0 oy
940 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (44 puan) tarafından


4 aydır doğum  yaptım sezeryan oldum ama bu ay adet görmedik sizce hamile olmuş olabilir miyim ..korunuyoruz ama biz böyle adet görmemek  normal mi

6 Cevaplar

0 oy
(131 puan) tarafından
Canim ilk adetini ne zaman gordun dogumdan sonra ilk bi kac ay adet duzenli olmazmis diye duydum ama Sen yinede test yap icin rahat etsin
(131 puan) tarafından
Ben korunuyorum zaten sut korur diye dusunup onlem almamak delilik isi yahu suan Benimde aklim cikiyor hamile kalirsam diye ama sutun korudugu dogru tabi istisnalar vardir emzirme doneminde salgilanan hormon dogurganligi etkiliyormus diye biliyorum ben tabi yine onlem almak sart:)
(342 puan) tarafından
Valla ben hiç güvenmiyorum vücuduma. 7 ay bekledim hamile kalmak için. Meğer süt hormonu fazlaymış. Süt korumuş bebek yokken :) şimdi de bebeğim var. Tutar bu kez de korumaz. Ters bünye yani :) adet olunca nasıl seviniyoruz eşimle :)
(131 puan) tarafından
Benim esim olsa sevinecek ya :)) ben dusunmuyorum suan
(342 puan) tarafından
Benimki benden daha çok seviniyo adet olunca :)
(131 puan) tarafından
Oda guzelmis:))
-Reklam-
0 oy
Profil image (178 puan) tarafından
Gecikme olabiliyor canım bende 2 ay önce oldum ilk defa doğumdan Sonra geçen ay 15 gün geçti öyle oldum bazıları olmayabiliyormuş düzene sokuyormuş vucut test falanda yapmadım sonuçta bizde korunuyoruz hani öyle Bi belirti de yoktu ondan :) 
(44 puan) tarafından
Insalalh  öyledir benim de ... bazıları  korundugu  halde hamile kalıyor ya ondan
Profil image (178 puan) tarafından
Çok kafana takılıyorsa test al yap canım sonuçta herşey allahtan hayırlısı
(44 puan) tarafından
Aynen öyle yaparim
0 oy
Profil image (84 puan) tarafından
Bende doğumdan sonra 5. Aydan ıtıbaren adet gormeye basladm ve duzensz canm ılk 1 yıl kadar normalmiş bende senin gbi düşünfüm test yaptgm hastaneye bile gittgm oldu:) 
(44 puan) tarafından
Ben hemen adet gördüm  sadece bu ay görmedim  bm hayırlısı bakalım sağlık odağındaki hemşireye sorarım yinede test yaparım ..Ne olur ne olmaz
Profil image (84 puan) tarafından
Evet canm aklnda soru da kalmaz test yap olmadı kafın doğumcuya gıt kontrol ettır bakalm
0 oy
Profil image (525 puan) tarafından
Bi test yap icin rahat etsin canim. Eger hamile kaldiysanda korkma. Ben sezeryan oldum ilk bebegimi kaybettim. 4 ay sonra isteyerek hamile kaldim ikinci sezeryanimi oldum ve hamdolsun hic sikinti yasamadim. 
(44 puan) tarafından
Başınız sağolsun.rabbim bu bebeğiniz uzun ömürler versin inş..gidip test yaparım içim rahat  etsin...Peki hamileliginiz zor geçti mi
Profil image (525 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun.  Hamileligim dede hic sıkınti yasamadim canim. Dikislerim hiç zorlamadı beni
(44 puan) tarafından
Çok sevindim  inş bendede öyle sıkıntı olmaz
0 oy
Profil image (468 puan) tarafından
Canım ben doğumdan 43 gün sonra ilk adetimi oldum, sonrasında her ay düzenli adet gördüm. 6. Ayda adetim 5 gün gecikti, ki normalde hiç gecikmez erken gelir hatta, o kadar endişelendim ki anlatamam. Biz de korunuyoruz ama insan acaba diyor, dayanamadım eşime test alırdım, negatifti biraz rahatladım, ertesi gün adet oldum :) demem o ki , normalde düzenli bile olsa adetin, emzirme döneminde gecikmeler olabiliyor hu da gayet normal
(44 puan) tarafından
Hadi ya umarım öyledir
0 oy
(51 puan) tarafından
Canım dune kadar Benede 1 hafta gecıkdı dun aksam oldum belki sende olursun
(502 puan) tarafından
Post ağustosta paylaşılmış

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 214 göst.
0 oy
5 cevap 650 göst.
16 Temmuz 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Busranda (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 354 göst.
0 oy
2 cevap 467 göst.
24 Eylül 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Maya1989 (100 puan) tarafından soruldu
...