0 oy
375 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (6 puan) tarafından
Doğum yapalı 27 gün oldıu. Sezeryan dikişimin başlangıcında mercimek tanesi kadar bi delik vardı. Sağlık ocağına gittim ebeye gösterdim, büyük bişey değil rif ampul yazdır dedi. Yazdırdım kullanıyorum onu ama bugün baktığımda biraz daha büyümüş gibi geldi delik. Dayanılmaz bir ağrım acım sızım yok. Çok hafif varla yok arası iltihap gibi bişey akıyor o kadar. Ama çok rahatsız ediyor beni, her baktığımda midem bulanıyor. Karnımda bi delik var resmen. Ne yapmalıyım sizce, kendi Dr ma mı, yoksa acile mi gitmeliyim tekrar dikiş ister mi acaba

6 Cevaplar

0 oy
(270 puan) tarafından
Doğum yaptığınız doktora gitmeniz gerekiyor 15 inci günde az kanadı hemen gittim antibiyotik yazdı 10 gün sonra görmek istedi geçti çok şükür 
-Reklam-
0 oy
(150 puan) tarafından
doktoruna görün canım o sana en uygun tedaviyi yapacaktır 1 ay dolunca zaten kontrole çağırıyorlar bence ilk iş dr görün
0 oy
(38 puan) tarafından
Bende de 2 delik vardı kanama yapiyrsu ben doktoruma gittim krem verdi geçti şükür kanama ama delik hala var  ve şiş şiş benimde dikişlerin ilk doğumda ki dikişler çok güzeldi bu doktorumda güzel yapamadi  hep belli dikisler
0 oy
(1 puan) tarafından
Aynı sorun bende de vardı ben 1 hafta iğne tedavisi gördüm yaranın üstü kapandı anca öyle geçti doktorum iyi ki de hemen gelmişsin dedi Allah korusun ilerlemeden bı an önce de aksatmadan gitmelisin 
0 oy
(473 puan) tarafından
Doğum yaptığınız doktora gidin açılmış sanırım iltihap kapmış 
0 oy
(239 puan) tarafından
Aynı şey başıma geldi enfeksiyon olmuşum kendi doktoruna git iltihap da geliyorsa bana 10 gün boyunca sıkarak iltihabı boşaltıp pansuman yaptılar antibiyotik iğne ve rif kullandım bekleme kendi doktoruna git o sana doğru tedaviyi uygular 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 334 göst.
30 Mart 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Prenses elsa (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 253 göst.
12 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kar Tanesi (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 375 göst.
12 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kar Tanesi (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 260 göst.
21 Eylül 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Selin&&& (170 puan) tarafından soruldu
...