0 oy
786 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (196 puan) tarafından
Merhaba. Bi tanidigim bebegimin gaz sancisi icin bunu onerdi ama bilemedim. Bebegim cok gazli sancili bi bebek. Artik care aramak icin herkesle konusuyorum en son komsum bana dedi ki, 

İplere cami hocasi dua okuyomus ve yumurtaya sariyomus yumurta kuriyunca sancida bitiyomus. 3 ogluna yapmis faydasini gormus merak ettim bileniniz varsa beni aydinlatir misiniz? 
Bebek Ayı 28 gün

6 Cevaplar

0 oy
Profil image (178 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Canım senden duydum ilk defa olabilir tabi inanmaya bağlı biraz bizde 3 ay çektik 4. ayda şükür düzelmiş ti kızım. Gaz damlası kullan sen rezene iç 1 aylık olunca 1 çay kaşığı rezene verebilirsin bebeğine ben veriyordum faydası oldu. Yan yatır ve kundak mutlaka yap öyle daha rahatuyurlar inan kolikti bebeğim Bi yere gidemiyorum akşam 6 da Bi başlıyordu 11-12 ye kadar sürüyordu o dert biter başka dert başlar büyüyene kadar böyle :) 
(196 puan) tarafından
Oncelikle senin adina cok sevindim. Darisi dger bebislere insallah :) Suan 28 gunluk rezene verilebilir mi ?
Gaz damlasi filan kullaniyorum ama sanirim sadece gaz degil bu az once farkettim kulagi biraz akmis ve kurumus sonra. Kulagi agriyo sanirim. Yarin oglene kadar calisiyolarms burda bi cocuk hastanesi. Goturcem insallah cozumu kolay olur dua et bana canm.
Profil image (178 puan) tarafından
Ayy kuzum derdi başkaymış baksana inşallah şifa bulur bebişinn canım bir an önce kulak ağrısına biz dayanamıyoruz o minnak napsın ihmal etme götür annesi doktora evet 30 günlükte 1 çay kaşığı kendime yaptığım rezene den veriyordum gazına iyi geliyor ve huzurlu uyuyordu az sabret geçicek merak etme ;) çok geçmiş olsun
(196 puan) tarafından
Allah hepimizin bebisine sifa versin canim cok tesekkur ederim
-Reklam-
0 oy
Profil image (62 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Su haci hoca islerine hic inanamadm bi turlu acikcasi ne varsa dualarda var elhamdillillah muslumaniz ama abi guvenilcek hoca yokki bn guvenipte kendimi teslim edemem acikcasi ne solicek ne yazcak emin olamamda guvenememde..  bu arada bole biseyde duymadm
(196 puan) tarafından
Cami hocasiyla dger haci hocalari acikcasi ben bir tutmuyorum canim :) o yuzden biraz kafama yatmisti ama bakcam duyan bilen yoksa bende yaptirmayacagim cocugum habire agliyo caresiz kaldim dye yapmak istiyodum
Profil image (62 puan) tarafından
Cami hocasina mi yaptrcanins ise yarar ne diym valla ben inanamiorm muthis bi guven kirikligm var hocalara karsi..
(196 puan) tarafından
Valla oyleymis cami hocasi okuyomus ne okuyo bende bilmiyorum kocaman kadin 3 ogluma yaptim diyince vay beee hemen yapmaliyim dye dusundum :))

Hocalara karsi kiriklik hakkindir canim. Cogu patlican cikiyo :)))
0 oy
Profil image (468 puan) tarafından
Ay hiç  duymamıştım :))))))))
(196 puan) tarafından
Hahahaahhaah ;))))
0 oy
Profil image (69 puan) tarafından
Canım en fazla 3 ay çekiyorsun 
(196 puan) tarafından
İnsallah canim :(
0 oy
(5,307 puan) tarafından
Tabi ki boyle birsey yok. 2-3 ay daha sabret gecer
0 oy
(362 puan) tarafından
Biz yaptirdik hiç fayda etmedi☺hala sancılı 
(196 puan) tarafından
Aaaaaaaaaa :((((
(362 puan) tarafından
Vallahi . Damla kullaniyorum. Yine ara ara oluyor. 3 ay da bitermis inş öyle olur .canlari yaniyor uzuluyor insan
(196 puan) tarafından
Agzi yok dili yok derdini bi anlatabilse kuzularimiz. Bu kadar uzulmeyiz belki hic degilse biliriz neyi var. Boylesi cok zor

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 229 göst.
20 Mayıs 2022 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Hümeyara (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 71 göst.
16 Mayıs 2022 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Elif İzmir (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 190 göst.
2 Nisan 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Ceylan1992 (258 puan) tarafından soruldu
...