0 oy
423 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (10 puan) tarafından
Kizlar bebegim yeni dogdugunda burnu tikaninca damlatiyodum 6 saatte bir 2 damla.sonra tikanmadi burnu bende kullanmadim.bunun bi sakincasi olurmu ileride?yani devamli kullanmalimiyim?
Bebek Ayı 4 aylik

2 Cevaplar

0 oy
(661 puan) tarafından
Sürekli kullanabilirsin canım serum fizyolojik yararlı bir şey zararı yok ben ara ara burnu tıkanmasada sıkıyorum burun temizliğinde kullanıyorum çünkü tuzlu su mikrobu kırar bütün milroplarda burunda biriktiğine göre dezenfekte etmek gerek hasta olup olmadığına bakmaksızın
(10 puan) tarafından
Cok tewekkur ederim bilginiz icin
(10 puan) tarafından
Nasil temizliyosunuz burnunu?
(661 puan) tarafından
Program sürekli donuyor zor cevap yazabildim canım damlatıyorsun burnuna küçükken aspiratör ile çekiyordum şimdi sprey şişe aldım onunla sıkıp mendille siliyorum
-Reklam-
0 oy
Profil image (243 puan) tarafından
Ben hala kullaniyorum zarari olan katki maddesi iceren bi damla degil saf serum canim 
(10 puan) tarafından
Teweeur ederim canim
Profil image (243 puan) tarafından
Rica ederim cnm
(10 puan) tarafından
Siz aspirator kullandinizmi?ben hic kullanmadim.ne zaman burnu dolsa kulak cubugu yardimiyla cok ileri gitmeden temizliyorum.bazilari aspiratorun iyi olmadigini soyluyor onun icin kararsizim
(5,768 puan) tarafından
Aspiratör burun damarlarında şişmeye neden olabilirmiş çok güçlü çekildiğinde. Ama kulak çubuğuda hareket etse bebiş batabilir çok sağlıklı değil böyle temizlemekte
(10 puan) tarafından
Peki siz nasil temizliyosunuz?
Profil image (243 puan) tarafından
Canim ben burun aspirotoru kullanmiyorum artik cunku zaten burnuna bisi degdirmek istemiyor damlasini damlatinca 15 dk sonra kendi atiyo burun deliklerine kadar geliyo burnunu hafif sıkiyorum cikiyo zaten ama ilerde ise kurudur cikmiyo ozaman buronun var serum hortumu gibi uzun bir hortumu var ucu yumsak nefesinizle az az cekerek ucunu burun deligine getirerek cekebilirsiniz en azindan tahris olmaz bebisin burnu
(5,768 puan) tarafından
Bu söylediğin hangi damla
Profil image (243 puan) tarafından
Benim kullandigim buruno fiziyolijik damla canim nevarsa atiyo disari
(5,768 puan) tarafından
Bende buruno kullanıyorum tek kullanımlık serum şeklinde onları damla damla kullanıyorsun ben 1 serumu 2 burnuna sıkıyorum
Profil image (243 puan) tarafından
Aynen bende cok memnunum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 80 göst.
22 Ağustos 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ebruxxxkrbg (1,375 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 359 göst.
0 oy
4 cevap 285 göst.
0 oy
19 cevap 766 göst.
...