0 oy
1,203 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (5 puan) tarafından
1 yasinda oğlum var daha çok kücuk igne ile korundugum icin zaten adetim düzensiz 2 aydir adet olmuyorum ama surekli migdem bulaniyor titreme geliyor yardim edin

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Test yaptinmi canim
(5 puan) tarafından
Yok yapmadim ama hamile olabilirmiyim
-Reklam-
0 oy
(173 puan) tarafından
3 aylik bebegim var dogal yollarla korunuyorum sipiral dan korkuyorum takmak istemiyorum igneyi cok duydumda tam olarak nasil oluyo nerden yapiliyor aylikmi 
Profil image (1,208 puan) tarafından
Emziren ler 3 aylık kullanıyor. 3 aylık süte geçmiyor. 3ayda bir kalçada yapılıyor
(173 puan) tarafından
tesekkurler peki ucretlimi yoksa saglik ocaklarinda yapiliyormu
Profil image (1,208 puan) tarafından
Sağlık ocağında ellerinde varsa ücretsiz yapıyorlar. Ellerinde yoksa eczanede 15 TL alıyorsun sağlık ocağına yaptırtabiliyorsun
0 oy
Profil image (1,208 puan) tarafından
Sanmıyorum canım ben 18 temmuzda doğum yaptım 3 aylık iğneyle korunmaya başladım hatta ayın 3ünde ikincisini yaptırdım. Belki midene bişey dokunmuştur üşütmüşsündür. Zaten bu iğnenin yan etkilerinden biri ya hiç adet olamıyorsun,yada çok ve sık adetin oluyor. Doğum yapalı 4 bucuk ay oldu daha hiç adet görmedim. Bi test yaptır kafan rahatlasın istersen. Bizi de haberdar et
0 oy
(344 puan) tarafından
Yaptğnz iğneler düzensiz adet etkiler zaten Oyüzden bende yaptrmadm br çok nedeni var diye Sonucta erken de olsan geç de adet oluyorsan hamile kalamazsan Birinci cocuktan artk tecrübe olmuş olman lazmdı
(1,218 puan) tarafından
2019un konusu,şu zamana baya tecrübe edinmiştir bence :)))
0 oy
(101 puan) tarafından
Yani test yapmadan anlaşılmaz ki bi çubuk test yapın varsa çıkar zaten 
0 oy
tarafından
Neye yardım edecez test al test yap 
0 oy
Profil image (1,208 puan) tarafından
3aylık iğne %90koruyor.Adet düzensizliği  adet olmama iğnenin yan etkisi.Mide bulantısı ve titreme psikolojik olabilir yediğin bişey dokunmuştur, mideni üşütmüşündür.Bi test yap
0 oy
Profil image (2,186 puan) tarafından
O iğneyle çevremde çok hamile kalan var emin olmak için bir test yap bak en garantisi bu 
0 oy
(193 puan) tarafından
3 ayda 1 mi yapılıyor bu igne tam koruyucu mu baska birsey yapmaya gerek kalmıyor mu

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 316 göst.
0 oy
6 cevap 449 göst.
20 Mayıs 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Bhrizci (24 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 525 göst.
...