0 oy
262 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (34 puan) tarafından

emziriyorum grip oldum sesim kisildi cok kotuyum kantaron cayi  nane limon kekik ballık otu rezene herseyi iciyorum napabilrim baska yakinda hic konusamicam kimse duymuyo konusurken. doktor antibiyotik vr parol verdi basim da agriyo sinuzit vardi yarfim edin lutgen

4 Cevaplar

0 oy
Profil image (80 puan) tarafından

nane limon icme canim sadece limon ic. nane sütü kesiyor. gecmis olsun

(34 puan) tarafından
hic faydasını gormedim yaaa basim agriyor sesim yok çok kotuyim tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
tarafından

Canım bala toz zencefil kat macun gibi oluyor bir çay kasigi yut ustune ilik su ic sabaha hic bişeyin kalmaz gecms olsun cnm

(34 puan) tarafından
tamam tatlim bide onu deniyim bi o kaldi zaten evde malzemesi yok ondan deneyemedim yarin aldirayim bari
0 oy
(1,108 puan) tarafından

coj gecmis olsun cnmm ins hemen toparlarsin..

(34 puan) tarafından
allah razi olsun teşekkür ederim canim :)
0 oy
(662 puan) tarafından

Baş ağrın için lavanta yağı tavsiye ederim çok etkiliymiş boğazın içinde en iyi ilaç bal zencefil karışımı sütlede zencefil içebilirsin içine zerdeçalda katarsan tam bir şifa kaynağı çok geçmiş olsun 

(34 puan) tarafından
teşekkür ederim canim bugun almaya gitcem malzemelri inşalalh denicem...

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 263 göst.
22 Kasım 2018 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gamzeoksuzz (412 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 103 göst.
15 Aralık 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde YAVUZAMINE (87 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 111 göst.
25 Eylül 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Ayla11 (280 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 197 göst.
28 Ekim 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde edsa_32 (296 puan) tarafından soruldu
...