0 oy
214 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (26 puan) tarafından
Kizlar oğlum erken doğduğu için mama takviyesi yaptık doktor isteği için kaşıkla denedik boğuluyo diye biboron kullandık şimdi mememi almak istemiyo nasıl alistiricam memeye varmi bu durumu yaşayan ne yapmam gerekiyor 

5 Cevaplar

0 oy
(32 puan) tarafından
Canim plastik kullan silikon göğsüne takip emzir öyle alir biberona alışmış galiba benim oğlum da öyle emiyor 
(26 puan) tarafından
Cnm takıyorum evt aliyo ama sanki o şekilde süt gelmiyo gibi hissediyorum bakıyorum hiç süt dolmuyo içi
(71 puan) tarafından
Belki silikon ucu delik değildir iğneyle bi del olmazsa ,     biraz aç kalınca mecbur emer diyorlar ama insan kıyamıyor
(32 puan) tarafından
Yutkunuyormu emerken anca öyle anlarsin veya plastik hava alıyordur kenarından ben oğlum doğduğundan beri kullanıyorum simdi 4 aylik devamlı vermeye çalış gerekirse zorla biberona alıştığı için plastikten sut gelene kadar zorlar o zaten
(32 puan) tarafından
Belki plastigin içindeki sutu komple bitiriyor ben anca karni doyunca görebiliyordum plastigin içinde sütü
-Reklam-
0 oy
(32 puan) tarafından
Canim plastik kullan silikon göğsüne takip emzir öyle alir biberona alışmış galiba benim oğlum da öyle emiyor eczanede satılıyor göğüs ucu olmayanlar da onu kullanıyor  
(26 puan) tarafından
Emerken süt geldiğini nasıl anlıyosun onunla cnm taktım ben ama sanki süt gelmiyo gibi bakıyorum hiç sütten islanmamis gibi duruyo
(79 puan) tarafından
Sizin bebek ne kadarlik bnmki 64 gnlk silikon ucu birkmiyor
0 oy
Profil image (1,447 puan) tarafından
2 aydır bu sorunu yaşıyorum, biberon alan bebek bir daha hep kolaya kaçıyor. Emmek istemiyor. Çözümüm şöyle; şırınga veya kaşık ile ağzına süt sıkıp (mama ya da sizin sütünüz olabilir) sonra memeyi tutturun. Bunu 3 4 gün yapın sonunda hiç bir şeye gerek kalmadan tutacak. Yani olay zor yöntemi gösterip memeyi kolaymış gibi göstermek.
0 oy
(610 puan) tarafından
Bende 3 ay silikonla emzirdim göğüs ucu yoktu tutamadı bebeyim 3 Aydan sonra guclenince verdim direk tuttu bence pes etme memeyi bırakmasın göğüs ucuyla ver 
0 oy
Profil image (402 puan) tarafından
Hiçbir şekilde almıyor denemediğim şey kalmamıştı malesef almadı 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 228 göst.
31 Temmuz 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Merve naz (57 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 409 göst.
18 Eylül 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde ☆BuLuT☆ (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 965 göst.
...