0 oy
714 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (86 puan) tarafından
Kizlar bebeğinizin boyu ne kadar bebeğimi görenler kısa diyo 45 günlük 54 santim 

16 Cevaplar

0 oy
Profil image (75 puan) tarafından
48 cm doğdu aylık kontrolünde 53 geldi ama şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 58 günlüğüz, kızkardeşimle birer gün arayla doğum yaptık onunkiyle kıyaslayınca benimkininde boyu kısa duruyo onun yanında ama benimki biraz enine vermeye başladı :) Ben miyon baba miyon çocuktanda çok fazla bişi beklemiyorum açıkçası :) Takma milletin lafını en basit karşı kapı komşum bebek görmeye geldi normalde görüşen biri değiliz burnu bayağı havada Bi bayan ilk kez gelmiş evime demez mi bebeğim için kafasıda yumurta kafa olmuş diye o anda Bi kaç kişi daha vardı bişi demek istemedim bide ilk kez evime gelmiş biri ama anne yüreği işte kafama takıldı , Bi kaç gün sonra doktor kontrolumuz vardı doktora anlattım böyle böyle hocam dedide sizce yumurta kafamı oda bakıp inceledi aksine  çok güzel kafası var dedi diyen halt etmiş kıskanmış herhalde  kimsenin lafına takılma dedi saçmalamış sadece dedi :) o yüzden sende boşver bacım takma sağlığı yerinde olsun gerisi boş ❤️
Profil image (86 puan) tarafından
Benim boy 1.67 eşimin 1.72 yani kilo alımı baya iyi oldu ayda 2 ye yakın aldı
-Reklam-
0 oy
(9 puan) tarafından
Benim bebeğimde 58 günlük benimkinde her gören çok zqyıf diyor. 3400 kg 50 cm doğdu kızım. Hatta kaynanam tutturmuştu bunu yanlış tartmışlar diye. 1 aylık kontrolde 3800 kg 55 cm olmuştu. Banada biraz kilosu az geliyor ama sağlıklı olsunda kilo önemli değil. Sende kafana takma canım sağlıklı olsunda. Pazartesi kontrole götürücem bakalım ne kadar olmuş. 
(1,278 puan) tarafından
Mama başladın mı ek olarak canım. Bı aylık kontrolunden sonra. Benimki de önce kilo verdi sonra aldi. Doktor mama başlattı da merak ettim
(9 puan) tarafından
Ben mamada veriyordum ama başta sütüm hiç gelmedi şimdi daha iyi geliyor bakalım artmış mı kilosu. Doktor normal dedi ama bana az almış gibş geldi
(1,278 puan) tarafından
Anladım canım çok saol
0 oy
(71 puan) tarafından
1 aylıkken 56 cm.di kızım canım genetik o birazda bende kısa değilim eşimde baya uzun onun için heralde
0 oy
(929 puan) tarafından

1 aylık kontrolde boyu 4 cm uzamış 54 olmuştu. Ama bir kilodan fazla almıştı. Eşim çok uzun boylu bende kısa değilim ama bizimkide tıfıl galiba :D uzarlar ya çokta takılmamak lazım

0 oy
(197 puan) tarafından
52 cm doğmuştu. 1. Ayın sonunda 59 cm 4700 olmuştu . 
0 oy
(5,700 puan) tarafından
Canım boy genetiktir çok takılma eşimin tarafta bizin tarafta uzun 54 cm doğdu mesela belki minyon olcaktır kötü bişi değilki
0 oy
(221 puan) tarafından
Benim oğlum da 52 cm doğdu bir aylık kontrolünde 56 cm olmuştu canım 
0 oy
(239 puan) tarafından
52 cm dogdu oglum 25 gunluk 55 cm oldu 
0 oy
(109 puan) tarafından
48 cm dogdu 3 bucuk aykılıgız 64 cm suan ama boy genetik canım anne baba mınyonsa yapılacak bır sey yok 
0 oy
Profil image (1,207 puan) tarafından
2 ay 6 günlük 62 cm ve 6 kilo oğlum
0 oy
(409 puan) tarafından
Ben 1.70 esim 1.90 oglum 6.5 aylikken 76 cm di.

Yani genetik oluyor takma bosuna
0 oy
(82 puan) tarafından
90 gunluk 63 santm
0 oy
(502 puan) tarafından
Kızım bir aylık 58.5 cm 
0 oy
(182 puan) tarafından
48cm doğdu 40günlükken doktor muayenesinde 57cm olmuştu. 
0 oy
(89 puan) tarafından
3 aylığız 60 cm canım nasıl iyidir heralde :D 
0 oy
(259 puan) tarafından
5 günlük 49 cm cnm

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 254 göst.
0 oy
5 cevap 194 göst.
25 Nisan 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Avşin bebek (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 98 göst.
28 Şubat 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde linamm76 (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 164 göst.
7 Şubat 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Mensure (91 puan) tarafından soruldu
...