157 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (111 puan) tarafından

kizlar ya iki aylik asisindan korkuyorm bebegimin yeni uykusu duzene girdi 2 aylik asisi zormus herlde nasil atlaticam cokmu zor gecer her bebekte aynimi yani zormu geciyorr ilk asisinda bisey olmamisti bunda olurmu acaba

Bebek Ayı 2 aylik
Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(6 puan) tarafından

Her bebek ayni değil cnm ama mutlaka yaptir asilarini

(111 puan) tarafından
yok zaten yaptircamda etkilermi cok diye sordum
Reklam


0 oy
(1,657 puan) tarafından

İlk aşıda bişey olmadıysa diğer aşılarda da olmuyor 

(111 puan) tarafından
bnde oyle duymustum dogrumu acaba
(1,657 puan) tarafından
Evet doğru doktorumuz dediğinde bende inanmadım ama gerçekten öyle. İlk aydan itibaren hiçbir aşımızda ateşlenme, uykusuzluk yaşamadık şükürler olsun. Sadece birkaç saat süren huzursuzluğu oldu o kadar
(111 puan) tarafından
bizde ilk asida cok sukur ates falan olmadi insaallah bundanda etkilenmez
(1,657 puan) tarafından
İnşallah etkilenmez aşıdan önce calpol ver emzir aşıdan sonra da emzir
(111 puan) tarafından
calpol yokki bizde
(1,657 puan) tarafından
O zaman emzir canım
(111 puan) tarafından
oyle yapicam artik
0 oy
(419 puan) tarafından

2 aylik asiyi oldu 2 buuck ayliga kadar surdu sonra bi duzldi masallah 4 aylik hala duzgun

0 oy
(668 puan) tarafından

Bende çok tedirginim yarın 2 aylık aşımız var siz ne zaman yaptıracaksınız

(111 puan) tarafından
biz yarin yaptircaz siz
(668 puan) tarafından
Bizimde yarın canım herhalde aynı gün doğum yapmışız senle 17 eylül
(111 puan) tarafından
18 eylulde yaptim bende
(668 puan) tarafından
Benim oğlum 1 gün büyük senin bebeğinden :)
(111 puan) tarafından
oglun nasil uykusu falan duzene girmismi ne gibi degisiklikler var ben mesela ogluma sesleniyom falan agu falan yapiom hic sey yapmiyo ama kendi kendine arasira ses cikariyo
(668 puan) tarafından
Benimkinin gece uykusu doğdu doğalı iyi çok şükür 2 kere kalkıyor bağzende 1 kere gündüzleride azar azar uyuyor uyanık olduğunda konuşuyoruz bol bol AGU ıgı gibi cevap veriyor gülüyor heyecanlanıyor kafasını dik tutabiliyor uzun süre ama bu ara elini çok ağzına sokuyor emmeye çalışıyor tükrük bezleri gelişiyor bol bol tükürük çıkarıyor :) öyle işte 1.5 aylıkken başladı benimki
(111 puan) tarafından
benimkide yavastan elini goturuyor agzina agzindan tukuruk cikartiyor ama agu falan yaptimmi tepki vermiyir ama bazen guluyor basini dik tutuyor benimkide uykusu yeni duzene girdi insaalhta bozulmaz 2 aylik asidan korkuyom yeni duzene girmisken tekrar bozulcak diye insalah fazla etkilenmez
(668 puan) tarafından
İnşallah canım korkunun faydası yok yarın aşıları yaptırıp duruma bakıcaz sağlığı için çok önemli o yüzden endişelenme canım tek derdimiz bu olsun bende iğne yapılırken dayanamıyorum o çok ağlarsa bende ağlıyorum :) ondan korkuyorum ama artık eşim tutar hallederiz ne yapalım
(111 puan) tarafından
aynen canim bende o aglayinca cok kotu oluyorm esim de kotu oluyor ama onlar icin yapcak bisey yok
0 oy
tarafından

Bende geçen hafta yaptırdım aşısını çok tedirgindim ama çok şükür hiçbir sorun yaşamadık benimde bebeğimin  yarın verem aşısı var şimdi onun için stres yapıyorum 

(111 puan) tarafından
2 aylik asisini gecen haftami yaptirdin simdide verem asisi 3 ayda olmuyomuydu
0 oy
(122 puan) tarafından

Her bebekte bir olmaz canim merak etme ilk asida ateslenip rahatsizlanmadiysa 2 ayliktada birsey olmuyor ben yaptirdim bugun 3. Gun oldu sukur atlattik bende senin gibi cok korkuyordum zaten uyumuyor asi olunca napicaz bunu diyordum sukur atesi agrisi olmadi eve gelir gelmez calpol surup verdim bi cay kasigi sende ver aklinda bulunsun

(111 puan) tarafından
calpol surubumz yok canim bide ilkte ateslenip rahatsizlanmadi ama herkes 2 nci asi zor deyince korktum bende
(122 puan) tarafından
Benimde 1..de birsey olmadi benim 3. Bebegim digerleride hic asilardan etkilenmezdi buda oyle olur insAllah bi sorun yasamadik insAllah hicbir annede yaşamaz
(111 puan) tarafından
amin insaallah
0 oy
(668 puan) tarafından

Derin aşıyı yaptırdınmı nasıl geçti bacım biz yaptırıp geldik şükür 

(111 puan) tarafından
amin canim ikiside gayet guzel gelismislerr hzursuzluk basladi emmek istiyo surekli emzik verdim bakalim
(668 puan) tarafından
Aynen benimkide aynı bugün işimiz iş
(111 puan) tarafından
aynen valla yemek yapamiycam herlde indiriyom kucagimdan aglamaya basliyir
(668 puan) tarafından
Bugünde herifin yapsın yemeği ben dedim herifime bugün yemeği sen yapıcan diye:)
(111 puan) tarafından
aynen ya kendi yapar yada disardan soyler artik yapcak bisey yok
0 oy
(41 puan) tarafından

İki aylık iken 3 tane asi vuruyorlar. Sebepsiz ağlar biraz. O kadar. 

Korkma. Calpol ağrı kesici ateş düşürücü aldirirlar sana.Ateslenirse diye. Onu iciirirsin. Endişe etme. 

(111 puan) tarafından
doktor fitil verdi bizee atesi cikarsa yarim fitil ver dedi
0 oy
tarafından

Benim oğlum 6 aylık bütün aşıları yapıldı hiç zorluk yaşamadım haftaya 6 ay aşısı var 4 aşı olacak bilmiyorum bunda nolur 

Reklam


İlgili sorular

4 cevap 67 göst.
15, Ağustos, 15 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yagmuuurr (55 puan) tarafından soruldu
13 cevap 192 göst.
6, Ağustos, 6 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Uğurböceğii (55 puan) tarafından soruldu
2 cevap 265 göst.
6, Mayıs, 6 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hryy (304 puan) tarafından soruldu
5 cevap 105 göst.
15, Ocak, 15 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Balkızın annesi (17 puan) tarafından soruldu
6 cevap 181 göst.
3, Ocak, 3 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yunusunannesi (26 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...