365 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (262 puan) tarafından

Ya kızlar doğumdan önce hamileyken de değişkende terlesem bile kokmazdı ayak kokusu hiç yoktu şimdi ise günde 4 5 defa duş alıyorum :( deodorant kullanamıyorum kızım daha 5 aylık rahatsız eder kokusu diye. Çeşit çeşit rollon kullandım doğal veya markaların bu kokuya bir çözüm bulamadım. Hormonlardan mı oluyor onuda anlamadım :( Aranızda başına gelen varmı arkadaşlar ne gibi önerileriniz var kokuyu geçirmek için neler kullanıyorsunuz yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim ❤


Not: emzirmiyorum arkadaşlar 

14 Cevaplar

0 oy
(262 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Eczacı arkadaşımın önerisiyle bunu aldım. Terlemeyi önlemiyor kokuyu onluyormus. Kokusu çok hoş beğendim. Şimdiye kadar verdiği sonuç iyi kötü bir koku yok. Bir akc gün daha deneyip iyi veya kötü yine yazarım kızlar hepinize ilginiz ve cevaplarınız için teşekkür ederim ❤❤

image

+1 oy
(1,063 puan) tarafından
Malesef bende var ya 9 buçuk ay oldu. Ama hayatımda terlemedigim kadar terliyorum ve fena kokuyor ya :( bı yere gidemiyorum. Gittiğim yere yedek kıyafet götürür oldum :( siveno marka roll on gördüm onu denicem alıp :(
(262 puan) tarafından
Yorumları nasıl canım işe yarıyor muymuş?
(1,063 puan) tarafından
Yorumları genelde iyi canım. Terlemeyi önleniyor o yüzden saglikliymis. Sadece kokuyu onluyormus
(225 puan) tarafından
Yasemin yağını bi dene derim canım arkadaşım kullanmıştı
(1,063 puan) tarafından
Aktardan alıp o mu sürülüyor canim
(225 puan) tarafından
Evet canim aktar dan alabilirsin
(1,063 puan) tarafından
Teşekkür ederim deniycem cnim
(85 puan) tarafından
Ter kokusunu önleyen deodorant krem bar bir hafta boyunca koku olmuyor ben kendim denedim.. Çok kullanmaya ihtiyacım olmuyor ama yazmakistedim grastiste var ismini şuan hatırlamıyorum siz bi sorun grastiste krem şeklinde diye
(1,063 puan) tarafından
Doğal mi acaba
(85 puan) tarafından
Bilmiyorum ki canım ama etkili kullandığımız deodorantların krem şekli bana yaptıktan sonra sürüyorsunuz koltuk altına krem sürer gibi kullanılan rollonlar gibi.. Ama etkili
(1,063 puan) tarafından
Roll on kullanmak istemiyorum canım emzirdigim icin. O yüzden doğal varsa onu alıyım diye düşündüm ya bakalım başka şeylere ozaman
+1 oy
(96 puan) tarafından

Aynen ben de öyleyim. Henüz çözüm bulamadım. :(

+1 oy
(2,993 puan) tarafından
Doğum yapınca çok terledin ama hiç koku olmadi
+1 oy
(2,948 puan) tarafından
+1 oy
(225 puan) tarafından
Benim bi arkadaşım vardı yasemin yağı kullanıyordu koltuk altı kokusunu gidermek için akarlardan bulabilirsin canim
+1 oy
(530 puan) tarafından
Oltuk altina deotak al krem suruyosun dustan sonra ve gun icinde ne zaman istersen  terlesende korkutmuyo  canim
(1,266 puan) tarafından
Ne diye alınıyor o arkadaşım bende alıyım madem çözümü varsa. Tam olarak ne diye aratacaz o kremi?
(530 puan) tarafından
Resim atiyim canim
(1,266 puan) tarafından
Çok iyi olur yaa bende merak ediyordum çaresi varmıdır diye güzel tevafuk oldu
(530 puan) tarafından
Attim yoruma canim
+1 oy
(4,035 puan) tarafından
Benim basima gelmedi hamileyken de sonrasinda da ama siklikla bu konuda sikayet eden arkadaslar goruyorum burda, olabiliyor sanirim
+1 oy
(273 puan) tarafından
Ayyy bende terleyince bebek kakasi gibi kokuyorum burnuma öyle geliyor eşime koklatiyorum.parfum kokuyorsun diyor ama yok.vallaha bebek kakasi kokuyorum :(((
+1 oy
(450 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Alüminyumsuz deodorant kullanıyorum ben de zararsız olduğu için ama çok koku sorunu olanlara doğallar olmuyor maalesef. Emzirmiyorsan etkili birşey kullan. Tek söyleyeceğim marka "deotak". Krem olanından al kullan kesin çözüm. Bim a101 değil de diğer tüm marketlerde gördüm ben. Krem olanı ama o daha etkili. Hatta 7 gün etkili yazıyor. 3 gün sürmediğim olmuştu yıllar önce yine koku yoktu. Hergün kullanırsın sen düzelene kadar
+1 oy
(303 puan) tarafından

Başına gelmeyen var mı merak ediyorum. Hayatta hiç kokmayan ben adamlar gibi kokuyorum. Bişey değil bebeğim bu kokuya alıştı çok fena.:D umarım bir gün geçer...

+1 oy
(24 puan) tarafından
Pudra canm bire bir bende oğluma süt getir götür de cok zorlaniyodm sonra sonra geçti ama o dönem sabah akşam duştan cikamiyorsun
+1 oy
(178 puan) tarafından
Akşamları ayağını tuzlu su doku kovaya veya legene falan sok canım ayak kremi kullan sonra da . Bi nebze rahatlarsın.  Kökten çözüm için doktora gidin isterseniz bi 
+1 oy
(530 puan) tarafından

image

canim kozmetik urunleri satan yerlerde olur markette varmi hoc bakmadim bunun renkleri var kokuları farkli ben bundan kullaniyorum.dustan sonra yada gun icinde sık sur bisey olmuyo terlesende hic kokmuyosun 
(530 puan) tarafından
Ben sabah bide yatmadan surerdim cok guzel bisey
(1,266 puan) tarafından
Teşekkür ederim sağolasın internetten de getirilir kargolar hızlı nasılsa
(530 puan) tarafından
Aynen canim ben cok memnunum

İlgili sorular

1 cevap 240 göst.
5 cevap 259 göst.
7 cevap 171 göst.
11, Mayıs, 11 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Gul.demir (142 puan) tarafından soruldu
...