0 oy
443 göst.
Ek gıda & Beslenme kategorisinde tarafından
düzenlendi
Yarım omlet beyazlı 

Bir salatalık 

Üç beş kaşık kiraz suyu ben yaptım kaynatıp şekersiz 

Süt alerjisi var başka meyve dişi bir şey veremiyorum yasak pekmezi de mamasina katiyorum
Bebek Ayı 11 ay 6 gunluk

4 Cevaplar

0 oy
(566 puan) tarafından
Benim bebeğim de alerji oldu doktor yoğurt verebilirsin dedi acaba boşluğuna mı geldi de öyle dedi 
tarafından
Eğer süt alerjisi varsa asla verme geçtiğinden emin olana kadar
(566 puan) tarafından
Doktor niye öyle dedi peki aklıma geliyor Bi anlam veremiyorum
tarafından
Ben doçent doktora gidiyorum canım bir yaşından önce bir kasik bile asla denemek için de olsa verme dedi
(566 puan) tarafından
Bende kesicem o zaman her öğlen veriyorm öğlen ne vericem bu çocuğa ben o zaman 8 aylık oldu
tarafından
Ben sabah salatalığı blenderdan çekip veriyordum yumurta sarisiyla yanına meyve püresi falan da verebilirsin yulaf unu al biraz suyla pişir içine de bebeğe verdiğin meyveden köy yedir öğlen canim
-Reklam-
0 oy
(380 puan) tarafından
Afiyet olsun bebişinize.

Bir şey sormak istiyorum. Süt alerjisini nasıl anladınız acaba? Kaka renginden anlaşılıyor mu? Benim bebeğimin bir kaç gündür kaka rengi yeşile döndü oysa sadece anne sütüyle besleniyor.
tarafından
Kakada kan ya da sümüksü yapı olabiliyor benimkisi alerji döktü pişik gibi kan testi yapmıştık orda çıktı canım  bazen bebeğin kakası altında uzun süre kaldıysa yeşile donebiliyor
(380 puan) tarafından
Yok ilk yaptığında öyleydi sabahları kahvaltı da süt içiyordum iki gündür içmiyor yoğurt falan da yemiyorum sanki fark var gibi salı doktora gideceğiz ama sünnette olacak o yüzden kan aldırmak istemiyorum. zaten iki ay aşılarını yeni yaptırdık.
tarafından
Kaç aylık canim benim oğlum tam iki aya bir gün kala sünnet oldu:)
(380 puan) tarafından
69 günlük :) bende 40'ının içinde istiyordum ama nasip değilmiş :-)
tarafından
Lokal anestezi olur yine de benimkine iğneyi batirdilar uyusturmak için çok hissetmedi gibi Cook küçükken bebekler hissetmiyorMuş acıyı
(380 puan) tarafından
Aşıda da çok sıkıntı yapmadı inşallah bunu da kolay atlatırız. Daha çabuk iyileşiryormuş sanırım ne kadar süre huysuzdu ne kadar zamana iyileşti?
0 oy
(1,126 puan) tarafından
Yumurtanın beyazı verilmez 1 yaşına kadar
(7,277 puan) tarafından
Milleti ornek almak baska arasdirma sonuclarinda elde edilen verileri takib etmek baska.
tarafından
Zehracim amerikan standartları bize hiç uymuyor boyumuz kilomuz bir hastalığa olan direncimiz bile bir değil sen Türk doktorlarını takip et:)Ayrıca artık çok nadir Amerikan araştırmasına göre yönlendiren doktor pek yok :)
(7,277 puan) tarafından
Arasdirma sadece amerkada yapilmiyor dunya kapsaminda yapiliyor.bilmis bilmis konusmakdansa baska fikirlere de acik olmak lazim.yine de dediyim gibi her anne cocugunun neye ihtiyaci oldigunu daha iyi bilir ve ona gore davranir.
tarafından
Ben zaten hastaneye gidiyorum sağolsun doktorlarimiz bilimi yakından takip ediyor adamlar onca sene tıp okumuş hoca olmuşlar :) ben başka fikirlere açık değilim canım hele Amerikan fikirlerine hiç açık değilim Atatürk ne demiş beni Türk doktorlarina emanet edin demiş
(7,277 puan) tarafından
Turk doktorlara bir sey dediyim yok zaten.her halda o doktorlar da birilerinin arasdirmalarina gore okuyorlar kendilerini gelisdiriyorlar.hadi kal saglicakla.
0 oy
(7,277 puan) tarafından
Kiraz suyunu nasil yapdiniz?ne kadar suya ne kadar kiraz?ben de yapmak istiyorum ama internette pek ise yarar bi sey bulamadim
tarafından
Bir kilo kirazdan biraz azdı üzerini hafif geçecek kadar koydum suyu ben çekirdeklerini çıkarmadan sadece saplarını koparıp yaptım baya baya kaynattim sonra alıp suzdum kendim sulandirmadan  içiyorum bebeğe sulandırıp iciriyorum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 285 göst.
0 oy
3 cevap 233 göst.
16 Temmuz 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Elifihsan (22 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 454 göst.
12 Eylül 2019 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ❤M.Ali'nin Annesi❤ (703 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 61 göst.
28 Mayıs 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Kübra şimşekaraağaç (113 puan) tarafından soruldu
...