0 oy
675 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (154 puan) tarafından
Kizlar bu aksam 2 komsum geldi oyle bir cay icmeye birtanesi aldi eline telefonu bizi bi resim cek filan dedi . Laf arasindada belirtmistm yildizi cok dusuk topluma girdmi durmuyor nazara geliyor diye . Uyardim umarim bir yere atmaz . Biz anne babasi olarak daha hic yuzunu atmadik sosyal medyaya . Size de gelej izinsis resmini cekiyor mu . Ben zaten resmi cekmesine tav oldum izin dahi istemedi
Bebek Ayı 4

6 Cevaplar

0 oy
Profil image (104 puan) tarafından
Benim eşimin amcasının gelini geldi görmeye foto çekti izinsiz bişey demedim ama onlar atmaz internete falan evet göz e nazara çok kötü oluyo bebekler komşu yani sonuçta tavrını koysaydın keşke bi yere atmayın falan diye bilemedim ki içini ferah tut bolca oku bebeğini bişey olmaz allahın izniyle 
(154 puan) tarafından
Zaten gittigi gibi yyzunu filan yikadim benimki renkli gozlu (masallah) o yuzden cabuk nazara geliyor . Dedim zaten bir yere atmayin atarsanizda yyzunu kapatin biz 4 ayligz hala gostermedk dedim gelen evde goruyor ama attirmiyoruz ddm
-Reklam-
0 oy
(93 puan) tarafından
Ilk aylar sosyal medyada paylasilmamasindan yanayim ama sonraki aylar olabilir oda abartilmadan cunku goz nazara inanirim ortalik fesat kayniyo ama dikkat bu sadece bebeklerimiz icin degil hersey icin gecerli dikkatli olalim kem gozlere :)
(154 puan) tarafından
Aynem canim bnde inanirm nazara
0 oy
Profil image (345 puan) tarafından

Konu komşu biraz daha uzak da.. .benim başıma gelmişti buna benzer bişey . yani karşı taraf olarak başıma geldi:)akrabamin kızı var kuzen gibiyiz çocukluğumuzdan beri yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez .doğum yaptı koşa kosa hastaneye gittim .içimde hiç bı kötü niyet olmadan fotoğrafını çektim .yeğenim gibi gördüm çünkü annesiyle kardeş gibiyim...ama bebeğin annesi ve teyzesi bana gayet sert bı şekilde ya çocuğun fotoğrafını biyere falan atmayın sakın hee dediler..laf ortaya atıldı ama ben çekerken dedi bunu baya alinmistim.iximden de dedim banane yani ben niye senin çocuğunun fotosunu biyere atayım.tamam söylenir ama kırmadan denir bu .değer vermişim çocuğunu görmeye gelmişim aldığım tavır çok sacmaydi.ve içimi anında soguttular yani tavırları ile.

Profil image (345 puan) tarafından
Bense tam tersi .ben doğum yaptım çocuğumu ilk gördüğünde çocuk 2-3 aylık olmuştu.ben koşa koşa yanına gitmiştim ama o gelemedi 2-3 aylık olana kadar...ben ama o istedikce oğlumun fotolarini atiyordum ona
(154 puan) tarafından
Canim ben kibarca uyardim atRsaniz boyere yuzunu kapatin dedim ;)
Profil image (345 puan) tarafından
Onda bir şey yok o zaman canım direkt atmayın da diyebilirdin.. ama kibar söylemek gerekir (•‿•)
0 oy
(670 puan) tarafından
Canım bende nazara inanıyorum, nazar haktır. Ben doğum yaptım uzakta ki komşular foto istediler, nazikçe uyardım henüz çok küçük foto atmıyoruz ne benim ne de babasının rızası var biraz büyüsün öyle atarim diyorum. Çekenler olsa da biyere koymayın olur mu diyorum, anlayislininsanlarsa zaten bisey olmaz :)
(154 puan) tarafından
Aynen canim bende nzikce uyardim :) bu ceken kadin cok fotograf meraklisi da ondam aklim kaldi :)
0 oy
(5,308 puan) tarafından
Elalem senin cocugunun fotosunu niye cekiyor sinir oluyorum boyle insanlara. Bizim sadece anneanne babaanne hala dayi gibi en yakinlarimiz cekebiliyorlar ya da biz onlara atiyoruz ama onlari bile uyardik en basta. Nazari filan gectim ortalik sapik kayniyor, niye bebeklerimizin fotograflari elalemde olsun
(62 puan) tarafından
Kesinlikle katılıyorum.
(154 puan) tarafından
Aynen oyle canim benim
(62 puan) tarafından
Kızım büyüyünce okula gönderince okulda etkinlikleri yaparken fotoğraf çekip sosyal medyaya atıyorlar ya ona da izin vermeyeceğim çünkü ben zaten sosyal medya kullanmıyorum kızımın resimlerini de elalem görsün istemiyorum valla ortalık sapık kaynıyor millet iyice kafayı yedi.
(154 puan) tarafından
Cok haklisin
0 oy
(1,018 puan) tarafından
Biz o konuda herkesin gözünü iyi korkutmuşuz , eşimin yeğeni korka korka izin istemişti , bi fotoğrafını çekebilirmiyim sadece  evde çocuklara göstereceğim çok merak ediyorlar diye. Tamam dedik bizde , flash açık olmasın , başka kimseye de gösterme dedik. İlk zamanlar sosyal medyada yüzünü koymadık , sonra yavaş yavaş koymaya başladık. Sakla sakla nereye kadar. 
(154 puan) tarafından
Canim bende aticam ama soyle bi 6 7 aylik olsun anca ozaman :)
(1,018 puan) tarafından
Bende hemen koymadım , koymayacaktımda . Bir yakınımız dediki , çocuğu çok saklıyorsunuz , yavaş yavaş gösterin , saklayıpta aniden gösterince daha çok nazar değer dedi. Bizim bebeğimizde babasının kopyası o yüzden babası herkese göstermek istiyor ,kendisine nasıl benzediğini.
(154 puan) tarafından
Ayy ayyni benim kocam :) evimize gelen giden oluyor babasina benziyor diyince benimki bir omuzlari kabariyor gormen lazim :) saglikli olsunlarda baska bisiy istemem
(154 puan) tarafından
Hilal sena sen nezmn dogum yaptin kuzum
(1,018 puan) tarafından
10 nisanda doğdu canım , hem huyu suyu hemde görüntüsü tıpatıp benziyor. Eşim bana sanki beni doğurdun , baktıkça kendimi görüyorum diyor.
(154 puan) tarafından
Masallh kuzucuga

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 284 göst.
28 Temmuz 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde leman novruzova (38 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 189 göst.
27 Nisan 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Vucak (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 181 göst.
27 Nisan 2022 24-36 ay arası bebekler kategorisinde Alya nur (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 83 göst.
21 Nisan 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Vucak (37 puan) tarafından soruldu
...