0 oy
4,266 göst.
Profil image 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (460 puan) tarafından
Bu bebeklere verilen yulaf ezmesi marketlerde satiliyor ya lifalif ondan mi yoksa ayri bebekler icin oluyor mu kizlar bide yulaf ezmesini pisirmek gerekrmi ? En gidaya gecicem cok heycnlym  bide irmik katikiyoe herseye normal irmik olrmu

4 Cevaplar

0 oy
Profil image (1,913 puan) tarafından
Yulaf ezmesini bilmiyorum hiç kullanmadım. Ama normal irmiği rondodan geçirip bebek irmiği olarak kullanabilirsin. Normal irmikten farkı ince olması. 
Profil image (460 puan) tarafından
Smdi anladim cnm saolsn robottan gecrcm ek gidaya gecixez cok az kaldi peki 6.ayda kemik suyu ve tavuj suyu kullaniomydnz
Profil image (1,913 puan) tarafından
7. ayda kullanmaya başlamıştım kemik suyunu canım.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Evet canım lifalif aldım ben onu bulabildim bebekler için var mı bilmiyirum ama .onu robatta çektim .yine biraz parçacıklı kaldı denedim öyle oğlum yutamamisti pütürlü kaliyordu.cektigim yulafi birde elekten geçirdim un haline getirdim iyice kulllaniyroim oyle.eti lifalif sayfam da var benim bende sormuştum...

İrmiğe de yeni başladım evdeki irmiği robottan çektim öyle kullanıyorum.satiliyormus bebek irmiği ama burda okuduklarıma göre aynısı diyorlar bende almadım evdekini kullaniyroum
tarafından
Evet pirisilcek canım sert oluyo bebek onu yiyemez zaten hemen pisiyo
(118 puan) tarafından
Bu ikisinden nasıl mama yapıyorsunuz ?
tarafından
Pirisip içine meyve de koyabilirsiniz, pekmez de ..ben ilk zamanlar 3 gün kuralı yaptığım iicn sade bile veriyordum bakıyordum tad bişey yok yinede yiyordu.simdi neler neler yapıyorum da yemiyecegi varsa yemiyo:(...
(118 puan) tarafından
Kaç dk ve nasıl pişiyor kıvamı nasıl olmalı ?
tarafından
Ya kaynatin bı 5 dk falan diyor lar ama benim ki 2 dk da pisiyo.sanriim suyu az koyuyorum ben .muhallebi gibi canım .kek yapıyoruz ya hani fırına koymadan önceki halini düşün akışkan ama sulu da değil.
Profil image (460 puan) tarafından
Irmik ve yulaf ezmesi 6 .ayda verilmyrmu
(118 puan) tarafından
Teşekkür ederim bebegi ve sen :)
0 oy
(1,087 puan) tarafından
Yulaf henüz kullanmadım ama migrosta organik yulaf var o olabilir mesela. İrmik de makarnavitma dan bebek irmiği aldım . İkisnni de pişirip kullanmak gerekiyor
Profil image (460 puan) tarafından
Yulaf ve irmigide pisirmek gerekir oyle mi peki evde cektigimiz irmigide mi pisircez cok teskkrler yorumunz iicn
(1,087 puan) tarafından
Rica ederim evet o da pişirilecek 1 yemek  kaşığına hemen hemen 1 çay bardagindan biraz eksik iyi oluyor
(30 puan) tarafından
Bunları kullanmak mecburimi acaba kilo alımı icinmi iyi oluyo pek bilgim yok bnm bebiş de 7.ayinda daha hiç baslamadim yardimci olursanız sevinirim.simdiden teşekkürler
(1,087 puan) tarafından
Mecburi değil canım ama ek gıdanın ilk dönemleri iyi oluyor. Mesela hazır kavanoz mama almaktansa kendin yapmış oluyorsun . Dışarı çıkarken falan yanına almaya pratik oluuo veya evde ara öğün olarak veya akşam yedirmeye falan. Benim oğlum dışarda genelde yiyordu . Bir yere giderken yapıp goturuyodum biz yemek yerken ona da bu tarz mama yediriyodum
0 oy
(5,700 puan) tarafından
Pişirmelisimin kuzum instagramda tarif yazanlar var ya onlar hep pişirip veriyor 
Profil image (460 puan) tarafından
Aynen denicem az kaldi gecicez ek gidaya cok heucnli yulaf ezmesini nerelere katablrz kizlar bude tatlim sen bana tnaidik geldin fotodan,ankardnsn
(5,700 puan) tarafından
Yulaf ezmesi değil de yulaf unu alcam ben meyveli karışımlara ve çprbalara kullanabilirim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 136 göst.
0 oy
4 cevap 351 göst.
19 Şubat 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Nznfrt (200 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 598 göst.
...