0 oy
774 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (71 puan) tarafından
Selamun aleykum kızlar bebeğim şuan 14 günlük göbeği akıntılı düşmüştü banyosu için daha bugün onay verdiler tuzlamak istiyorum sizce ne zaman tuzlamaliyim ?

14 Cevaplar

0 oy
Profil image (468 puan) tarafından
Aleyküm selam canım, biz kızımın 40 banyosunda en son bir tas tuzlu su döktük, sonra da duruladık. Adet yerini bulsun işte, annemin de gönlü oldu :)
Profil image (71 puan) tarafından
Anladım canım ben tuza yatırmak istiyorum erken mi değil mi onu bilemedim
Profil image (468 puan) tarafından
Zarar görmesin kuzum? Tuza yatırmaya ben cesaret edemem, çok narin tenleri
-Reklam-
0 oy
(5,307 puan) tarafından
Tuzlamamalisin! Bebeginin teni cok hassas, lutfen zarar verme yavruna!
Profil image (71 puan) tarafından
Banyo yaptırırken bir tas tuzlu su doksem oda zarar verir mi peki ilk çocuğum herkes tuzla diye zorluyor bende istemiyorum aslında ama ilerde terleyince çok kokar diyolar arada kaldım. S
(5,307 puan) tarafından
Yok canim yok dokme. Dusun ki senin vucudunda minicik bi cizik olsa denize girince cayir cayir yaniyor, onun teni oyle hassas ki o bir tas onu mahveder. Illa ki adet yerini bulsun dersen kovanin icine cay kasinin ucuguyla at bari ki su tuzlu olmasin. Ayrica tuzlamayla kokmanin alakasi yok hic.
Profil image (71 puan) tarafından
Yok canım adetten değil kokar dedikleri için eğer kokmuyorsa ilerde adet falan hiç önemli değil vazgeçtim tuzlamıcam cani yanmasin yavrumun korktum simdi sağol kuzum
(5,307 puan) tarafından
Tabi kokmaz canim ya o biraz teniyle alakali bi de kazanacagi banyo aliskanligiyla :)) sen bebisine bol bol yikanmayi ogret yeter :)
Profil image (71 puan) tarafından
Bugün yaptırmaz ilk banyosunu Allahın izniyle hergun uyumadan önce yıkamayı düşünüyorum öyle alıştırıcam canım
0 oy
(26 puan) tarafından
A.selam canım bence sakıncalı bebeği tuzlamak evet eskiler yapıyormuş ter kokmasın falan diye ama bunun yüzde yüz doğruluğu yoktur.internetten bi sorgula derim hiçbir doktorun onayı yoktur. Açıklamaları oku internetten canım tabi yinede siz bilirsiniz
(26 puan) tarafından
Ben doğru bulmuyorum ve yapmadımda yani banada demişlerdi yap diye ama yapma diyende oldu
Profil image (71 puan) tarafından
Anladim canlarım vazgeçtim zarar vermek istemiyorum bebeğime kim zorlarsa zorlasin yapmicam kıyamam yavruma
(26 puan) tarafından
Yani zaten böyle şeylerde herkesin bi fikri oluyor ama kulaktan dolma oluyor bunlar herhangi bi araştırması bilgisi olmuyor malesef o yüzden bizide yanlış yönlendirme yapmış oluyorlar ben her denileni yapmıyorum bişey dediklerinde kırmamak için aa öylemiymiş bilmiyordum bi bakarım denerim sözleriyle geçiştiriyorum
0 oy
Profil image (205 puan) tarafından
Annem beni tuzlamamış kardeşimi çevredekilerin baskısına dayanamamış ve tuzlamış, tuz dökmüş tenine ve o an tuzdan yanan kardeşim feryat, figan ağlamaya başlamış zor temizleyip susturmuşlar. Ben de ilk çocuğumu tuzlamadım aklımdan bile geçmedi. Şimdi de 45 günlük kızım onu da düşünmedim. Doktorlar bangır bangır bağırıyor zararlı diye ama yine de sen bilirsin. Bende ve çocuklarıma herhangi bir eksiklik olmadı tuzdan dolayı ama adet yerini bulsun istiyorsan Bi çimdik at ilk banyosunda ne diyeyim
Profil image (71 puan) tarafından
Yok canım adet falan umrumda değil kokar dedikleri için tuzlayayım demiştin kokmaz dediler burdaki arkadaşlar vazgeçtim o yüzden boşu boşuna zarar vermek istemiyorum bebeğime
Profil image (205 puan) tarafından
Bence de boşu boşuna zarar verme küçücük bebeğe. İnan kokmakla alakası bile yok tuzun
Profil image (71 puan) tarafından
Anladım canım sağol
(183 puan) tarafından
Yavv hangi insan kokmamiş şimdiye kadar yada hangi bebek kokmaz kokar yıkamazsan bakmazsan leş gibi kokar..   İnsan kendine bakmasada kokar :Ddd bnide annem yıkamiş Bi şey olmuşmu olmamiş sadece koku gitmiyoki
0 oy
(76 puan) tarafından
Balık mı bu ?? Bevek tuzlanır mı???!!! Çok sakıncalı sakın yapma sakın
Profil image (71 puan) tarafından
Anladım kuzum yapmicam vazgeçtim sağol
0 oy
(336 puan) tarafından
HICBIR ZAMAN
0 oy
(1,087 puan) tarafından
Tuzlamazsan kokar diyenlerin hepsi tuzlanmış hepsi de kokuyor! Yapmayın el kadar bebeğe tuza yatırmak nedir saçmalık soyleidkleri. Büyükler maalesef herseyi bilmiyorlar anca eski adetleri takmidlar kafalarına bodverin yapmayın sakin zarar gören çok bebek var 
0 oy
(347 puan) tarafından
Bebegimin doktoru daha hastanede yatarken rutin kontrole gelmişti büyüklerin gönlü olsun diye yapabilirsiniz dedi yoksa bilimsel bir amacı yok drdi
0 oy
(274 puan) tarafından

image

çok zararlı ... 
Profil image (71 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım sağol bilgin için:)
0 oy
(10 puan) tarafından

Aleyküm selam 

Bir doktor şöyle bisey paylasmisti. Cocugunuzu tuzlayarak ona cok büyük kötülügu etmis olursunuz. Kalp krizine kadar gidermis sonucu ve teninse yaniklar olusabilirmis. Benim esimide kaynanam tuzlamis ama baya baya ter kokuyor işten gelince. Beni yanlış anlama ama ben bebeğim 14 gunluklen tutmaya korkuyodum aman birsey olmasin die nasil düşünebilirsin tuzlamayi. Birak kokarsa koksun ya birsey olursa bebegine bence yapma sonra pisman olursun
Profil image (71 puan) tarafından
Inan bende çok korkuyorum üzerini değiştirirken bile yarim saat zaman harcıyorum biryerine birşey olucak diye ama çevremdekiler çok ısrar ediyolar zaten burda söylenenlerden sonra vazgeçtim asla yapmicam kim gönül koyarsa koysun bebeğimden değerli değil hiçbirşey canım sağol
0 oy
tarafından
KKiz anam tuzlamak nedir maldir niye Yavrudur yavru yavru ciltleri ne ki hassas narin o adet nereye ait o nerden cikmis. Diyeydin size kalmamis kimse benim bebegime karismasin. Hey Allahım adete bak neymis tuz lamak canim elebbi hataya dusme uc cocuk var hic biribe boyle batil isleri alet etmedim. .
Profil image (71 puan) tarafından
Anladım canım sağol
0 oy
(227 puan) tarafından
Bana kalirsan boyle seyler dogru degil ve gereksiz kuzum normal banyosunu yaptir gec 
Profil image (71 puan) tarafından
Öyle yapmaya karar verdim balim hergun yatmadan önce banyo yaptırıcam o şekilde alışsın yavrum
0 oy
Profil image (976 puan) tarafından
Ben her banyosuna bı cımdık tuz koydum 40 banyosuna da 
0 oy
(373 puan) tarafından
Tuzlayinca kokmayacagi gibi batıl düşüncelere inanarak bebeğinin cildine zarar vermemelisin öyle saçma inanışlar ne dinde ne de tıpta yeri yok inanma bence yazık edersin bebeğine canı ne kadar yanar hassas çünkü hemen kızarır bide bebeklerin vücudunda su oranı bizlere göre daha fazladır tuzlayarak bu oranı etkilememelisin

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 649 göst.
...