0 oy
383 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (27 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Gögüs ucum yok sezeryanla dogum yaptım 3 gün, sonra sütüm geldi o zamana kadar bebegimi emzirdim sütüm gelsin diye bu seferde yara oldu şuan 23 günlügüz ama hala daha yara kremide fayda etmiyor gögsümün uvçcu ortadan yarıldı resmen krem sürüyom tam iylelcek yada kapanacak bebegim emince geri kalkıyor yara ne yapıcam bilmiyom çoj sızlıyor artık kremide sürmüyorum

7 Cevaplar

0 oy
Profil image (62 puan) tarafından
Soru       yokki
(27 puan) tarafından
Var cnm bidaha bak
Profil image (62 puan) tarafından
Gordum bnm gogus ucum da yara olmustu ama gigus ucu atlete sutyene surte surte krem feln kalmio basinda o yuzden plastik kalkanlardan al kremi sur sonrada kalkani tak iyilesio bnm gogus ucm ole iyilesti. Acidan agliordm bebegimi emzirmek istemiordm smdi hic bisey kalmadi bnmde sol gogus ucum yok ama bebegm emdikce cikio
-Reklam-
0 oy
(29 puan) tarafından
Canım biz de 23 günlüğüz. Aynı dertten muzdaribim. Ağlaya sızlaya emziriyorum 

Denemediğim şey kalmadı. Çok üzülüyorum benim stresim yavruma da geçiyor aslında sıkıntısız bir bebek ama o da huysuzlanıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Dua ediyorum geçsin diye. Rabbim tüm annelere yardım etsin. Çok geçmiş olsun size de 
(27 puan) tarafından
Aminn  gerçekten çok zor bende çok aglardım ama genede pes etmiyorum emziriyorum annelik zor
0 oy
(1,278 puan) tarafından
Kızlar kantoron yağı mi ne varmış. Bu uygulama da çok kişi tavsiye etmişti. Ben denemedim ama aktara sorup alabilirsiniz . Bende aynı dertteyim ama buralarda aktar yok bı gidip alamadim. Kullanırsanız bı çare bulursanız bize de yazın olurmu
(27 puan) tarafından
Gögüs ucu kullandım bebek çok zor tutuyordu ve daha çok kanıyordu yara çektikçe şimdi çıkardım öyle emziriyom krem var ama dedigim gibi yara iyileşek gibi oluyor bebiş emerken geri açılıyor
(1,278 puan) tarafından
Bende aynı dertteyim canım . Soğan suyunu nasıl yaptin
(89 puan) tarafından
Tabi herkes memnun olacak diye birsey yok ben hamileligin son iki ayinda kullanmaya basladim belkide ondan hafif atlattim yarayi
(27 puan) tarafından
Soganı rendele suyu çıkıyor zaten al sür gögsüne bebegi emzireceginde yıka güzelce gögüs ucunu
Profil image (7 puan) tarafından
Cnm ben kullanıyorum az geçer gibi oluyor bebek emince tekrar yara oluyor
0 oy
Profil image (293 puan) tarafından
Saf zeytinyağı sur cnm çok işe yarıyor. . O fayda etmezse sende kantoron yağı sür. 
0 oy
(205 puan) tarafından
Canim benim kide ayniydi 3. Gun yara olmustu ben her emzirmeden sonra gogsumu yikadim lansinoh surdum emzirmeden oncede yine yikadim zeytinyagi surdum oyle emzirdim ve inanirmisin 1 gunde iyilesti kabuk baglamisti yaralar hemen yumusatti ve kaybetti. 
(27 puan) tarafından
O kremi herkes övüyor deniyecem ben başka krem aldım ama pek Bi fayda etmedi
(27 puan) tarafından
Burda iş zeytinyağında ozaman anladığım kadarıyla
(205 puan) tarafından
Ikisininde faydasi oldu zeytinyagini emzirmeden once surunce hem gogsun yumusuyor hem cocuk emdigi icin midesinide yumusatiyor kreminde zeytinyagininda faydasini gordum ben ilk gunden
0 oy
(15 puan) tarafından
LanoLin kulln bn suan kullaniyorum faydasini goruyorum 
0 oy
(362 puan) tarafından
Her emzirmeden sonra zeytinyagi sur canım benim öyle iyilesti.  Kırmızı eti gozukuyordu yani öyle kotuydu

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 304 göst.
5 Ocak 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde 1anneadayi (866 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 477 göst.
2 Ekim 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Raziyesglm (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 261 göst.
21 Temmuz 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Buse Demir (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 213 göst.
3 Mayıs 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Peri23 (253 puan) tarafından soruldu
...