454 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (30 puan) tarafından
Sizin bebekler neler yapıyorlar bu ayda.benim kızım yerinde durmuyor daha.geri geri gidiyor.yere bırakıyorum kanepenin altına giriyor.besige koyuyorum köşelere vuruyor kafayi.

3 Cevaplar

0 oy
(82 puan) tarafından
Sürekli yuvarlanıyor dönüyor oturnaya çalısıyor. Yatarlen kalkmak için uğrasıyor. Sesleri rakilt ediypr. 3 aydan itibaren bariz anneee diyor. Arada ba diyor. mee diyor acıkınca. Böyle işte
(30 puan) tarafından
Oy maşallah.bizim ki henüz o kadarını demiyor.ama bişeyleri anlatmaya çalışıyor hiç susmuyor ki. O totosunu  kaldırıp kendini geriye atmasi varta beni bitiriyor.simdiden böylelerse ayaklanacaklari zamanı düşünemiyorum:)
(82 puan) tarafından
Aynen aynen çok görmek istiyorum 5-6 ay sonrasını :)
0 oy
(306 puan) tarafından
Benim oğlumda öyle maşallah baya hareketli. Onunla konuşuyorum öpüyorum kahkaha atıyor. Çok ilgi istiyor. Bana da bişeyler anlatmaya çalışıyor konuşmaya çalışıyor ;) 
(30 puan) tarafından
Hiç sorma ya yanindan ayrilmaya gelmiyo hemen ağlıyor.oyun halısına bırakıyorum biraz dinleneyim diye oyunla alakasi yok beni gözlüyor.vıdı vıdı biseyler anlatıyor da ah anlayabilsem:)
(306 puan) tarafından
Aynen öyle git gide daha yaramaz oluyolar misafirim gelecek bırakmıyor temizliğimi yapim. Bide eskisi gibi uzun süre uyumuyor yarım saat uyuyor uyanıyor sizde de böyle mi
(30 puan) tarafından
Bizde gündüz uykusu hiç yok kısa kısa uyur.gece de 12 gibi uyur sabah 10 da uyanır.temizlik bi yana afedersin wc ye gidemiyorum.iki gün önce beşiğe koydum lavaboya girdim baktım ağlıyor hani şu besiklerim kenarina takılan yastıklar varya sen gir oraya yastikta üstüne kapanmış.ama nasıl korktum.büyüdükçe uslanir diye bekliyoruz git gide yaramazlasiyorlar
(306 puan) tarafından
Ay kıyamam ya onlar bizim herseyimiz ne yapalım bizde akşam 9 buçuk uyuyup sabah 6 buçuk uyanıyoruz
(30 puan) tarafından
Maşallah uyku düzeni ıyiymiş inşallah böyle devam eder.ne yapalım canım onlar iyi olsunlarda kendimizi zaten unuttuk
(306 puan) tarafından
Bana az geliyor yarı gözüm kapalı sabahın 6 buçuğunda kalkıyorum öğlen uykusu da 20 dakika fln doğru düzgün öğlen hiç uyumuyor
(30 puan) tarafından
Ama erken uyuyor erken uyanması normal.tabi bizim için zor oluyor erken uyanmak.cocuk yokken öğlene kadar yatardım.bazen arıyorum o günleri. Olsun canım yine buna da şükür .bazi Bebekler hiç uyumuyor gece. Bizimkiler iyi maşallah. sende erken uyu ki uykusuz kalmayasin.artik miniklere ayak uyduracağız yapacak bişey yok sanirim:)
0 oy
(152 puan) tarafından
Yanından ayrılınca hiç durmuyor , uykuya geçişi daha bir zorlandı , kahkaha atıyor, yanında yerde bir oyuncak varsa artık alabiliyor ,dönüyor , ama sanki daha bir zorlaştı mızmız sürekli sizinde böylemi ? Nasıl uyutuyorsunuz acaba benim ki çok zor ağlayarak dalıyor
(30 puan) tarafından
Normalde daha önce beşiğe koyardım kendı uydurdu.yaklasik 20 gündür zor uyutuyorum ayakta sallıyorum da öyle uyuyor.nesneleri tutup ağzına götürüyor.sadece sağına dönüyor sola döndüğünü henüz görmedim.oynasa bile sürekli beni gözlüyor arkamdan agliyor.ben çağırdığım zaman sese dönmeyi tam bilmiyor ama sesimi duyunca gülücük atıyor arada kahkaha da atıyor.iyice yaramazlasti ama daha bi sevimli oldu sanki:)
(152 puan) tarafından
Gün geçtikçe huylarıda değişiyor valla
(4 puan) tarafından
Peki göz teması süreleri ne kadar ?bir günde sürekli göz teması kuruyor mu?

İlgili sorular

3 cevap 518 göst.
18, Temmuz, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Ⓐⓝⓝⓔⓨⓘⓩ ∞ (148 puan) tarafından soruldu
11 cevap 1,114 göst.
16, Ocak, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Akife Balcı (39 puan) tarafından soruldu
2 cevap 740 göst.
16, Ocak, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Aseldogdu (46 puan) tarafından soruldu
4 cevap 368 göst.
7, Ocak, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Akife Balcı (39 puan) tarafından soruldu
...