0 oy
129 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (197 puan) tarafından
Merhaba kızlar 5.5 aylık oğlum var uyku düzeni çok güzel ilerliyodu gece ve gündüz dahil hergün akşam 10 da uyur öğlen 11 de uyanır gün içerisinde yarımşar saat 3 kez filan uyurdu sabah yine aynı saatinde uyandı ve 23.30 a kadar hiç uyumadı uyuduktan sonra ani bir çığlıkla uyandı salladım tekrar uyudu ve gün içerisinde çok huzursuzdu hiç bırakamadım hep ağladı kucağımda durdu neden oldu acaba doğduğundan bu yana böyle bişey yaşamadım hiç
Bebek Ayı 5 buçuk

2 Cevaplar

0 oy
(197 puan) tarafından
???????????????
-Reklam-
0 oy
(212 puan) tarafından
Birkaç gündür olsa atak filan derdim muhtemelen ama belki gece birşeyden korktu. Bir ses bir hareket. Bizim katta mesela evi tadilat yaptırıyorlar dün uyurken birden matkap sesine uyandı ki ben Allah'tan odadaydım. Hemen aldım sarıldım ama dün gece uykuya zor geçti. Bugünde hep sıçradı.
(197 puan) tarafından
Zaten çok korkak uyandığında yanına gidiyorum oğlum diyorum ve sessiz bir şekilde konuşuyorum ona bile sıçrıyo bugün eşim onu evin içinde gezdirirken bende aniden diğer odan çıktım bi anda yine korktu sıçradı ama beni net görünce gülmeye başladı ondan olabilir mi
(212 puan) tarafından
Valla benim kız da öyle. Gölgesinden korkuyor :) şuan başında pıtpıt yapıyorum sırtına uyumaya çalışıyor. Sürekli zıplıyor. Okuyorum bolbol artık
(197 puan) tarafından
Hiç böyle değildi bende tedirgin oldum biyeri filanmı ağrıyo diye birazda diş kaşıntıları başladı gibi erkenmi onuda bilmiyorum açıkcası
(212 puan) tarafından
Bir takip edin bakalım. İnşallah bir ağrısı sızısı yoktur.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 188 göst.
0 oy
3 cevap 159 göst.
0 oy
4 cevap 131 göst.
...