0 oy
323 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (934 puan) tarafından

Napcagimi şaşırdım artik. Kimyon rezene corekotu daha denemedigim kalmadi. Bio gaiga da kullanıyoruz uzun masajlar sonrası gazi cikiyo ama ikinmaya ağlamaya devam ediyo ne bitmek bilmeyen gazi varmis yavrumun :(

Bebek Ayı 2 ay 16 gunluk

5 Cevaplar

+1 oy
(279 puan) tarafından

canim bizde de var ayni sorun valla ben ihlamurla cozdum olayi her gun iki cay kasigi aksam veriyorum hem cocuk sakinlesiyor hemde gazi rahat cikariyor sonucta kullandigimiz gaz damlalarindan iyi bence 

(934 puan) tarafından
Bi onu denemedim canim bugün deniyim insallah ise yarar sagol
Profil image (552 puan) tarafından
bebeginiz kac aylık mama yiyor mu
-Reklam-
0 oy
Profil image (1,916 puan) tarafından

Gaz damlası iyi gelmemiş olabilir. Biz 2 aylıkken bırakmıştık gaz damlası kullanmayı tabi her bebek aynı değil 3-3.5 aydan sonra rahatlarsınız inşallah. Ama bazıları 7 ay falan sürdüğünü söylüyor malesef. 

(934 puan) tarafından
Ilk zamanlar zinco kullaniyoduk sonra baktim vermeyince de yapıyor biraktim. Bir iki hafta sonra sancidan hastaneye gittik orda bio gaiga verdiler. Onuda nerdeyse 3 haftadir kullaniyorum ama cocuk yine agliyor. Acaba biraksam mi vermeyi
Profil image (1,916 puan) tarafından
Doktoruna sorup damlayı değiştirebilirsin. Biz relactaz kullanmıştık kısa süre. Sende yediklerine içtiklerine dikkat et ben halen bile her yemeğime kimyon koyuyorum
(934 puan) tarafından
Bende kimyon koyuyorum bebegime de bir iki kasik iciriyorum demekki boyle boyle gecicek napalim
0 oy
(458 puan) tarafından

benim kizimada lavman yapildi gazdan kurtulamadik bizde

(934 puan) tarafından
Lavmandan sonra yine gaz olmuyo mu
(458 puan) tarafından
o gece hastanede kaldik serum takildi iki tane  bağırsakları tikandigi için midesine basinc yapiyormus emerken bile burnundan geliyordu. o gece rahatti gazi hep çıkardı sonra yine aynı dün gecede sabahladik tas gibi karni
(934 puan) tarafından
Ay yavrum kiyamam cok gecmis olsun. Sukur bizim o kadar yok
(458 puan) tarafından
sagol canım benim gececek insallah hastane aglayisi gozumun onunde korktu bide orda
(934 puan) tarafından
Korkar tabi daha küçükler Rabbim herkesin yardimcisi olsun
0 oy
Profil image (552 puan) tarafından

canım o gaz ilacı bizede ii gelmedi hatta daha beter oldu oğlum tamam çok pahallı ve kaliteli ama her ilaç her bebeğe iyi gelmiyor ışte ben 2 ayrı gaz ilacı kullanıyorum 

(934 puan) tarafından
Bende bırakıcam sanirim sanki onu içince daha cok sancilaniyo gibi
0 oy
(1,108 puan) tarafından

rabbim.sabir versin bizlere canimm

(934 puan) tarafından
Amin sagolasin

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 528 göst.
25 Ağustos 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hilall699 (140 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 830 göst.
27 Ocak 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kevserr_rr (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 523 göst.
14 Mayıs 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ravza Nur 571 (51 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 224 göst.
8 Kasım 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Iromiro (45 puan) tarafından soruldu
...