0 oy
2,662 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (17 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Ya kızlar bebeğim çok kötü pişik olmuş. Nivea pişik önleyici kremi kullaniyordum. Bir an da pişik oldu kaynanamlar bebeten pudra aldılar. Şimdi onu kullanıyorum dün tam geçiyor gibi bugünn bı baktım ki durum bu. Nasıl geçer yardım edin lütfen. Biz büyükler pişik olunca dayanamazken bu yavrucak nasıl dayansin.
Bebek Ayı 29 günlük

24 Cevaplar

0 oy
(93 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Nasıl kotu olmus kuzum ya hep sür kremden pisik olmasada pisik olduktan sonra zor geciyo. Altini ac bol bol havalandir hamaten ve travazol al sabah aksam sür islak mendil kullanma pamukla ılık suyla sil zeytinyagli sabunla yıka pisirsin 
Profil image (17 puan) tarafından
Aslında kaynanam zeytinyağı sürdü tüm vücuduna sonra böyle oldu acaba ondanmi ya off
(154 puan) tarafından
Canim zeytinyagi yapmis olabilir surme
Profil image (17 puan) tarafından
Evet doktorda öyle dedi. vücuda surdunuz anlarım ama özel bölgeye sürülür mü kaynanan tecrubeli olmalıydı nasıl yaptı böyle birşeyi dedi baya kızdı asla sürmeyin sürdürmeyin. Ben o kadar söyledim de beni dinlemedi herşeyi onlar biliyo saniyolsr eski insanlar iste
(154 puan) tarafından
Yakmis canim cildini herksin dedigini dinleme en dogrusunu sen annesi olarak bilirsin zaten yazik kuzuma benim cok gecms olsun
(93 puan) tarafından
Zeytinyagi degil canim zeytinyagli sabunlar varya banyo icin onlarla poposunu yıka lif surme imkanın varsa her altini temizlemende poposunu ılık suyla yıka
(154 puan) tarafından
Katiliyorum canim sana bizimde yeni dogdugnda vardi bir donem artinca 1 hafta yaklasik hic silmedim yikayip guzelce kurulayip hava aldirdim
Profil image (17 puan) tarafından
Hep yıkıyorum ya ins geçer
-Reklam-
+1 oy
(7 puan) tarafından
Cnm hemen kalk hastaneye götür yazık yavrumun ne kadar aciyordur hemen götür 
Profil image (17 puan) tarafından
Sağlık ocağına götürdüm normaldir bebek bu sıcaktan olmuştur dediler. Bizim ev baya serin hiç güneş almaz yaz kış bı nokta güneş girmez eve şimdiden kisliklari giyiyoruz evin içinde. Bı ara kaynanamlarda kaldım orası baya sıcak hiç esmiyor orda oldu zaten. Şimdi acile mi gotursem
(30 puan) tarafından
Çatlak  çatlak yara olmuş nasıl normal dedi o sağlık ocağı şaşırdım kaldım
Profil image (17 puan) tarafından
Bı bilsem. Hastanedeyim şimdi
(30 puan) tarafından
Çok sevindim senin adına doktor en doğru  çözümü verecektir zaten yavruna
Profil image (17 puan) tarafından
hamaten ve travazol verdi
(30 puan) tarafından
Trava z ol mantar kremi zaten iyi gelir inşallah
Profil image (17 puan) tarafından
Amin insaAllah ❤️
0 oy
(237 puan) tarafından
Cnm biran önce doktora götür pişik kremiyle felan geçecek gibi durmuyor tedavi edecek bir krem yazar doktor içim acıdı şifa versin rabbim 
Profil image (17 puan) tarafından
Aminn hazirlanil çıkıyoruz şimdi insaAllah geçer
(237 puan) tarafından
İnşallah cnm
0 oy
(292 puan) tarafından
Çok kötü olmuş yavrum ya. Oğlumda da oluyor bazen bepantol sürüyorum geciyor hemen arada birde altını açık birakip havalandırıyorum bir sure. Belliki cildi hassas bebeğinizin. İnsallah en kısa zamanda gecer
Profil image (17 puan) tarafından
Altı pişik olduğundan beridir hep açık. Tam geçiyordu bir anda yine oldu anlamadım ki
(292 puan) tarafından
Bezden mi acaba. Benim buyuk kızımda aynıydı sonra bezini degistirdik olmadi bir daha. Belliki bezdenmis
Profil image (17 puan) tarafından
Prima kullanıyorduk pişik oldu BİM'in bezine geçtim dün defigim gibi geçiyordu azıcık kızarıklık vardı duş aldırdım yattı falan. Gece altını degistiriyorum ana uyku sersemi fark etmemişim sabah bı baktım ki böyle olmuş şaştım kaldım bı anda nasıl olur
0 oy
(5,775 puan) tarafından
Canım doktora götür bayağı kötü olmuş 
Profil image (17 puan) tarafından
Hazirlanil çıkıyoruz şimdi :/
0 oy
(62 puan) tarafından
Ayyy kıyamam çok kötü olmuş doktorun görmesi lazım bence de :/
Profil image (17 puan) tarafından
Hastanedeyim cnm
0 oy
(197 puan) tarafından
Aman allahim nasıl olmuş böyle . Nasıl bu kadar ileridi hemen acile götürün nasıl aciyordur o şimdi. Bez falan da takma . Alerji yapmış belli ki
Profil image (17 puan) tarafından
Prima kullanıyorduk pişik oldu BİM'in bezine geçtim.  Dün baktım geçiyordu azıcık kızarıklık vardı duş aldırdım yattı falan. Gece altını degistiriyorum ama uyku sersemi fark etmemişim sabah bı baktım ki böyle olmuş şaştım kaldım bı anda nasıl olur
0 oy
Profil image (39 puan) tarafından
Yaa kiyamam cok kötü olmuş doktora gotur cnm saglik ocagindaki doktorlar biseyd3n anlamiyo islak mendilmi kullaniyosun ondan olmustur 
Profil image (17 puan) tarafından
Yok bezi ıslatıp siliyorum bazen. Ama genellikle her altını açtığımda suyla yikiyorum. Hastanedeyim şimdi
0 oy
Profil image (525 puan) tarafından
Yaa kiyamam kurban olurum nekadar kotu olmus cok gecmis olsun. Doktora gorsun canim bence. Biran evvel iyilesir insaAllah 
Profil image (17 puan) tarafından
İnşaAllah cnm hastanedeyim şimdi
0 oy
(30 puan) tarafından
Doktora götürün normal değil sanki benim bile can i m yandı görünce yavrunun nasıl yanıyordur yazık 
Profil image (17 puan) tarafından
Hastanedeyim kuzum
0 oy
(280 puan) tarafından
İçim cız etti nasıl bu hale geldi ağladım resmen kıyamam yaaa. Benim kızımın ıslak bezini değiştirdim diye azıcık kızardı pişik kremleri fayda etmedi annem sağ olsun köy den bana kil gönderdi onu zeytin yağı ile krem gibi yapıp 2gün sürdüm şükür doktorun verdiği kremlerden bile daha iyi geldi 2 günün sonunda eskisi gibi oldu maşallah 
Profil image (17 puan) tarafından
Geçmiş olsun kuzum.

Prima kullanıyorduk pişik oldu BİM'in bezine geçtim dün defigim gibi geçiyordu azıcık kızarıklık vardı duş aldırdım yattı falan. Gece altını degistiriyorum ana uyku sersemi fark etmemişim sabah bı baktım ki böyle olmuş şaştım kaldım bı anda nasıl olur
(280 puan) tarafından
Bende BİM de ki beze geçelim diyordum aman kalsın bebeğimin sağlığından daha değerli olamaz altını bağlama yavrucağın ya nasıl canı yanar
Profil image (17 puan) tarafından
Yok kuzum BİM'in bezinde baya düzeldi ama kaynanamın sürdüğü zeytinyağı mahf etti işte. Gerçi hiç bir bez için iyidir diyemem. Bebeğin vücuduna göre değişir hepsi. Biz bimden devam ediyoruz bir sıkıntı yok çok şükür
(129 puan) tarafından
Bu hale bir anda nasıl geldi yaa öncesi nde kızarlık vardr mutlaka bez değiştrdgnzdede böyle artıyor onu farkettm birde zeytinyağı benim bebegmn poposunu bu  kadar yapmadı ama kızarrtto herkes sür iyi filan yüzüme sürdüm yüzümdr kızardı yandı yani her cilde iyi gelmiyr
Profil image (17 puan) tarafından
Ya işte eski insanlar diyorum ya. Tutturdu yağ sürecek diye özel bolgesine falan hep sürdü bir gece bekletti ne dediysem ne yaptıysam yikatmadi sabah oldu yine yıkaması baktım olacağı yok aldım çocuğu evime geldim direk yıkadım o an fark ettim hafif kizariklik. Pişik önleyici kullaniyordum devam ettim ona ama yanmış demek ki işe yaramadı daha beter oldu.
(129 puan) tarafından
Ne verdi doktorlar krem filan hastaneye gittm yazmşssnz canı acımasın ya valla kendi evladım gbi üzüldüm sürekli hametan sür sudokrem sür bezi sık sık dsgstr idrarıda yakar orayı
:(
(280 puan) tarafından
Pişik kremi verdi bir işe yaramayınca annem bana köyden doğal kil gönderdi onu zeytin yağı ile krem gibi yapıp 2gün sürdüm şükür doktorun verdiği kremlerden bile daha iyi geldi 2günde sapa sağlam oldu popu
(280 puan) tarafından
Ahh ah aklıma geldikçe içim yanıyor gün boyu aklımdan çıkmadı yavrucak :(büyükler de herşeyi bildiklerini sanarlar. Keşke bana yakın olsaydın da sana yaptığım kil den verirdim sürerdin iyileşir di hemencecik ya altını bağlama ne olur şimdi nasıl canı yanıyor dur :(yatak bezi bırak altına birkaç gün bari öyle kalsın :(
Profil image (17 puan) tarafından
Bana da doktor hameten ve travazol verdi ins işe yarar ya. 4-5 güne etkisini gösterir dedi
(280 puan) tarafından
Şifa bulsun altını her değiştirdiğinde muhakkak 1saat havalandır.
0 oy
(26 puan) tarafından
Canim her gün mutlaka havalandIR altına bi bez ser 15 dakika falan mutlaka havalandır 
Profil image (17 puan) tarafından
Her açtığımda havalandiriyorum ama kurtulamadık bı turlu
0 oy
(126 puan) tarafından
Çocuk doktoruna götürmelisin normal olmayabilir zaman kaybetmeyin geçmiş olsun
Profil image (17 puan) tarafından
Hastanedeyim şimdi sağolun
0 oy
(3 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun. Nasil oldu kuzu.Doktorunuz ne dedi. Ilaç verdi mi
Profil image (17 puan) tarafından
İlaç verdi çok şükür uyuyor şu an 4-5 güne etkisini gösterir dedi aman sakın kaynananixin annemizin lafına bakipta bebeğe zeytinyağı sürmeyin özellikle özel bolgesine
0 oy
(154 puan) tarafından
Icim acidi gecmis olsun canim cok gecms olsun icim ciz etti bezini degistir belki ondandir islak mendil kullanma derim ben cok cektim bu durumdan desitin vazelin zeytinyagi pudra sudocrem kullandim hic biri isr yarmadi bende mustela iyi geldi
Profil image (17 puan) tarafından
Bakalım ilaç verdi doktor ins geçer
(154 puan) tarafından
Hangi ilaclari verdi kuzm
Profil image (17 puan) tarafından
hamaten ve travazol verdi
(154 puan) tarafından
Iyi kuzum doktorun onerdigi sekilde sur gecsin kuzucugun poposu . Birde iyice kurula kuzum nemli birakma surec hizli ilerlersin bol bolda ha aldir
Profil image (17 puan) tarafından
Doktor bı krem için her altını actiginda sur dedi diğeri içinde sabah akşam ince tabaka sur dedi. Şimdi eşim ilaçları aldı ama eczane de her ikisi için günde bir kere demis ben şimdi hangisine gore uygulayacam
(154 puan) tarafından
Canim baya kotu olmus yavruck doktoru dinle gormus sonucta
Profil image (17 puan) tarafından
Doğru. Doktorun önerdiği şekilde kullanmaya başladık ins geçer ya
(154 puan) tarafından
Insallaj kuzm
0 oy
(362 puan) tarafından
Canım geçmiş olsun ya ne dedi Dr acaba ne kadar kötü olmuş yazık kuzum nasıl dayaniyir aciyodur şimdi.  Ben bu programa bakıyodum  doğumdan önce pudra değil de arka krem o tuptekiler geçiriyor yazanlar vardı .en iyisi Dr tabi. 
(15 puan) tarafından
travazort die bi krem var bizdede olmjstu hemen gecirdi
Profil image (17 puan) tarafından
hamaten ve travazol verdi doktor
0 oy
Profil image (23 puan) tarafından
Canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm insallh iyileşir hemen aslında travazol çok iyi ama bilmiyorum doktorun ne der Bir de bu fotoğrafı kaldır istersen mahrem yeri gözükmesin daha fazla
Profil image (17 puan) tarafından
hamaten ve travazol verdi canim
Profil image (17 puan) tarafından
Kaldırdım :)
0 oy
(2,152 puan) tarafından
O pişik değil mantar olmus yazık günah doktor götür 
Profil image (17 puan) tarafından
Götürdüm kuzum hamaten ve travazol verdi doktor
(2,152 puan) tarafından
Valla olmuştu hemen travazol aldım baktım Bi günde hafiflemedi başka yazdırdım doktora 3 4 günde iyileş tirdim gece gündüz saat başı sürdüm 2 kutu ilaç bitirmiş tin
Profil image (17 puan) tarafından
İns hemen geçer kızımın ki de
0 oy
(18 puan) tarafından
Ayyy bune ya çok kötü olmuş bence doktora götürün belki doktor güzel bir krem önerir
Profil image (17 puan) tarafından
Götürdüm canım hamaten ve travazol verdi geçecek ins
(18 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin içim yandı ya çok üzüldüm
Profil image (17 puan) tarafından
Amin inşallah ❤️
0 oy
(240 puan) tarafından
Canım her acmanda havalandir hatta yıka poposunu hasta olma gibi durumu yoksa anca öyle geçer yine de ama hastahaneye gotur doktor pişik kremi veriri
Profil image (17 puan) tarafından
hamaten ve travazol verdi. Her açtığımda yıkıyorum ins geçer ya
(240 puan) tarafından
Travozol kullandım sadece 3 saat içinde az pisigi vardı hemen geçti geçer insalah
Profil image (17 puan) tarafından
Amin inşallah ❤️

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 483 göst.
7 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nurnur (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 1,016 göst.
0 oy
16 cevap 357 göst.
3 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Bhrrr (124 puan) tarafından soruldu
...