0 oy
7,489 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (231 puan) tarafından

Aventin ayicıkli emziklerinden aldim.hic tutmadı.wee nin damaklı emziğini aldım.arada bir tutuyor bazen oguruyor çoğu zmaan atıyor .Ama.beni emzik olarak kullanıyor ve ben iznim bitince ise gideceğim o yüzden emzik şart ama.anne göğsüne en yakın emzik nedir kizlar

5 Cevaplar

0 oy
(416 puan) tarafından
Şuan beni yazmışssın sanki sabahtan beri yuvarlak uçlu bakkl emziğinden arıyorum yok. Biyerde vardı oda +18 di. Bnmkide emzik almıyor aynı sennki gibi biraz tutuyo atıyor çok aç olduğunda oda. Genelde öğürüyor. Beni emzik gibi kullnıyor uyurken memede uyumak istiyor. Emmiyor sadece tutuyor göğsümü bırakınca uyuanıyo haliyle uykusu olmuyor böyle. Napıcamı şaşırdım valla. Aventin emziğini tutuyormuş böyle bebkler bide onu denicem ben. Ama sen onuda tutmadı demişsin :/
(231 puan) tarafından
Ayicıkli emziğini aldım onu hiç tutmadı aventin diğer emziklrini deneyeceğim bir de canım İnşallah onu tutar baygınlık geçireceğim yaklaşık 4satatir göğsümde
(416 puan) tarafından
Peki emiyormu bu sure içinde cnm. Bnm bebeğim 2 buçuk aylık. Mesela az once meme istedi aldım iki kere çekip uyuyor ama beşiğe koyduğum an uyanıyor elini emiyor sütümmü gelmiyor acaba desem uyuyor çocuk ya i çok ta uykusu var biliyorum uyuyup uyuyp uyanıt geri. :/ uykısında elini emiyo emzik emmiyor. Boyle yapınca sütümde birikmiyor
(231 puan) tarafından
5dk emiyor uyuyor uyurken 5-10dk daha emiyor o kadar yatağına koyuyorum uyanıyor geri aynı döngü devam.Sutte birikmiyor aynen çok haklısın
(416 puan) tarafından
Allah yardımcınz olsun cnm. Snnki daha küçük galiba senn kokuna ihtiyacı olabilir de benm sıpaya ne demeli
(91 puan) tarafından
Avent ultra soft emziği  deneyin hanimlar
-Reklam-
0 oy
Profil image (15 puan) tarafından
Aventin anne gogus uclusunu aldim 2 liydi bu ilk gin verdim direk tuttu halada tutuyor ama iste bebekten bebege degisiyo 60 tl lik aliyon tutmuyolar 5 6 tl lik  aliyosun tutuyolar 
(231 puan) tarafından
Adı ney canım tam olarak
Profil image (15 puan) tarafından
Valla avent anne gogus uclu diye geciyor adi e bebekten 2 li sekilde almistik
0 oy
Profil image (571 puan) tarafından
Bebedorun damaklı emziğini bir dene yumuşak o ve ufak tutabilir benim kızım onu tuttu 1 haftalıkken
0 oy
(91 puan) tarafından
Avent ultra soft emziği tuttu benim kız 40 indan sonra bu 3.emzikti denedigim şükür tuttu sizde deneyin bunu 
0 oy
(57 puan) tarafından
Anne göğsüne yakın emzik sadece satış taktiği. Öyle ki her kişinin göğüs ucu faklı iken tüm kadınların göğsüne en yakın emzigi yapmak mümkün değil. Benim oğlumda emzigi zor aldı hala tam olarak emmiyor tek emzigi kabul ediş şekli onu sesli severek veriyorum ve bir nebze olsun alıştı artık benim dışımda emzik verenlere de tamam diyor zaman zaman eminim onu sevmem o minik aklına geldiği için emzigi alıyor. 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 241 göst.
29 Haziran 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Semanrgz (63 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,892 göst.
0 oy
8 cevap 1,088 göst.
6 Ocak 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Eylül54 (167 puan) tarafından soruldu
...