659 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (233 puan) tarafından

image

Kızlar bugun bebegimin yogun gaz i için doktor probiotic damla verdi bende dedimki cogu kisiye gaz damlasi veriliyor bu onlardanmi dedim hayır dedi o gaz damlalarinda da probiotic var zaten filan diye biseyler dedi bagirsaktaki mikroorganizmalar icin falan filan anlamadim simdi kullanan olduysa beni aydinlatabilir mi minicik avuc ici kadar damla 83 tl sok oldum valla

8 Cevaplar

0 oy
(31 puan) tarafından
Bn kullanmadım ama sen yediklerine dikkat edin
(233 puan) tarafından
Dikkat ediyorum canım suyu bile sıcak içiyorum düşün
0 oy
(159 puan) tarafından
Canım benim akrabam aynısını kullandı yogum gaz oldugu ıcım veriyor ise de yarıyor korkma kullsn
(233 puan) tarafından
Bugün kullandim bekliyorum yavrum çatladı  artık Allahım.kurban oldugum sifa versin
0 oy
(159 puan) tarafından
Bebegım cok mu gazlı canım 
(233 puan) tarafından
Evet yeni basladi 5 6 gundur alttan hrm gaz hrm kaka cikaramiyor makatı catlamis
0 oy
(1,434 puan) tarafından
Ben bunu degil ama Nurse Harvey's diye bi damla aldim gazi icin o iyi geliyor 43 tl de fiyati var. Bi de tabi ki yediklerime dikkat ediyorum. Kuru baklagil yemiyorum baharatli yemiyorum. Emzirme danismanim herseyi ye ki 6.aydan sonra su anki yediklerini vereceksin hem bağırsakları gelişecek demisti ama bebegim öyle bi ağlıyor ki gazi oldugunda cesaret edemiyorum malesef :(
(233 puan) tarafından
Valla inan son postuka bak neler yaptim neler birao ben hic yemiyorum yani.sade su içsem yeri kendimi geberttik artık aglamaktan heder oldum
(1,434 puan) tarafından
Böyle durumlarda sakin kalmak lazim ama ben de yapamiyorum onu bi gece sabaha kadar o agladi ben agladim o derece neyi var anlamadim bilemedim hastaneye gittigimizde doktor söyledi bize damla da yazmadi nasil gececek bilemedim sonra eczaneden kendimiz aldik damlayi bi de kan alirken elini morarttilar bi gece de ondan uyumadi agladi sürekli cani yandi doktorlara baya kufretmistim o gece.. Annelik böyle bisey ve erkekler bunu asla anlamayacaklar "noluyo sana yaa" deyip duracaklar her aglamamizda:))
(233 puan) tarafından
Ayni sekilde benim de esim tutturmus bi cocuga bakamadin diye daha cok agladim
(1,434 puan) tarafından
Sakin takma onlari sütün etkilenir her duygun bebege geciyor unutma. Her kosulda bebegin. Icin en iyi anne sensin
0 oy
(65 puan) tarafından
Bana verdi canım ya bunlar orgsnikmis goya ama ben de bir işe yaramadı Memnun kalmadım 
(233 puan) tarafından
Bencede boş gibi duruyor
0 oy
(183 puan) tarafından
Ben kullandim memnun kalmistim
(233 puan) tarafından
Kac gunde faydasini gordun
(183 puan) tarafından
İkinci gün hemen farketti
0 oy
(109 puan) tarafından
Ben kullanıyorum bunu. Gaz damlası değil bağırsak düzenleyici 1 ay o gaz sancısindan cektim sonra bunu yazdılar çok gazlı kakasini yapamıyordu ikinamiyor. Zora gelmeyen bebek benim ki . şuan 2.5 aylık faydasını gördük hala da devam ediyorum . tavsiye ederim.  Her gün ayni saatte kullanmanız gerekiyor ama bilginiz olsun
(233 puan) tarafından
Aa tmm sagolasin
0 oy
(120 puan) tarafından
Tahmin ettigim kadar biogaia gibi aktif bakteri herhalde biogaia da 70 tl di
(233 puan) tarafından
Valla bilmiyorum
-Reklam-

İlgili sorular

3 cevap 252 göst.
1 cevap 138 göst.
10, Temmuz, 10 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mervekilincc (113 puan) tarafından soruldu
6 cevap 213 göst.
2, Temmuz, 2 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Gamze123 (86 puan) tarafından soruldu
...