0 oy
564 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (122 puan) tarafından
Kızlar sizin bebeginizde emerken sütü çok hızlı çekip sürekli genizine kaçırıyor mu? 44 günlük benim bebegim

5 Cevaplar

0 oy
(29 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Evet canım  malesef çok sık yaşiyoruz bu durumu benim bebeğimde 32 günlük
(122 puan) tarafından
Kaçacak sanıyorlar sanırım
-Reklam-
0 oy
Profil image (3,039 puan) tarafından

Evet canimmbnm kızım da 48 günlük sürekli kaçırıyor çok korkuyorum ama bı çare bulamadım:(

(122 puan) tarafından
Sanki bi yere kacacak gibi emiyorlar hızlı hızlı o yüzden oluyor
Profil image (3,039 puan) tarafından
Aynen canım ben aglamadan hemen emzirmeye çalışıyorum bide aglayinca geç verince memeyi daha da hirslaniyor yiyecek sanki o zaman da genzine kacmirmasi kaçınılmaz oluyor :( bide eşimin çenesi üstüne ekleniyor ben yapiyormusum gibi :(
(122 puan) tarafından
Aynen benim bebekte sinirlenince çok daha hızlı emiyor bir yandan ağlayıp bir yandan emiyor bide kendini sıkıyor o zaman ondan sonra emdigini kustuguda oluyor ağız dolusu sinirlenince oluyor o :(
Profil image (3,039 puan) tarafından
Bizimki kusmuyor ama diğerleri aynı canım inşallah kısa zamanda duzelirler
(231 puan) tarafından
Arada memeden çek nefes alsın
0 oy
(5,308 puan) tarafından
Evet canim ya sanki gunlerce ac birakmisiz gibi daliyor memeye. O kadar hizli ve nefes almadan emiyor ki her emzirmede 3-4 defa genzine kaciriyor. 40 gunluk benimki de
(122 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Ben o zaman ters cevirip sırtına vuruyorum hemen sen ne yapiyorsun? :)
(5,308 puan) tarafından
Ben de oyle yapiyorum :)
(93 puan) tarafından
Baş parmağınızla alnını çekerseniz hemn geciyo  yani kaslarının arasından alnına doğru  baş parmağınızla  cekmeniz gerekiyo
0 oy
Profil image (117 puan) tarafından
Benım oglumunda her emmede aynı sekılde genzine kacıp tıkanıyor cok hızlı cekıyor esım bende fazla panik yapıyor.benım elımde olan bir şey degil yanı.ınsallah duzelir bu yavrucakların emme sekıllerı 
(122 puan) tarafından
Klasik kocalar benimkide öyle bende diyom al sen emzir:Dd
Profil image (117 puan) tarafından
Al bendede okadar aynen valla
0 oy
(293 puan) tarafından
Evet canım bizim de oluyor göğsünü verirken kahve rengi kısmı iki parmağınla makas gibi kıstır bastırarak süt inişini azaltır genzine gitmez hızlı ceksede süt az geleceği için.
(244 puan) tarafından
Bana da doktor demişti canım makasla öyle ver diye makaslayip vermezsem hem çok emiyodu hemde çok genzine gidiyodu
(231 puan) tarafından
Mastiti tetikliyor diye biliyorum o hareket aradamemedne ayırın biraz neffes alsın.nefes alamadan emdiği için genzine kaciyor
(293 puan) tarafından
Genelde uzun açlıktan sonra oluyor sanırsam uyku arası az emiyor bazen uyanınca cop cop kendinden geçiyor. Normalde 2 saatte bi emziririm en geç.
(231 puan) tarafından
Benimkinde de öyle oluyor .nefes almadan emiyorlar sen arada çek memeni
(293 puan) tarafından
Öyle yapayım bari :)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 242 göst.
15 Nisan 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Melek buglem (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 103 göst.
0 oy
2 cevap 129 göst.
5 Ocak 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Pınarrikmkk (22 puan) tarafından soruldu
...