0 oy
1,026 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (1 puan) tarafından

14 Cevaplar

0 oy
Profil image (460 puan) tarafından
Bnce on  numara olur bizde dinleniriz tabiki babasi disinda olmaz anneannesi bide kaynnma givenmyrm o gun kakasini kuru pamuk ile siliyo yemek yiyorz bize seslnio su yapij die acimistir nye oyle sildin dedm
-Reklam-
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından
Neden ozel bı durumun mu bar da degıstıremıyosun senın cocugun sen degıstırcen tabı  kımse ozelını göremez  bebegımın agzı var dılı yok kendi  hakkını savunamaz suan ama mevlam sana annelıgı tatdırdıysa  sen bakacaksın baskası degıl tv de ınsanlar aglıyor  farkındaysan bırgun aglayan bız olmamak ıcın anneysen baskasının dokunmasına ızın vermıyeceksın o sabıye
0 oy
(1,278 puan) tarafından
Nedenine bağlı ve kimin değiştiğine bagli 
0 oy
(488 puan) tarafından
Ben sadece annem ve eşimin yanında değiştiriyorum. Benim dışımdada annem değiştiriyor. Güvendiğim titiz birisi olsa belki onada değiştiririm çünkt benim ikizlerime yetişmek zor oluyor. Ancak müsaitsen anne değiştirmeli ve hedkesinde yanında değiştirilmemeli bebekte olsa o onun özel bölgesi.
0 oy
Profil image (243 puan) tarafından

Valla teyzesi halasi anneannesi babasi altini alabilir genelde sabahlari ise giderken esim alir altini kizimin :) bunda sorun yok bu saydiklarim cok hassas ve titiz insanlar benden iyi yaparlar

0 oy
Profil image (480 puan) tarafından
Mahremiyet eğitimi büyük yaşlarda değil doğar doğmaz başlıyor. Bebeğin altını hep belli bir kişi değiştirmeli yani anne, eğer çok gerekliyse yine belli başka bir kişi daha değiştirebilir mesela baba. Onun dışında bebeğin altını hem başkalarının değiştirmemesi gerekiyor mecbur kalmadıkça hem de yalnız başınayken altını açmak gerekiyor, elden geldiğince dikkat etmemiz lazım, sevgiler 
0 oy
(12 puan) tarafından
Esim ve ben disinda kimse degistiremezz.. biz kesinlikle musade etmiyoruz. Oda bir birey ve onunda bi ozeli var bunu sadece anne ve babayla paylasabilir.
0 oy
(1,018 puan) tarafından
Genelde ben kendim yapıyorum ama mecbur kalınca babası değiştiriyor. Bizden başka kimse yapamaz bence.
0 oy
(130 puan) tarafından
Sadece ben değiştiriyorum oda sadece eşimin yanında. Bi de bazen babaannesi gelince onun yanında değiştiriyorum yine bazen benim işim olunca babaannesi temizler. Başka kimseye yaptırmam yanında da yapmam. 
0 oy
(1,659 puan) tarafından
Oalbilir ama kız bebekse ben sadece babasına degistirtriyorum haricinde kaynanam annem kardeslerim aliyor altını yabanciyada degistirtmiyorum
(37 puan) tarafından
Bence yanlış anlamazsan erkek bebekte de söyledigin bu durum geçerli çünkü ayıptır söylemesi yok çocuğun şeyi çok küçük yok bu kadar büyük yok bamya kadar falan diye laflar ediyor insanlar ki çoğu kez şahit olmuşumdur
0 oy
tarafından
Bnm bebegim sadece ben ve kaynanam degistirirz ikimiz bakiyoz baska hic kimse degistiremez hatta hic kimsenin yaninda degistirmemde 
0 oy
Profil image (468 puan) tarafından
Eşim ben ve anneannesi dışında kimse kızımın altını alamaz. Ayrıca kimsenin yanında da altını değiştirmem kızımın.
0 oy
(2,152 puan) tarafından
Bi kere abimin esi değişti başka kimse degistirtmem

Ben ve eşim dışında kizimi yok babalar kız çocukları değiştirmesi vs mantığı da beni ilgilendirmez babası kızına kızı babasına merhaba. Yaşına kadar dinen sorun yok 
0 oy
(131 puan) tarafından
Kayinvalidemle yasiyoruz bazen elimde is oldugu zaman eger kaka yaptiysa kiyafetine gecmesin diye oglumun altini degistirdigi oluyor ama onun disinda hep ben aliyorum normalde ona birakmam yani ve buyudukten sonra yani anlamaya basladigi zaman kesinlikle mumkun oldugunca babasi tuvalete falangotursun isterim ama tabi ise gidecek genellikle yine ben goturcem erkek oldugu icin en kisa zamanda kendi tuvaletini yapmayı ve temizlenmeyi ogretmem gerektigini dusunuyorum kiz icinde gecerli tabi bu. Bence 1 yaşından sonra yavas yavas alistirmak lazim .

İlgili sorular

0 oy
30 cevap 1,409 göst.
0 oy
1 cevap 422 göst.
15 Nisan 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Burcumehmet (1,298 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 155 göst.
0 oy
2 cevap 239 göst.
9 Mart 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Gulsahmirac (85 puan) tarafından soruldu
...