0 oy
380 göst.
Profil image 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (345 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Arkadaşlar kaç derece atesten  sonra hastaneye götürmek gerek .oğlumun ateşi 37.5 çıktı ateş düşürücü ile, duş ile indirdik fakat yine çıkar diye korkuyorum .ilk defa başıma geldi .tecrubesizim bu konuda...oğlum 9 aylık
Bebek Ayı 9

8 Cevaplar

0 oy
Profil image (243 puan) tarafından
Annesi 38 olursa acile götürün korkmayın insallah yukselmez bidaha 
Profil image (345 puan) tarafından
Sağolun . teyakkuzda olcam bu gece.insallah yükselmez
Profil image (243 puan) tarafından
Korkmayin ins bisicik olmaz bebise
Profil image (345 puan) tarafından
İnşallah canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Az inmiş devamlı kontrol et 4saatte etkisi kaybolur ağrıkesicinin. Düşüremezsen acile gidin. Benimde ufak oğlum 2aylık ateşlencek gibi nöbetteyim bugece. 
Profil image (393 puan) tarafından
ateslencek gibi olduğunu neresinden anliyorsunuz
(67 puan) tarafından
Nerden anladınız
tarafından
Başı sıcak vücudun da daha yok. Hareketleri huzursuz.
Profil image (345 puan) tarafından
Bende nöbette olcam.ilk defa başıma geldi bı korku geldi icime
tarafından
Benimde bu oğlumun ilk. Yine korkuyorum şu ateşten. Büyük oğlanda hasta.
Profil image (345 puan) tarafından
Salgın mi var acaba canım.bizde de ben hastaydim benden bulaştı sanırım oğluma .inşallah grip olmaz da dişten falandır.ya da hayirlsii olmadıkça da bağışıklık kazanamiycak .biraz biraz tanışması gerek...nasıl Canim oğlunun durumu şuan.benim oğlumun 37.2 çıktı şimdi .ama daha yuksek gibi geliyo bana ateş ölçer mi hatalı anlamış değilim.saglik ocağına götürürum bugün bı .
tarafından
Kafadan ölcüyorum 38diyor koltuk altı 37,4 sabahı ettik ayağımda sallayarak. Birazdan gidicez Dr. A. Geçmiş olsum. Salgın bence kardeşim kocaman adam gecen 10tane iğne vermişler.
0 oy
(19 puan) tarafından
37.5 endise edicek bir durum yok 38 gecerse carpol verin ondan oncesi vermeyin 
Profil image (345 puan) tarafından
Verince sknti olur mu ki?ben verdim çünkü normalde huysuz bı cocuk değil çok huysuzlasti .rahatsız ediyor muhtemelen o ateş onu
0 oy
(5,308 puan) tarafından
Dogumdan sonra taburcu olurken 37.5u gecerse getirin demislerdi hemsireler bana
0 oy
Profil image (571 puan) tarafından
38 i geçerse götür hemen canım.Benim kızım da 3 gündür ateşli dün 38.5 oldu hemen götürdük kan verdik enfeksiyon çıktı grip olmuş
0 oy
(130 puan) tarafından
Benim kızımın ateşi hep 37.2 37.4 çıkıyor ama hiç 37.5 olduğunu görmedim. O zaman sürekli ateşi mi var ki. Bence vucüt sıcaklığı normal 
Profil image (345 puan) tarafından
Her bebeğin vücut ısısı ayrı demekki.ben oğlumun 36 yi gectigini görmedim.37 civarı da yüksek geliyo
0 oy
(416 puan) tarafından
Yenidoğnken doktor 38 i geçerse getir demişti. 37.2 yle ateşi var diye enidşe edip gitmiştim daha 15 günlüktü norml dedi
0 oy
(106 puan) tarafından
Daha dün gece bu durumu yaşadık canım bebeğimin ateşi baya çıktı ama ölçü cihazını bulamadığım için ölçemedim hastaneye götürdük falan ateşi düştü sonra doktor dediki ateşi 38 e kadar normal 38,5 olursa şurup verin ateş düşürücü ama 39 olursa hemen getirin dedi

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 866 göst.
8 Haziran 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Muhammedumit (381 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 503 göst.
0 oy
6 cevap 163 göst.
...