0 oy
470 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde tarafından
Kızlar yenidoğan bebeğim var emzirirken aşırı susuyorum ama emzirme esnasında su içilmez diye söylemişti annem sizce öyle birşey var mı ben bitmesini bekliyorum öyle içiyorum hep 

16 Cevaplar

+2 oy
(411 puan) tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap

Ben yemek yiyorum :D

-Reklam-
+1 oy
(32 puan) tarafından
Su içmek iyidir bi zararı olacagını sanmıyorum süt artırır su içmek
+1 oy
(219 puan) tarafından
Suda içiyorum yemekte yiyorum hatta bazen kahve yapıyorum kızım emerken bende içiyorum en azından soğumamış oluyor tabi dikkat eymek lazım bebişin üzerine dökülmesin 
0 oy
(325 puan) tarafından
Emzirirken su da içiyorum, hatta yemek bile yediğim oluyor bi sıkıntı yaşamadım
0 oy
(237 puan) tarafından
Ben duymadim öyle bişey 
0 oy
(682 puan) tarafından
En başlarda bir tek emerken sustuğu için ben yemeğimi o zaman yerdim usuna şu içerdim hatta annem tobe yarabbi bide sigara yak istersen derdi :)))))
0 oy
(414 puan) tarafından
Icebilirsin cnm bn iciyorum sadece sicak.seyler tuketmiyorum bnce cok susuyorum 
0 oy
(2,175 puan) tarafından
Eskiden bilinçsizmiş kadınlar. Yeni doğum yapmış olanlara çok ilgi gösterilince diğerleri kıskanırmış. Birbirlerini kıskandıkça böyle saçma sapan şeyler uydurmuşlar. Sonra zamanla bu hurafeler yayılmış kural ve kanunlara dönüşmüş. Gerekçesi neymiş, bilimsel açıklaması neymiş acaba. Tamam eskilerin tecrübeleri de faydalı uygulamaları da var saygı duyuyorum ama bazen çok mantık dışı oluyorlar. Yanlış anlaşılmasın ama bütün anneler ve kayınvalideler böyle :) 
0 oy
(1,063 puan) tarafından
Neden içilmiyormus cok merak ettim gercekten  ne alakasi var :)
0 oy
(289 puan) tarafından
Ben emzirmeye otururken yanıma büyük bir bardak su alıyorum o emdikçe ben o suyu hep içiyorum.
0 oy
(815 puan) tarafından
Ben içiyordum. Batıl geliyor bu tip şeyler. 
0 oy
(1,209 puan) tarafından
Şuan emziriyorum ve yemek yiyorum :) suyumda yanımda ne olcak ki 
0 oy
(357 puan) tarafından
Eski zaman şeyleri canım bunlar inanma. Su içince bebeğin boğazına kaçarmış da bilmem ne. İçerken üstüne dökmediğin sürece hiçbir şey olmaz. Ye iç. 
0 oy
tarafından
Iciyorum yiyorumda hatta genelde yemekde emziriyorum.mecburen çunkü durmuyo 
0 oy
(93 puan) tarafından
Kaynanam der bana zaten çok saçma geldi hep. Valla yemek yerim her şeyi yaparım 
0 oy
(228 puan) tarafından
Ben içmiyorum annem kırkılıyken bebeğin üzerinde bişey yiyip içmez dedi hurafe ya batıl inanç saçma düşünce olabilir belki de ama eski kadınlar yani annelerimiz böyle diyorsa böyle yaptılarsa vardır bi bildikleri 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 503 göst.
0 oy
29 cevap 1,557 göst.
0 oy
16 cevap 1,060 göst.
1 Aralık 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gizem751 (71 puan) tarafından soruldu
...