105 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (2 puan) tarafından
Merhaba hanımlar bebegim yeni 9 ayine girdi hicbiturlu ek gida yrmeye soyle doyasiya. 3 4 saat ac birakiyorum emzirmiyorum yesin diye corbalar yapiyorum 2 3 kasik aliyo agzini kitliyo kasigi ittiriyo bana saldiriyo emmek icin. Hep kati seyler yemek istiyo bide mesela yemeklerden ekmegi yemek sularina bandiripda benim elimden yemek istiyo kasikla versem gene almiyo hani diyolarya 4 ogun diye bizde oyle bisey yok artik malesef bi kahvaltida azicik peynir salcali ekmek kucuk ufak salca dogal bu arada iste azicik yumurta sarisi o kadar doyumluk degil tadimlik napicam bilmiyorum caresiz kaldim resmen herseyden tadimlik yiyo hep beni emiyo sizler nasil yaptiniz bana bi akil fikir verin :(
Bebek Ayı 9

2 Cevaplar

0 oy
(2,310 puan) tarafından
Ek gıdaya başladığınızdan beri mi böyle 
(2 puan) tarafından
Hayir ilk zamanlar cok istahli herseyden yiyodu su 1 bucuk aydir falan boyle disleri cikiyo acaba ondanmiki
(2,310 puan) tarafından
Diş etkiliyor ya patlatsa belki biraz rahatlar
0 oy
(667 puan) tarafından
Hiç zorlama gülüm diş döneminde olabilir o zaman çok iştahsız oluyorlar bağzen iyi yer bağzen hiç yemez biraz sabır bunlar geçecek tıka basa yemesini zaten bekleme kuş kadar miğdeleri var katı yemek istiyorsa sebze haşla önüne ver yesin kendi daha faydalı motor becerileri gelişir 
(2 puan) tarafından
Canim inanki yapiyorum kemiriyo kemiriyo birakiyo migdesine suttrn baska dogru duzgun bisey girmiyo zaten kilosuda var sutumde yetiyo ama iste icime dert ediyorum bazen kendini zorla kusturuyo
(667 puan) tarafından
Hiç içine dert etme bacım onun hislerine güven gerekli olsa yer zaten demekki gerek görmüyor ağzına değse bile yeter onun vitaminini alır

İlgili sorular

3 cevap 114 göst.
26, Ekim, 2019 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Şeymaa (41 puan) tarafından soruldu
1 cevap 101 göst.
6 gün önce 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Bebissss (18 puan) tarafından soruldu
9 cevap 189 göst.
4 gün önce 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Eylül54 (25 puan) tarafından soruldu
3 cevap 146 göst.
1, Ocak, 1 6-12 ay arası bebekler kategorisinde özgrbrn (203 puan) tarafından soruldu



...