0 oy
640 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (17 puan) tarafından
Kızlar bebeğim tam 3 aylık oldu. Emzik verdim ama almadı hiç. Bugün e bebeğe gittik eşimle bi kaç eksik vardı. Emziklere bakarken philips aventin emziğine baktım 60 küsürdü fiyatı. Oradaki bayana şekli aynı olan daha uygun varmı diye sordum e bebeğin kendi markasının emziğini gösterdi ikilisi 20 tl ve bebeğim anında tuttu emziği. Sizde o kadar para vermeyin aynı ürün 

6 Cevaplar

0 oy
Profil image (571 puan) tarafından
Ben de onu almştm emzik değiştirmek için tuttmadı 60 tl lik emziği gittim 10 tl lik aldım yine onu tuttu :) bizimki wee baby
(69 puan) tarafından
emziğin fotoğrafı ni atma şansınız var mı benim kizimda 2 ay bitti 3 e girdik almıyor belki sizin dediğinizi tutar
Profil image (571 puan) tarafından
Canım ben 1 haftalıkken verdim değişik marka da kullandım yumuşak damaklı tutuyor bebegim seninki tutmuyorsa zor.yine de dene
(69 puan) tarafından
Bende verdim ama almadı yaa nuk marka emzik kullanıyorum acaba senin bana attigin daha mi küçük acaba
Profil image (571 puan) tarafından
Bi dene istersen
-Reklam-
0 oy
(69 puan) tarafından
Resim atma sansin var mı canım 4 tane emzik var birini de tutmadı yaa 
0 oy
(77 puan) tarafından
Aldığınız emzik baby plus marka lakin kız bebeğe uggun asla yok deseni oğlum da onu kullanıyorum kızım da Philips avent hep erkek çocuğu düşünmüş o marka
0 oy
(354 puan) tarafından
Canım adı ne e bebek markasının nasıl bişey resim atarmisin 
0 oy
(133 puan) tarafından
Benimde bebeğim 48 günlük bizimki de meme kabul etmiyo bende philips aventinkini 50 liraya aldım ama kabul etmedi wee damaklı aldım onuda tutmadı napıcam bilmiyorum 
0 oy
(46 puan) tarafından
bacim benimki zevk olsundiye tutar atar evde 7 emzik cesidi var

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 502 göst.
0 oy
5 cevap 199 göst.
10 Mayıs 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Mira44 (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
51 cevap 1,190 göst.
10 Mayıs 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Mira44 (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 153 göst.
...