0 oy
458 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (99 puan) tarafından
Uyurkan ve emerken inliyd gibi ses çıkartıyo bide hırıltı oluyo sanki burnu tıkanık gibi ama burnu tıkanık değil nedendir bilginiz var mı 19 günlük henüz 
Bebek Ayı 19 günlük

4 Cevaplar

0 oy
(1,278 puan) tarafından
Benim de 36 günlük. Dediğin gibi ses çıkarıyor ben normal diye biliyorum. Organları anca gelişiyor yani herkes öyle diyor. Ne kadar doğru bilmiyorum da canım 
(99 puan) tarafından
Yeni olunca herşeye evham yapıyorum ya :/
(1,278 puan) tarafından
Bende canım da. Burda çok kişi yazmıştı daha önceleri öyle olduğunu ondan biliyorum. Yoksa dediigin gibi bide ilk olunca daha çok evham yapıyorum
(99 puan) tarafından
Çok teşekkürler cevabıız için içim rahatladı:)
-Reklam-
0 oy
(23 puan) tarafından
Benim bebegimde de oluyordu doktor gazdan yapabilir dedi belki de ondandır canim 
(99 puan) tarafından
İnşallah öyledir sağolun :)
0 oy
(282 puan) tarafından
Emzirme pozisyonu yanlış olabilir mi? 
(99 puan) tarafından
Nasıl olmalı ki her zaman çıkarıyo ama uyurkende çıkarıyo farklı farklı şekillerde emiyoruz
0 oy
(82 puan) tarafından
Benimkide öyleydi sanki hastaymış gibi bildiğin inliyordu ama bişeyde yoktu hırıltı falan normal demişti doktor

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 166 göst.
29 Ocak 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Hiranurun annesi (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 206 göst.
0 oy
1 cevap 99 göst.
...