0 oy
377 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (90 puan) tarafından

Oglum 3-4 gundur oyleydi kizlar serum suyu sıkıp aspirator ile çekiyodum ama bu gün cok kotu oldu nefes alamiyo yatamiyo doktora gotursem bisey yapabilirler mi 

3 Cevaplar

0 oy
(342 puan) tarafından

Biz de 27 günlüğüz. Bugün burun tıkanıklığı için götürdük doktora. Yoğun bakımda serum fizyolojikle temzilediler burnunu sözde. Ama yine aynı. Bilmiyorum başka ne yapabilirler 

Profil image (90 puan) tarafından
bende oglumu dun gosterdim doktora canim cigerlerind falanda bakti doktor hic biseyi yok dendi acilde acmak icin bisey yaparlarmi diye sordum nefes alamiyo yatamiyo cunku :(
(342 puan) tarafından
Zannetmem canım. Yenidoğan olunca kimse bi şey yapmak istemiyo
-Reklam-
0 oy
Profil image (1,916 puan) tarafından

Sen yinede bir doktora götür canım daha çok küçüksünüz mutlaka bişey yaparlar. Geçmiş olsun 

Profil image (90 puan) tarafından
Dun doktordaydik canim cigerlerine falan bakildi hic biseyi yok dendi acile gotursem acaba farkli bisey yaparlarmi diye dedim cunku ne uyuyabiluyo ne bisey :((
Profil image (1,916 puan) tarafından
Yavrum ya kıyamam bi götür istersen belki müdahale ederler
Profil image (90 puan) tarafından
eşimi bekliyorum canım araştirma hastanesini goturucez onunda iş yerinde sorunlar var erken çıkmasını istemedim erkenden haber vermedim şuan yolda geliyo :(()
Profil image (1,916 puan) tarafından
İnşallah rahatlar kuzucuk haberdar et yine bizi
Profil image (90 puan) tarafından
tamam canim cok saol :)
tarafından
Bnmde 2bucuk aylik hırıltı balgam var doktor sürüp verdi ama fayda etmedi yapabileceğim baska bsy varmi acaba
0 oy
Profil image (34 puan) tarafından

Götür cnm tabiki allah korusun bu kez de  başka birseye çevirir 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 185 göst.
9 Kasım 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sinem2626 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 171 göst.
14 Ekim 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Tuğba6063 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 206 göst.
27 Mart 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Özge46 (93 puan) tarafından soruldu
...