173 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (23 puan) tarafından

Kızlar bebeğim 2.5 aylık 40 cıktığımda beri böle uyutuyorum daha dalsın da koyuyim die beklerken uyuyo uyanıyo gazdan desem aglamıyo keyifli uyanıyo ama bütün gün eziyet yapıo sürekliişim gücüm onu uyutmak oldu 5 dk uyuyo uyanıyo 1 saat duruyo tekrar uyku istio tekrar 5 dk hep böle bu durum düzelir mi karnı tok oluo denedim sağdım verdim 150 ml içti yok yine aynı

Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(113 puan) tarafından
Benmde 2.5aylk cogu gunlerbende ayni durumu yasiyorum ama benmki gazdan durmuyor. Kucagmdasjsuyor yere brakiyorum agliyor hele bgun felaket
(23 puan) tarafından
Bayramda anneme gitiim şaştı kaldı kadın ben ilk defa böle bişe görüyorum dio dediğin gibi gazdansa bilenicem gazlı zaten ba
Ya da insan cok yorulup ne uyuduğu belli ne emdiği ben desen yoruluyorum uğraş dur ne yapcagımı şaşırıyorum. Gece napıosun canım gece de kucagında mı uyuyo istio mu yani
(113 puan) tarafından
Yok gece uyuyor canm iki uc saat
Reklam


0 oy
(342 puan) tarafından

Bizde 2 aylık olacağız 3-4 gündür ayniyiz. Gazı yok, karnı tok, kabız değil 5-10 dk uyuyor sonra uyanıyor sonra uykusu olduğu için huzursuz ve ağlıyor.. :pouty:

(23 puan) tarafından
Aynıyız işte canım ne bilim yorukuyo insan ya sürekli eziyet halinde olması gece nasıl ya canım gece uyuyomu
(342 puan) tarafından
2 saat uyuduğu oluyor ama oda duzensiz
0 oy
(2,200 puan) tarafından
Dördüncü aya doğru uyku süremiz uzamıştı bizimde 
(23 puan) tarafından
Keşke Vala biz de öle olsa mesela suan yatmıyo gece uykusuna aglıo uyanıyo
(2,200 puan) tarafından
2 ve 4 aylar arası kızım onar dk üç defa uyurdu sadece büyüdükçe düzene giriyor
0 oy
(17 puan) tarafından

Kız gene şükret 5 dk ya benimki beni delirtecek kucagimda emerken uyuyor beşiğe koyorum geri uyanıyor tam uykuya dalıyor birden geri uyanıyor 22 günlük :( 

Reklam


İlgili sorular

2 cevap 53 göst.
15, Ekim, 15 4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde Zehra_Mirmehdi (5 puan) tarafından soruldu
3 cevap 115 göst.
15, Kasım, 15 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Egemen (62 puan) tarafından soruldu
3 cevap 173 göst.
28, Eylül, 28 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kardelen.kardi (59 puan) tarafından soruldu
13 cevap 517 göst.
19, Mayıs, 19 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sibel (18 puan) tarafından soruldu
6 cevap 368 göst.
5, Mayıs, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Banu (40 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...