303 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (92 puan) tarafından
Sadece anne sütü ile besleniyor 
Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(17 puan) tarafından

Canım bir bebegin ayda 500 gram dan fazla alması annenin sütünün yaradığı anlamına geliyormuş. Benim bebegim 15 günde 700 gram almıştı ebeler bile şoka girdi

(92 puan) tarafından
Ya bu aralar çok  huysuz asabi çığlık çığlığa ağlıyor mememi eliyle itiyor emerken bı tuhag davranıyor sütüm mu azaldı acaba diye endişe ediyorum
(17 puan) tarafından
Hayır bu aylarda meme reddi oluyomuş bende merak ediyorum kızım 3 aylık umarım öyle bişey olmaz. Mama falan vermicekmişiz acıkınca memeyi yermiş öyle diyolar aç bırakın diyolar
(92 puan) tarafından
Valla eşime mama aldırdım.bugun çok huysuz lasirsa kaşıkla vereyim biraz sakinleşsin diye öteki türlü hiç tutmuyor sinirlenince bende kıyamıyorum aç bırakmaya
Reklam


0 oy
(72 puan) tarafından
Yaa bugun yaptık ölçümünü. Tam 4 aylık olacak 2 gün sonra. 5.200 kg çıktı. Çok canım sıkıldı. 1 hafta 10 gün sütüm kesilmişti bir de hasta olmuştu. Acaba ondan mı dedim. 2 ay önce 4.700 idi. 2 ayda 500 gr almış. Çok üzüldüm. Ek goda başla dedi. Mama ver dedi bir de dr
(92 puan) tarafından
Canım doktor doğru demiş az aldığı için mama takviyesi yapsan daha iyi olur ama sen anne sütüne ağırlık ver yine sütün kesilmesin ben bile düşündüm günde en azından 1 kere mama vermeyi ki kilosu 4 aya göre yeterli 6500 küsur Gr geldi
(72 puan) tarafından
Sütüm gelmiyor ki kesildi 10 gündür. Mama veriyorum onu da zorla içiriyorum biberon almıyor. Damla damla zor veriyorum agzına. Napcm bilmiyorum yaa yogurt veriyorum kaşıkla. 2 tatlı kasıgı basladım bugun. Daha fazla vermicem
(92 puan) tarafından
Mamayı memenin üstüne dökerek ver bebeğin memeni de emsin mamayı da yesin canım bı o şekilde dener misin
(72 puan) tarafından
Evet mantıklı öyle deneyim valla simdi uyku arasınd agzına damlata damlata içirdim azcık.. bir de yutmuyo itiyo sıpa yaa
(92 puan) tarafından
İnşallah başarılı olutsun canım zaten bu çocukların beslenme işi insanın psikolojisini bozuyor bende ne yapacağımı şaşırdım
(72 puan) tarafından
Aynen yaa ama benimki 60 küsür günde 500 gr almış. Seninki yine iyi
(92 puan) tarafından
Bı ek gıdaya gecsekte rahat etsek insallah o zaman iyi beslenirler.. benim kızda çok küçük doğdu 2150 Gr di hastaneden çıkarken o yüzden biraz fazla takıyorum kilo olayını akranlarina göre küçük kalacak saniyorum
0 oy
(113 puan) tarafından
Doktorun kotu demediyse iyidir buraya gelipkilo muhabbeti yaomayn artık ya bebek saglklysakilosunu napacaksniz anlamıyorum valla
(92 puan) tarafından
Bebeğin yeterli kilo alamaması da sağlığıyla alakalı olablir ayrıca doktor görmedi henüz sadece kiloSuna bakildi
0 oy
(131 puan) tarafından
Benim bebegim 1 ay 15 gun icinde 2i kilo aldi doktor kilosunu cok iyi aliyo dedi bundan onceki goturdugumde ise 2 kilo 600 gram almisti bu sefer iki kilo almis 
(92 puan) tarafından
Benim kizmda ilk 2 ay güzel aldı ama 3.ayindan sonra kilo alımları azalıyomus ya bu kadar azalması normal mi acaba dkye merak ettim sizin bebek suannkac aylik
(131 puan) tarafından
4 bucuk aylik
(92 puan) tarafından
Maşallah ayına göre güzel kilo almış benim 3 aydan sonra 800 Gr a düştü aldığı kilo doktorlar normal diyor ama ilk aylar çok aldığı için bana az gelyor
Reklam


İlgili sorular

6 cevap 286 göst.
2 cevap 97 göst.
18, Kasım, 18 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Şeydq (1 puan) tarafından soruldu
10 cevap 413 göst.
5, Nisan, 5 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kismet (6 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...