0 oy
673 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (272 puan) tarafından

image

benim kızıma da yapmak istediler ben yaptırmadım inanmıyordum zaten doğruymuş ..

4 Cevaplar

0 oy
(341 puan) tarafından
Bizde de böyle bı gelenek var ama bebeğin bütün vücudu tuzlanmaz çok az bir tuz maşrapaya konulur üzeri suyla doldurulur tat bile vermez yani bebeğin koltuk altına sürülür kulak arkasına ve ayaklarına sürülür sadece ama zarar verecek kadar tuz asla konmaz.
(272 puan) tarafından
Hiç olmasada olur yani
(341 puan) tarafından
Aynen öyle canım
-Reklam-
0 oy
(100 puan) tarafından
Ben asla yaptırmadım annem banada yapmış ama terlemiyomuyuz ter kokmuyomuyuz çok saçma onu göze alamam
(272 puan) tarafından
Aynen öyle canım çok gereksiz birşey
0 oy
(77 puan) tarafından
Beni tuzlamislar da noldu terlemiyor muyum? Terliyorum hemde hemen. Ne oğlumu tuzlattim ne de kızımı istemiyorum.
(272 puan) tarafından
Saçmalık canım boşu boşuna çocukların cildine yazık
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından
Onceden mıs o hastanede bebek zaten ılaclanıyor evde dogumlarda yapılırmış  ben yapmadım ama her banyo suyuna bı çimdik  tuz koydum
(272 puan) tarafından
Neden peki yani gerek yok ki böyle birşey

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 327 göst.
2 Aralık 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Güneşimmm (992 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 712 göst.
21 Şubat 2020 Ek gıda & Beslenme kategorisinde Melek bebek (125 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,028 göst.
8 Aralık 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde İlknur..2 (32 puan) tarafından soruldu
0 oy
29 cevap 704 göst.
18 Şubat 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde takan (25 puan) tarafından soruldu
...