753 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (105 puan) tarafından
78 günlük saat başı meme isteyen bir bebeğim var eşim tutturdu tatil diye ayrılma noktasına geldik gitmezsek ama ben hem virüsten hemde bebeğimde nasıl uçak yolculuğu yapacağım diye düşünmekten kafayı yicem nolur yardımcı olun . Birde hiç gündüz uykusu yok bebeğimin sadece akşam 9 da gece uykusuna yatıyor

15 Cevaplar

Profil image (886 puan) tarafından
Çok zor zehir olur
(105 puan) tarafından
Birde emzik de almıyor ne yapicam bilmiyorum
Profil image (886 puan) tarafından
Valla hepsi üst üste tatil çok kötü bir fikir
(105 puan) tarafından
Eşim de ailesi antalya da diye ısrar ediyor kavga ettim ayrılırım dedim oda ayrılalım dedi ne yapicam bilmiyorum
(572 puan) tarafından
Ne kadar garip bi ayrılma sebebi çocuğumdan önemli mi tatile gitmek eşinin yaptığı bencillik,bu sebepten ayrılacaksa hiç beklemesin bence
Bende aynı fikirdeyim
-Reklam-
(382 puan) tarafından
Valla biz AVM ye gidemiyoz 3 aylık bebekle bayramda rezil olduk aile ziyaretlerinde küçük bebekle çok zor
(105 puan) tarafından
Bende bayramdaki zorluğu gördüğüm için yok diyorum sürekli memede gittiğim yerde bir odaya girip akşam çıkıyorum aynı olacak biliyorum
(230 puan) tarafından
Oğlum 4 aylık bayram da onunla beraber sabah gittik aksama geri dönmek zorunda kaldık ve benim oğlum emzik tutuyor aşırı zor gerile gerile bir hâl olursun gitmemeni tavsiye ederim
(105 puan) tarafından
Eşim de inat etti gitmezsen ayrılırız diyor ne yapmalıyım Sizce ve bebek bakımı konusunda hic yardımcı olmuyor
(230 puan) tarafından
Gitmezsek ayrılırz ne demek bunu söylemek bu kadar kolay mı ya. İnsansin her yere gitmek istemeyebilirsin. Madem o kadar israrci git bence kendi gözüyle görsün
(825 puan) tarafından
Sana yardımcı bile olmayan adamla markete bile gitme derim.  Ayrılsın ayrılırsa kolaymı öyle. Çocuk oyuncağımı şımarık baba olmuş ama akli hala kendi keyfinde. Bebeğin keyfine göre olacak herşey der çekil aradan. Kendisi gitsin gerekirse. Ona tatil olacak bu anlaşılan size değil
(230 puan) tarafından
Doğru sen çok yorulacaksin tatili o yapacak
(105 puan) tarafından
Gidince yine eziyeti ben çekicem görmeyecek ki gezmekten çektiğim eziyeti
Profil image (639 puan) tarafından
Bi tatil yüzünden ayrılmak da neymiş sana anlayış göstermesi lazım şu an çok zor bebekle ilgilenmek ayrıca her saat emiyorsa daha da zor Allah yardımcın olsun canım eşine güzel dille anlat sinirle anlatırsan inat edebilir
(711 puan) tarafından
Zorluğu var ama gezilir biz 3 aylık kızımla cami müze avm koruluk gezdik tam gönlümüze göre olmasa da fena değildi. Bebeğiniz ıletisime açıksa sıkılmaz. Bizimki insanları görmeyi seviyor şimdi tek kaldık durmuyor evde hep dışarı birilerini görmek istiyor
Profil image (957 puan) tarafından
Nasil yani tatile gitmiyorsunuz diyemi ayrilma noktasina geldiniz hemde bebeginiz var tatil yuzunden ayrinilirmi ya
(8,034 puan) tarafından
Benim yigenim asiri meme bagimlisi bi bebekdi.ama kardesim cok guzel tatilinu yapiyordi.bebek zaten disari cikdimi etrafi.izlemekden felan hoslaniyorlar.hem esinin ailesi de orda imis oyalanir bebis.sen de nefes almis olursun.emzirme konusuna gelince emzirme ortusu alirsin guzel guzel de emzirirsin.bu kadar kendini uzub de bi tatil yuzunden ayrilmak noktasina gelmek de nedir ya.
(23 puan) tarafından
Benim bebek 3 aylıkken gittim güzel geçti çok zorlanmadım.
(1,209 puan) tarafından
Evet mutlaka zor olur ama tatile engel değil bence. Benimkide saat başı en geç 2 saatte bir emer bazen keyifliykende emmek ister oynar bakınır güler emerken. 20 günlükten beri geziyoruz valla müsait biyerde durup emziriyorum yoksa ağlar morarır. Her yere de giderim. Tatile gitmemek ayrılmaya sebep olamaz yaa saçma
(473 puan) tarafından
Ozel aracla hadi bir nebze ama oyle ucak taksi olmaz canm yazik el kadar cocuga
(572 puan) tarafından
Tatili bırak gorumcemin bahçesine gidebilmek için oğlumun uyanmasını bekliyoruz başında çocuğum rezil olacağına gitmeme yani mecbur değilsem durmuyor çünkü biliyorum bide ben hem meme hem mama veriyorum o halle zor çocuk gibi davranmış eşin
(873 puan) tarafından
Eşin tatilin tadini cikarir sende bebekle ugrasmaktan hiç bi şey anlamazsin biraz daha beklemeli eşin seni de dusunmeli
(135 puan) tarafından
Eşinizin diretmesi çok saçma bence
(45 puan) tarafından
Benim bebeğim bugün 78 günlük oldu dün geldik tatilden hiç tavsiye etmiyorum ne kadar zor olabilirki diye düşünmüştüm gitmeden önce ama öyle değilmiş kendimi çok suçladım pişman oldum gittiğime bebeğim rahatını bozduğumla kaldım kendim de zevk alamadım anneliğimi sorguladım kendi zevkim için ona bunu niye yaptım diye eşin kendisi gitsin çok istiyorsa bence
(105 puan) tarafından
Ne gibi zorluklar çektiniz benim en çok düşündüm uçakla gidiş dönüş birde mersindeyiz 2 saat adanaya otobüs ordan uçakla antalya o yüzden çok endişeliyim
(45 puan) tarafından
Biz arabayla gittiğimiz için yol o kadar zor olmadı ama otelde havuz başına indim aşırı güm güm müzik ses çok fazla rahatsız oldu ağlamaya başladı plaja gittim bir gün rüzgar vardı rahat edemedi bir gün aşırı sıcak vardı bunaldı ve yine aşırı ses müzik onun huzurundan çalıp kendim eğlenmeye çalıştım diye çok huzursuz oldum benim bebeğim çok uyur rahat bebek tir bana zorluk çıkarmaz normalde ona güvenerek gitmiştim
(165 puan) tarafından
Bence hiç kalkisma benim bebegimde 78 gunluk ve bayramda annemlere gittik kendi aracımızla ve döndüğümüzde  çocuğumun  bütün  düzeni  bozuldu uykusu emmesi huyu  insallah duzelir diye dua ediyorum

İlgili sorular

7 cevap 584 göst.
12 Ağustos 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde DilanRüzgar (11 puan) tarafından soruldu
5 cevap 490 göst.
17 Şubat 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Busraa (382 puan) tarafından soruldu
2 cevap 409 göst.
10 Temmuz 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ☀️ (44 puan) tarafından soruldu
7 cevap 191 göst.
10 Mart 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde tubas (253 puan) tarafından soruldu