0 oy
234 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (38 puan) tarafından
 Hayirli gunler kizlar. 2 bucuk aylik bi kizim war sadece mamayla besleniyo emzirmeyi cok istedim ama sezaryenle dogun yaptm hemen sutum geldi ama 10 gun icinde surekli azaldi we sonunda kesildi. Neyse ben kizima aptamil mama kullaniyoruz normalde 3 saatte bi 120 wer diyo doktorumuz ama bnm kizim ya 1 saatte yada 2 saatte istiyo. 1 saatte werirsem 60 2 saatte werirsem 90 weriyorum. Bide geceleri uyandiginda 120yi bitirmiyo gunduz doydugu icinmi. bazi geceler kendi kalkmiyo ben kaldiriyorum 4 5 saat gecmis olsa dahi 120yi bitirmedigi oluyo. gunduz yiyip doydugu icimmi byle yapiyo gece uykusu cok guzel. gunde 750 800 ml oluyo yedigi mama 24 saatte. ara sirada gazini cikarirken gazla beraber kusuyo oda normalmi. buarada kizim 37 haftalik 2500 gram dogdu. suan 73 gunluk 5200 kilosu. smdiden tesekkur ederim cewaplarniz icin

4 Cevaplar

0 oy
(66 puan) tarafından
Güzel yiyor bence geceleri uyanmamsi bundan az yemeside kusmasida gaza bağlı bence 
-Reklam-
0 oy
(30 puan) tarafından
Canim benim kizim 3 aylik 3 saatte 90 anca yiyo bazen 100 ama 120yi cok nadir bitiriyor. Istahli bir bebek degil. Su an 6kilo. Gelişimi iyi dedi doktor
Profil image (38 puan) tarafından
Benim kizimda 2500 dogdu 37 haftalik 2300e kadr dustu kilosu en son gecen hafta 5200du sadece mamayla besleniyo. 77gunluguz
0 oy
(1 puan) tarafından
Beynimdə kisim 75 günlük 1 saatdır bu acikiyo 90 yiyo bazende 100 bazande 60 yiyo ama 1 saatdan bir acikiyo gecədə emziroyorum 1 şəfa kalkiyo  bəbəkləri açılsa kəndliləri uyaniyo zatən sən uyandirib uykusunu bozma bence 
(1 puan) tarafından
Klavyeden dolayı bazi harflar  yalnış girdi kusura bakmayin
0 oy
Profil image (69 puan) tarafından
Canım kaç ml içtiğine bakma sen benim oğlum O zamanlar 120 içiyordu 6 aylik oldu 160mli geçemedik yeri geliyor 90 bitiremiyor gece 60cc bitiremiyor gündüz hiç süt içmiyor aç aç geziyor ben saldım artık ne ek gıda alıyor ne süt 

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 538 göst.
3 Ocak 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bsrfrt (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 76 göst.
23 Kasım 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Can bebek (1,298 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 136 göst.
0 oy
2 cevap 298 göst.
22 Haziran 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde karanoyku (43 puan) tarafından soruldu
...