0 oy
657 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (354 puan) tarafından
Kizlar bebeğim 1 aylık günde bir kere mama veriyorum 120 CC onun dışında anne sütü iciyor bir haftada 500 gram almış  mama sagyesinde mi almıştır bu kiloyu yoksa sutum sagyesinde mi

8 Cevaplar

0 oy
(17 puan) tarafından
Ben de çok merak ediyorum aynı durumdayız buralarda bekliyim bari
-Reklam-
0 oy
(26 puan) tarafından
Ben mamadan dolayı aldığını düşünüyorum mama şişirir hangi mama aptamilse çok kilo aldırır canım
(354 puan) tarafından
Bebelac. Ama günde bir kez o kadar kilo aldırmış mıdır ya
Profil image (393 puan) tarafından
Ben mamadan aldırdığını düşünmüyorum sütünde yariyor maşallah aynı durumdayız düşünsene her gün tavuk yiyorsun günde 1 kere et yiyorsun sence bu kiloyu devamlı yediğin tavuk mu yapar yoksa günde bir kere yediğin et mi ? Tabiki tavuk günde 1 kere verilen mamanında siserecegini düşünmüyorum bazı bebekler tüm gün mama alsada şişmiyor ve kilo alamiyo malesef .Sadece o an aç ve karnı doyuyorsa etki etmez kiloya
0 oy
Profil image (3,039 puan) tarafından
Bir aylık bebek 120 CC bı seferde icebiliyor mu canım 
(354 puan) tarafından
Evet canım içiyor
Profil image (3,039 puan) tarafından
Bnm kızım da 24 günlük arada mama veriyorum doymadigi ni hissedersem ama hep 30cc yada 45 CC veriyorum emiyorda 120 CC biraz çok geldi sanki bana
(354 puan) tarafından
Canım 2 saatte bir o kadar içmiyor 4 5 saat aç kalırsa içiyor 90 CC veriyorum bazen doyuyor doymadigi da 30 CC daha veriyorum
Profil image (3,039 puan) tarafından
Him anladimm canım
0 oy
Profil image (1,122 puan) tarafından
Bir aylık bebeğinize tek seferde mi 120 cc veriyorsunuz ??? Mamdan kilo almıştır tabi ki. Ya da memede durma süresi çok uzunsa ve ön sütü bitirip yağlı süte geçiyorsa o da etki etmiştir tabi ki.
(354 puan) tarafından
Evet 90 CC de doyuyor bazen doymazsa 30 CC daha veriyorum
Profil image (1,122 puan) tarafından
Bir aylık bir bebek için çok fazla geldi bana. Midesi çok küçük çünkü şu an onların. Memede daha fazla tutun. Meme yumusadikca yağlı süte geçiş oluyor az geliyor ama kilo alımı daha çok olur :)
(354 puan) tarafından
Valla.canim baya uğraşıyoruz en son doymazsa veriyorum
Profil image (1,122 puan) tarafından
Doyma kriterini takip edin bence.
40i çıkana kadar her gün  3 defa 1 TL büyüklüğünde kaka,
40'i çıktıktan sonra 24 saatteki bütün bezlerinin toplamı margarin ağırlığı kadarsa doyuyordur :)
(354 puan) tarafından
Evet günde 4 5 defa kakası okuyor bezlerde her defasında dolu oluyir
Profil image (1,122 puan) tarafından
Doyuyordur o zaman endişe etmeyin
0 oy
(422 puan) tarafından
120 CC çok değil mi ? Bizimki 5 günlükken 55 içiyordu doktor 60 a çıkar dedi 60 veriyorum 26 günlük.. mamalarda protein var kilo yapıyor tabi bende 24 saatte iki kere veriyorum
(354 puan) tarafından
Uzun süre aç kalınca 4 5 saat falan içiyor o kadari
0 oy
Profil image (393 puan) tarafından
Kiyafetiyle mi tartti kiyafeti düşmemiş anlaşılan kilodan
(354 puan) tarafından
Evet kıyafetiyle beziyle sonra 100 gram düştü bez baya ağırdı ama
0 oy
(109 puan) tarafından
Mamadan tabi ki de canım kızım doğduğunda pek sutum yoktu doktor sarılık olmasın diye bebelak onerdı onu verdım iki günde 200 gram almıştı. Bnce 1 aylık bebek ıcın verdıgın mama mıktarı fazla canım 30 cc anca ıcıyordu bnm ki 
Profil image (393 puan) tarafından
Sütün olmadığı için ve her öğün mama verdiğin için 200 gram almış olmasın?
(354 puan) tarafından
1 aylıkken mi 30 CC içiyordu seninkide çok az iciyormus canım
(109 puan) tarafından
Her emzırmeden sonra 30 cc veriyordum ama anca 10 cc sını içiyordu emzırmeden verırsem hepsını içiyordu ama doktor emzır oyle ver demişti canım bana doktor 30 cc ver demıstı bn ondan verıyordum zaten hepsını ıcmıyordu bıle
0 oy
(38 puan) tarafından
120 CC çok fazla dikkat et gece kusar nefes alamaz dahada fazla verme ilk 6 ay çok riskli
Profil image (1,122 puan) tarafından
Evet maalesef çok fazla miktar. Azaltsaniz keşke. Ben sütüm geç indiği için aç kalmasın diye mama verdim doktor 60 CC dedi ama 30 verdim. Yazık günah zaten zor sindiriyorlar mamayı işkenceye dönüşür bağırsakları için
(354 puan) tarafından
Ama.cok ağlıyor susmuyor bende veriyorum mamayı verince susuyor bitek bugün 150 verdim hatta susmayinca
Profil image (1,122 puan) tarafından
Memede sakinleştirmeye çalışsaniz olmuyor mu ? Yani agladigi zaman memeye alsanız kendi bırakana kadar kalsa. Benim bebeğim öyle yapıyor kendi bırakana kadar kalıyor sonra da uyuyor zaten.
(354 puan) tarafından
Kalıyor yarimsaat falan sonra uyuyup bırakıyor yerine koyuyorum gene ağlamaya başlıyor gene alıyorum memeye sürekli bu şekilde saatlerce devam ediyor bı kere bu şekilde 12 saat emmisti artık en son dayanamayıp mama veriyorum bende
(38 puan) tarafından
benim oğlum da öyleydi artık insanlıktan çıkmış gibiydim. sürekli emiyor uyuyor doymadigi anlamına gelmez gazı olabilir o yüzden emmek istiyor ilk 6 ay sadece emdi. gelişimi önde gidiyordu doymasa kilo almazdı. dedim mama vermedim ben

İlgili bir soru bulunamadı

...