0 oy
334 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (37 puan) tarafından
Guzel anneler 12 gun once sezeryan oldum ve dikislerimi aldiramadim daha acile gitsem alirlar mi
Bebek Ayı 12 gün

8 Cevaplar

0 oy
(248 puan) tarafından
Dikişler zaten alınmıyor ki kendi eriyor canım 
(37 puan) tarafından
Uzun mavi ip var o aliniyormus
-Reklam-
0 oy
(366 puan) tarafından
Artık dikişler estetik dikiş değil mi ya, ben aldırmadım ikisinde de dikiş falan doktor da demedi 1 hafta sonra sezeryan yerine baktım iyimi diye o kadar 
(37 puan) tarafından
Bi tane uzun ip var o aliniyormus
0 oy
(160 puan) tarafından
Dikişler içte  canım dışta bi dikiş yok lazerle kapatıyorlar artk dışını 
(37 puan) tarafından
Uzun bi ip var dugummus
(160 puan) tarafından
Allah Allah 5 ay önce sezaryn oldum devlet hastanesinde dışta hiçbişey yoktu benim
0 oy
(133 puan) tarafından
Dikisler sadece kesinin baslarinda olur onlarda erir zamanla eger aldirmaniz gereksrydi zaten dktorunuz şu gun gel derdi sizin zaten 1 hafta sonra kontrole gitmeniz gerekirdi  bantiniz acilip normal hayatinjza donmeniz gerekirdi gitmediniz mi
(37 puan) tarafından
Evet aldirdim simdi
0 oy
(58 puan) tarafından
Evet alınabiliyor zaten saniyelik iş ben sağlık ocağında aldırmıştim  acil çok kalabalık diye
(37 puan) tarafından
Bende aldirdim simdi sagol canim
0 oy
(334 puan) tarafından
Ben acilde aldirdim cnm zaten gorunurde 2 ip var oju cekip aliyor
(37 puan) tarafından
Evet bende simdi aldirdim
0 oy
(129 puan) tarafından
Sağlık ocağında da aliyolar cnm, acilde de alıyorlar. ben 8 ay önce doğum yaptım ozaman bile bazıları dikis alınmıyor artık felan diyolardi da o hastaneye göre degisiyodur  bence ben aldirmistim çünkü. Bendede ip gorunuyordu. Hastaneden çıkarken de demişlerdi zaten şu kadar sonra dikişlerin aldır diye. Ama sana dedilermi bilmiyorum demedilerse belki alinmiyodur. Bı gidip öğren 
(37 puan) tarafından
Bana demediler gel dikisini aldir diye ama ameliyathanede halamin kizi calisiyor mavi ip varsa aldir 10 gun sonra demisti bugun aldirdim
0 oy
(277 puan) tarafından
Su dikisler israrla alinmiyor diyenleri anlamiyorum gercekten, her doktor  eriyen dikisle dikmiyor bazı dikisler aliniyor o dugumu cözüp öbür taraftanda ucunu kesip cekip aliyorlar 2 saniyelik is alirlar canim acilde, benimkini doktorum 10 hun sonra gel aliyim dedi kendi aldi,  gecmis olsun
(37 puan) tarafından
Evet aldirdim canim sagol dediginiz gibi aldilar hemsireler beni bilgilendirmedi su gün gel diye tanidigim vardi o soylemisti gel diye
önce (7 puan) tarafından
Merhaba benim de sizin gibi dikislerim mevcut ama ben 40 gün olacak hala aldırmaya gidemedim . Nasil aldirirken ağrı sızı oluyor mu inşallah da çok geç kalmamisimdir
önce (277 puan) tarafından
Canım doktorun demedimi şu zamanda gel diye daha fazla bekleme git, hayir hic acı sızı olmadı orasi zaten uyusuk gibiya, bende korktum ucunu kesti ipin doktor gordum cok korktum aciycak diye. O arada ipide cekmis hemen  ben aciycakmi dedim doktorumda güldü hala bana güvenmiyomusun diye. Acimiyor ama sen niye o kadar bekledin hemen git
önce (7 puan) tarafından
Bebekle ilgilenmekten kendime fırsatım hiç olmadı.  Şimdi hiç uyuşukluk hissetmiyorum dikiş yerimde. İyileşti epeyce.  Şimdi kaynadı ise ve aldirirsam acır diye korkuyorum
önce (37 puan) tarafından
Benimki hiç acimadi bende cok korkmustum acir diye ama acimadi orasi zaten uyusuk hissetmiyorsun 5 ay olcak nerdeyse hala uyusuk :) ayrica gitmisken rahminede baktir toplayip toplamadigina ben ona gidemedim daha :) inşallah toplamistir tek tesellim bu
önce (277 puan) tarafından
Canim acimaz korkma sadece ipip cekiyorlar ordan baska biseyi yok:) toplanmistir canim 5 ay olmuş
önce (7 puan) tarafından
Rahmin toplanıp toplanmadigini nasıl anlıyorlar kontrolü nasil
önce (277 puan) tarafından
Ultrasondan baktilar canim, 40 kim cikinca gittim oyle baktilar, vajinal muayane yapilmadi
önce (37 puan) tarafından
Ne biliyim valla baska şansı da yok heralde ya topluycak ya topluycak :)
önce (277 puan) tarafından
İllaki ama aksatmayin  yinede:) ameliyat okduk sonucta

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 375 göst.
20 Haziran 2022 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Gözde2307 (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 253 göst.
12 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kar Tanesi (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 375 göst.
12 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kar Tanesi (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 260 göst.
21 Eylül 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Selin&&& (170 puan) tarafından soruldu
...