0 oy
926 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (210 puan) tarafından
Kızlar merhaba bebeğim 16 günlük. Göğüslerim yara olduğu için sütümü sağıp veriyorum ama doymuyor bebek. 80 cc 100 cc veriyorum hala aç normal mi bu? Ne kadar içer sizce bana çok geliyor. Annem doymuyor diyor çok yetersiz hissediyorum 
Bebek Ayı 16 günlük

5 Cevaplar

0 oy
(929 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Bir zaman sonra hissizleşmeye başlayacak artık. Bende ağlaya ağlaya emzirdim birinin ucunu kopardı yarısını. Allah nasıl bir acı. Ama geçti. Göğüs kalkanı alın derim. Faydasını göreceksiniz ben gümüş kapağı aldm memeye yapıştığı için akan süt içinde kaldo ve bence benm ki öyle iyileşti yoksa gümüşünden falan değil. Bir de evacap kapsül var e vit. Onu iğneyle delip sürdüm oda iyi geldi. 

Ml hesabına da gelecek olursa 10-15 günlük bebeklere 20 ml falan veriyoruz demişti hemşire bana. 
(210 puan) tarafından
Şimdi geçti mi peeki hiç geçmiyor mu yara :(
(929 puan) tarafından
Çok şükür geçti sızı kaldı sadece
(210 puan) tarafından
Bana hiç iyileşmeyecek gibi geliyor ya :(
-Reklam-
0 oy
(182 puan) tarafından
Oğlum 15gün küvezde kaldı süt sağıp götürüyordum hergün aynı içmiyordu bazen 120 bazen 85 içiyordu canım hemşirelere soruyorum hergün içtiği miktarı
(210 puan) tarafından
Canım tek seferde mi
(182 puan) tarafından
Evet tek öğünde genelde 3saatte bir besliyorlardı
(210 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim
0 oy
(69 puan) tarafından
Cnm benim de göğüslerim  çok kötü yara oldu ama yine veriyordum çok acı çekiyordum resmen ağlıyordum bebek eme eme geçti bence siz de verin yoksa emmedikçe sütünüz azabilir 
(210 puan) tarafından
Ucu iltihaplı bebeğe geçmesin diye verme dedi doktor canım ne kadar sürede geçti seninki
(69 puan) tarafından
Hımm anladım 3 hafta çektim valla çok kötü oldu bebek ağlayınca bende ağlayacak durumdaydım inan ki
(210 puan) tarafından
Kendiliğinden mi geçti ben antibiyotik kullanıyorum şimdi inşallah çabuk geçer ya
(69 puan) tarafından
Kendiliğinden geçti bişey kullanmadım dayandım ama Belki sizinki başka biseydir
0 oy
(239 puan) tarafından
Benmde 25 gunluk bebegim goguslarim yara oldu ikiside ne yapsam geciremedm ama emzirmeyi birkmadim yeri tekmeliyodm resmen emerken acidan ama biraksaydm tekrar basladgnda yine olcakti birakma derim dayanabildgn kadar dayan bide surekli sutunu gogus uclarina sur o geciriyo yaralari
(210 puan) tarafından
Şimdi geçti mi canım ben de geçiremiyorum resmen delik uçları
(239 puan) tarafından
Smdi gecti 2 hafta fln surdu bnm  nasil aci anlatamam ama birakamdm da bebek kucuk surekli emmek istiyo dayandm emzire emzire gecer dediler doktor krem verdi onuda kullanmak istemdm bebege zarar verir diye  bi tane ebe sutunu sur surekli gecer dedi yaptm daha cabuk gecti dene derim
(210 puan) tarafından
Benim 20 gün oldu felaket bi acı özellikle göğüslerim gerginken aşırı ağrıyor parçalıyor ucunu
(239 puan) tarafından
Aynen canim bi ara kopucak ucu diyodum parca parca gbi gozukuyodu dus alirken su bile deyse canim yaniyodu ama sabret geciyo dedgim gbi smdi gecicek snra tekrar emmeye baslayinca yine yara olucak
0 oy
Profil image (5 puan) tarafından
O Kadar Çok Krem kullandım ki hiç biride fayda etmedi ağlaya ağlaya emzirdim hep.. göğsümu ilk verdiğimde hep kanadı ama vazgeçmedim sende vazgeçme 3 hafta sürdü tam tamına iyileşmiş sayılmaz tek yapman gereken temiz tutman ılık suyla her emzimeden önce yıka sonra kurula sonra sütünü sür ve öyle emzir daha sonra tekrar sütünden sür ve biraz açık bırak kurusun tek ilaç kendi sütun yani kesinlikle pes etme arkadaşım evladını sütünden mahrum bırakma 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 443 göst.
0 oy
4 cevap 299 göst.
21 Aralık 2020 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Lider (42 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 675 göst.
...