0 oy
403 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (131 puan) tarafından
Dun aksamdan bu yana sutum çok az geliyor farkindayim ama bebegim huzursuzluk yapmiyor merak ettim sagmaya calistim. Biraz once hic gelmedi desem yeridir ama cis sayimiz suan icin 5 i gecmistir anlamadim bu isten bi sey

6 Cevaplar

0 oy
Profil image (703 puan) tarafından
Kndini mi sagdin 
-Reklam-
0 oy
(5 puan) tarafından
Yulaf ye canım sute karıştırıp süt yapiyo 
(131 puan) tarafından
Sut yapan seyleri tuketiyorum zaten canim ama etkisi yok suan kayisi bende cok ise yariyordu oda etki etmiyor suan
0 oy
(342 puan) tarafından
Sıvı tüket bol. Bi de adet zamanı benim sütüm azalır mesela. Belki öyle bi durumdur
(131 puan) tarafından
Adet henuz gormedim ama olabilir mi
(131 puan) tarafından
Su 3 lt içiyorum
(342 puan) tarafından
İyi aslında. Belki sana öyle geliyodur ya evham yapma. Süt artırıcı şeyler tüket. Rezene çok iyi geliyo
(131 puan) tarafından
Gunde 2 fincan iciyorum canim onuda bugun biraz daha iyi i sallah daha oyle olmaz
(342 puan) tarafından
Olmaz inşallah canım
0 oy
(422 puan) tarafından
Bende de oldu yemediğim içmediğim şey kalmadı yine de yetmedi süt .. pes peşe mama verdim çok üzüldüm moralim bozuktu stres azaltır dediler .. dışarı çıkıp hava aldım önemli olan bebeğim dedim sonra geldi şükür 
(131 puan) tarafından
Stres bende cok yapiyorum belki de ondan oldu :((
0 oy
Profil image (201 puan) tarafından
Canım sıktığında gelmediyse yada az geldiyse sütün azalmıştır bendede öyle olmuştu ya bebeğim çok az kilo almıştı o ay :( bol bol sağlıklı beslen ağzın hiç boş durmasın yoğurt yeşillik ve bol meyve ye canım. Olmazsa humana çayı takviye et kendine. Ben kullanıyorum öyle memnunum ki göğsüm hep dolu dolu 
(131 puan) tarafından
Sut olsun diye bir seyler yapiyorum zaten canim ama anlamadim niye boyle oldu bol bol su iciyorum kayısı cok etkili oluyor bende onun kompostosunu yapiyorum iciyorum falan bugun cok ictik hic fayda etmedi ya rezene günde 2 fincan iciyorum :(
Profil image (201 puan) tarafından
Bendede etmemişti canım son çareyi humana çayından buldum sende hiç vakit kaybetmeden al canım
0 oy
(540 puan) tarafından
Canım dinlenmediginde de süt olmuyor. Ben kendimden biliyorum 
(131 puan) tarafından
Gündüzleri uyumuyorum artik ondan da olabilir evet
(540 puan) tarafından
Evet çok etkiliyor canım.  Benimde birden kesildi malesef sonra da eskisi gibi hiç olmadı

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 167 göst.
7 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ozog231821 (131 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 139 göst.
8 Ekim 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde As61 (121 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 211 göst.
21 Ekim 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Serpil ahmet (145 puan) tarafından soruldu
...