0 oy
314 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (114 puan) tarafından
Bayanlar kızım cuma günü iki aylık asi olacak zaten huysuz uykusu olmayan gazlı kakasini zor yapan bi bebek çok korkuyorum ne yapacam ateşlenir ya da daha çok huysizlanirsa korkuyorum tavsiyeniz var mi
Bebek Ayı 2

13 Cevaplar

0 oy
Profil image (262 puan) tarafından
Canım inşallah düşündüğün gibi olmaz ama aşıdan önce banyo yaptır 3 gün yaptiramicaksib çünkü allah yardımcın olsun bu süreçte geçici.bebegin güçlü bir bebekse kilosu falan yerindeyse ateşi falan çıkmaz inşallah 
-Reklam-
0 oy
Profil image (293 puan) tarafından

Aşıdan bı saat sonra falan ağrı kesicisi neyse onu ver cnm biraz rahatlatır en azından. Ay ya çocuklar çocuk olduğu için dayaniyo valla bize bı igneviruyolar anam ağlıyordu:)

0 oy
(88 puan) tarafından
Aynı korku bende de var canim. Stresi bastı aşının. 
0 oy
(30 puan) tarafından
Benim kizim da oyle canim huysuz gazli kakasini zor yapar. Ben de cok korkmustum 2 ay asisindan ama ates olmadi şükür ilk gun cok huysuzdu agrisi vardi sanirim inledi agladı. Calpol verdim birwz rahatlatti ama ertesi gun normale döndü. Sizinki kolay gecer umarim
Profil image (114 puan) tarafından
İnsaAllah öyle olur
0 oy
Profil image (525 puan) tarafından
Bizimde cuma gunu 2 aylik asimiz ayni korku bendede var canim. Bide bayram arefesi. Allah yardimcimiz olsun. InsaAllah korktugumuzla kaliriz.
Profil image (114 puan) tarafından
Aynen bayrama huzursuz girerse naparim
0 oy
(109 puan) tarafından
Bızde cuma yaptırdık canım. Şükür ateşi cıkmadı. Zaten hemşire atesı cıkmaz ama olurda cıkarsa ates düşürücü ver demiştı. Ama bıraz huysuzlastı oda ılk gun dedıklerı gibi uc gun huysuz bır bebek olmadı. Allah'ın ıznıyle bır sey olmaz canım
0 oy
(5,308 puan) tarafından
Yegenimi 2 aylik asilarina ben goturmustum masallah sonrasindz da hic huysuzlanmadi. Insallah seninki de kolay atlatir
0 oy
(131 puan) tarafından
Bizimki yarin olacak topuk kani alinirken cok ağlıyor huysuzlaniyor falan demisleri ben ondan cekinmistim ama hicte aglamadi masallah. Yarin da insallah rahat olur ates cikma durumu her bebekte olmuyor sanirim ama bakalim hayırlısı olsun insallah 
0 oy
Profil image (84 puan) tarafından

Canm bize hemşiremiz getirmeden önce parol şuruptan bir buçuk çay kaşığı kadar icirip getir diyordu aşiya bi sıkıntı olmaz Allahm izniyle aklnda bulunsun.

0 oy
Profil image (243 puan) tarafından
Aşıdan dolayi bi halsizlik olucaktir korkma biraz agır geliyo galiba dr ates dusurucu surup onericek benimki butun gece uyudu ama ateslendi hemen surup verdim sabaha kadar uyanmadi sonrasi kabus :)))) tamamen huy degisti mizmiz bisi oldu 
0 oy
tarafından
Bizimde 2aylık aşısı 15inde aşı gelcekmiş banada korku sardı. 
0 oy
(6 puan) tarafından
Her bebekte belirti olmuyor. 

-aşı öncesi ateş düşürücü vermeyin aşı etkisini azaltır.

-aşıdan sonra ateşte 38 i görmeden ateş düşürücü vermeyin zararlı

Sevgiler.. 
0 oy
(151 puan) tarafından
Canim kundak yap kolunu ayagini oynattikca basar cigligi ben kundak yapmistim onun icin rahatti biraz 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 152 göst.
1 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde F. (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 317 göst.
19 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Fatma u (80 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 52 göst.
14 Şubat 2022 24-36 ay arası bebekler kategorisinde sahzer (141 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 186 göst.
28 Mayıs 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Linaysenur (120 puan) tarafından soruldu
...