0 oy
1,376 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (26 puan) tarafından
3 cesit humana var humana stili tea humana kimyonlu rezene cayi bi de humana gece çayı var hangisi daha etkili bilgi verin 

13 Cevaplar

0 oy
(119 puan) tarafından
En etkıli olan humana steel tea onu için bıde multımalt arpa suyu var oda cok etkılı deneyin derım jokerde var. 
(26 puan) tarafından
Kaca canım fiyati
(119 puan) tarafından
Suan kampanya var 4 tane alınca 3 oduyosun tanesj 4.50 ye gelıyo bı tane yetıyo gunde bazen bır de ıcmıyorum cok oluyo fıyatı pahalı gelmıyo o yuzden cok içilmiyo ama baya etkılı. Bıde mutlaka sut gelsin gelmesın gunde 1 kere 15 dakka iki gogsu sagın çeke çeke gelıuo sut ben denedim ve oldu şükür
(26 puan) tarafından
Benim bildiğim kutu içinde değil mi nasıl taneyle satiliyo
(26 puan) tarafından
Humana 200 gr şeklinde
(119 puan) tarafından
Humana kutu  halında 1 hafta yetıyor gunde 3 4 içerse. multımalt adet şekilde tek içimlik
-Reklam-
0 oy
(354 puan) tarafından
Ben rezenli olanı içiyorum canım güzel memnunum süt yapiyor
0 oy
Profil image (201 puan) tarafından
Humana still tea müthiş süt yapıyor 
0 oy
(545 puan) tarafından
Hmanın ben hiç faydasını görmedim, bana lactamil çayları çok iyi geldi. Tavsiye ederim.
Profil image (468 puan) tarafından
Canım lactamilin hangi çayı?  Sallama olan mı? Üstünde emziren anneler için yazıyor hani?
0 oy
Profil image (122 puan) tarafından
Ben humana steel tea içtim çok da memnun kalmıştım sütüm onun sayesinde inmişti.
(26 puan) tarafından
Kaca aldün canım faydasını oldu yani içeriğnde neler var
0 oy
(95 puan) tarafından

üçüde değil :) süt yapması için lactamil çay en iyisi

(26 puan) tarafından
O nerede satiliyo canım
Profil image (468 puan) tarafından
Lactamilin hangi çayı canım?  Toz şeklinde olan mı yoksa sallama olan mı?
0 oy
(157 puan) tarafından
humana bana hiç fayda etmedi en etkilisi lactamil
0 oy
Profil image (149 puan) tarafından
Humana still tea olanı kullanıyorum. Bi de rezeneliyi aldım . Still tea daha iyi 
0 oy
(76 puan) tarafından
Rezeneli var bende boşa almışım diyorum. Bir faydası yok. Still tea alıcam
0 oy
(382 puan) tarafından
Humanayı sevemedim ben bir kutu almıştım tadı kötü geldi nedense lactamil aldım sonra o güzel baya içimi de keyifkli 
(26 puan) tarafından
Lactamİl nerde aldınız kaça canım
0 oy
(570 puan) tarafından
süt artırmak içinse lactamil çay çok iyi geliyor
0 oy
(1,278 puan) tarafından

image

humana bir çeşidin içindeki oranlara bak canım. Diğerini de atıyorum
0 oy
(1,278 puan) tarafından

image

bu da diğeri canım. Bu oranlardan sonra ben vazgeçtim almaktan
(26 puan) tarafından
54 günlük oldu
(1,278 puan) tarafından
Masallah ne güzel
(26 puan) tarafından
Güzel güzel de hiç yatmiyor Allahim hicccc ya deli ediyorum beni en fazla yarım saat çıldırmasam iyi valla ya bu nasıl çocuk anlamadım
(1,278 puan) tarafından
İnan bende aynı durumdayım. Herkes diyor ki çocuk uyur ne güzel . Valla aralıksız bı saat bile uyumuyor. Hele geceyi hiç söylemiyorum :(
(1,278 puan) tarafından
Allah kolaylık versin hepimize insallahhh

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 347 göst.
2 Haziran 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Esra06 (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 408 göst.
27 Ocak 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde DUG (1,096 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 186 göst.
26 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde BesteBebek (40 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 61 göst.
26 Ekim 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde 2bebekli (2 puan) tarafından soruldu
...