0 oy
295 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (114 puan) tarafından
Kızlar bebeğim 66 günlük meme reddi yaşıyoruz 5 dakika emip bırakıyordu hep bi kaç gündür . bugünde uyutamadim meme de istemiyordu zaten 

 . aksam bi tanıdığımız açlıktan uyumuyo olmasın dedi . bende dedi benim sürümü bile icmiyo demek foyuyo dedim yarim cay bardağı mama yedi  hem de iştahla çok üzüldüm. Kizima mama vermiyorum sadece emzik vardı bi de anne sütü . biberon filan bilmez neden boyle yaptı. Tekrar güzel emmesini sağlamak için ne yapmalıyım .. Bi de neden reddediyo olabilir farklı hic bi şey yemedim
Bebek Ayı 2

3 Cevaplar

0 oy
(244 puan) tarafından
Canım bilemiyorum da belki sütün azalmiatir benimkide öyle olmuştu sonra anladım mamayı içince doydugunu uyumuyidu mizmizlaniyodu MEM reddinden dolayı değil bence 
Profil image (114 puan) tarafından
Emmiyo ki azalsin sıkı yorum hep dolu hep sicriyo ustune
(244 puan) tarafından
Canım şu an kızım 3 aylık emziriyorum emzirme bitince bile süt geliyo 5 dk emince doyuyodur
-Reklam-
0 oy
Profil image (1,122 puan) tarafından
Emzik maalesef meme reddine sebep oluyor. Ten tene temas yapıp beraber duşa girin ve memeyi orda teklif edin ısrarcı olmadan
0 oy
(62 puan) tarafından
Benim kızım da reddediyor emmeyi zorla sokuyorum memeyi ağzına kıyameti koparıyor mama vermedim yapacak bir şey yok en sonunda çok acıkıyor uykuya dalmadan önce emziriyorum kaç dakika emerse.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 394 göst.
0 oy
9 cevap 269 göst.
0 oy
9 cevap 402 göst.
23 Kasım 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Elifmiray06 (409 puan) tarafından soruldu
...