0 oy
336 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (2,520 puan) tarafından
Bebegim 42 gunluk. Gunduz 1 kere araliksiz 3-3.5 saat uyuyor. Onun disinda da memede ya da besiginde kestiriyor kisa kisa. Gece ise mesela dun, 12 bucukta uyudu 4 gibi uyandirip emzirdim. Sonra tekrar 3-4 saat uyudu. Bu sekilde toplamda 3 kere uzun süreli uyumasi var kisalar haric. Sizlerde durum nasil,ve de bizim bu uyku duzeni hakkindaki gorusleriniz nedir? Yeni anne olduğum icin tecrubeli annelerin goruslerini merak ediyorum :)

3 Cevaplar

0 oy
(89 puan) tarafından
Bizimkide karisik ama ilk 6 aya kadar normal bence karisik olmasi 
Profil image (2,520 puan) tarafından
Sonra bir duzene girer insallah
-Reklam-
0 oy
Profil image (62 puan) tarafından
Biz 17 gunlugun bn 2 saat te bi alarm kurup uyanmasada kendim uyandiriom bebegi emsin die. Emzirince uykusu varsa geri uyuyor zaten  cok uyanik kalmio karni doyunca gazi olmaynca uyuyor
Profil image (2,520 puan) tarafından
Ne guzel insallah hep bu sekilde sorunsuz devam eder. Onceden biz de oyleydik. Hemen uykuya dalardi. Simdi 1 saati falan buluyo uyutmam :/
Profil image (62 puan) tarafından
Geceleri nobet turuyoruz gazini cikaramio gunduz rahatiz bi
Profil image (2,520 puan) tarafından
Bizim de hep bi degisik. Bi gece emip uyuyo hemen bi gecede cin gibi bakiniyo etrafa.  Lambayi kapatinca da benim uykum geliyo :D
Profil image (62 puan) tarafından
Isigi hic kapatmiom sari los isik  aciorm onla uyuyoruz
Profil image (2,520 puan) tarafından
Ben de gece lambasi alayim gece kontrol ederken de pratik olur diyorum ama unutuyorum hep :)
0 oy
(27 puan) tarafından
Bizde 23 günlügüz aynı senin dedigin gibi gündüz Bi öglen iyi uyuyor sonraları kesik kesik bide gece uyuyor 2 saate bir uyanıyor sürekli değişiyor uyku saatleri 40ı geçene kadar devam eder diyorlarda bilmiyorum ki uyumadıgından Bi iş yapamıyorum evde 
Profil image (2,520 puan) tarafından
Aynen ben de yapamiyorum. Annem yapıyor her seyi. Yalniz kalinca napicam bilmiyorum
(89 puan) tarafından
Emzirirken ev işi yapcan ben oyle yapiyorum tek elimle
(27 puan) tarafından
Emzirirken oturuyoruz ya nasıl yapcaz iş:)
Profil image (2,520 puan) tarafından
Ay o nasil olcak :D  emzirme minderi olmadan emziremiyorum bile ben :D
(27 puan) tarafından
Aynen bende öyleee

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 392 göst.
9 Ocak 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nrycgds (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 112 göst.
7 Kasım 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde vefaselin (211 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 156 göst.
23 Ekim 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde A.K (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 303 göst.
...