0 oy
501 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (131 puan) tarafından
Kızlar size bi kac sorum olacak 

- bebeginiz gunde kac kez bezini kirletiyor kaka ve cis sayısı? Benimki 6 7 en az cis yapiyor kakasi cok değişken oluyor suan

- gunde kac kez emziriyorsunuz ne sıklıkla ve ne kadar süre emiyor? 8-10 kez en az 10 15 dk falan emziriyorum bazen duruma gore daha uzun emdiği de oluyor 

- geceleri uyandiriyor musunuz uyandiriyorsaniz kac kere ve kac saatte bir uyandiriyorsunuz? Geceleri en son 10 da emzirip uyutursam gece 2 3 gibi kalkiyorum emziriyorum 12 de emzirip uyutursam 4 5 gibi uyandiriyorum. 

Bende durumlar bu sizin nasil yeterli mi sizce bebegimin kilo alımı falan iyi sadece geceleri uzun sure uyudugu icin cok kisa aralıklı dokunmak istemiyorum uyusun diye bırakıyorum çünkü gündüzleri cok az uyuyor 

8 Cevaplar

0 oy
(106 puan) tarafından
Benimki 4 5 dişli bez yapıyordu ama kakasini 3 günde 1 falan ağlıyordu ama 5 aylık olacak hala ayninsorun devam ediyor sizinki gayet normal 

Emme sıklığı ve süresi de gayet güzel benimki hiç o kadar uzun emmedi 

Geceleri o ayda dr bana 4 5 saate uzayabilir demisti kiko alımı iyi olduğu için sizinki de iyi demissiniz sorun yok
-Reklam-
0 oy
(231 puan) tarafından
Çiş sayısı azaldı.bazen 10dk emiyor bazen 20-30 değişiyor.gunduz 2saatte bir emer akşamları 9da emer uyur 12-1arasi tekrar emer gece uyandiramiyorum artık küçük değil çünkü ne zaman uyanırsa o zaman emzirim ama gebelde 4-5saat sonra uyaniyor
0 oy
(109 puan) tarafından
Bnm eskısı gibi cısını yapmıyor gunde 3 4 kere altını alıyorum. kakasınıda 3 gunde falan yapmaya basladı.gunduz sık sık emzırıyorum asla 2 saatı beklemeden acıkıyor ama gecelerı kendisi ne zaman uyanırsa o zamn emzırıyorum. Cunku uyandırınca asla emmıyor. 40 cıkasına kadar 2 saate bır kaldırdım kendısı alışmıştı 2 aylım olasına kadar kendısı 2 saate bır kalkardı ama sımdı daha gec kalkıyor bazen 4 5 saat sonra uyanıyor emmek için
(131 puan) tarafından
Buyudukce emdigi yetiyor heralde
(109 puan) tarafından
Galıba gece yetiyor ama gunduz yetmiyor nıye anlamıyorum gündüz bır saate bır hatta bir saat olmadan emmek istiyor
0 oy
(59 puan) tarafından
Bugun tam 2 ay olduk. 9 10 kere en az altini degistiriyorum. Cogunlugu kakali oluyor. Sizin gece utkunuz cok iyimis ya. Biz saat 10 emzirip yatiyoruz. 1de kalkiyor. Sonra her saat basi uyaniyor. 10 15 dk emiyor. Kilo alimi iyi dedi doktor sorun yok dedi. Buarada prematüre dogdu yavrum. 40 gun erken geldi
(131 puan) tarafından
Masallah geceleri iyi evet ama bu donem zaten genelde geceleri uyki duzenleri olurmus sonra sonra degisirmis
0 oy
(126 puan) tarafından
2.5 aylık bebeğim. Gece 4 saatte bir emzirmeye başladım. Gündüz yaklaşık iki saatte bir 10 dk emiyor. Bezde 6 -7 arası değişiyor. Kakayı görünce yeniliyorum hemen.
(131 puan) tarafından
Kaka olunca hemen aliniyor ya :))
0 oy
tarafından
Benimde 6 7 günlük her ağladığın da veriyorum öyle gündüz saati yok geceleri 2saatte kalkıyor. 3-4kere günde kaka yapıyor. Su veriyomusun. Terliyosa çiş az yapıyordur. Biz bile tuvalete az gidiyoruz. 
(131 puan) tarafından
Su vermiyorum hauir
tarafından
Bem Emziriyom ama 2çay kaşığı veriyorum
0 oy
Profil image (1,122 puan) tarafından

Bez sayısını bilmiyorum 2-3 saatte bir değiştiriyorum ıslak kalmasin diye.


Uyanık olduğu sürece saatte bir emziriyorum. Çok uyursa uykuda emziriyorum.


Geceleri uyandirmiyorum. 9.30da en geç gece uykusuna yatıyor 2-2:30 gibi kalkıyor. Emip uyuyor 4-5 gibi yine kalkıyor. Bazen yine uykusunda meme veriyorum. 


Bugün 2 aylık olduk :)


0 oy
(589 puan) tarafından
Bi kere çiş yapınca alıyor musunuz ya.. ben okadar degiştirmiyorum bezini kaka yapmadıgı sürece
(131 puan) tarafından
Hayir bende degistirene kadar zaten 2 3 kez yapmis oluyor tahminimce artik bezin kalinligina agirligina gore kendimce bi sayi veriyorum:)
(589 puan) tarafından
Aynen bazen benim cok agır olıyor bazende hafif belli olmıyor ama ben fazla degiştirmiyorum evde oldugun sürece

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 258 göst.
10 Kasım 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Demert (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 365 göst.
16 Haziran 2019 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Prensesin annesi :) (229 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 206 göst.
25 Mart 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 246 göst.
16 Ocak 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde jiyann (80 puan) tarafından soruldu
...