0 oy
1,985 göst.
Profil image 6-12 ay arası bebekler kategorisinde (533 puan) tarafından
8 aylik bebegim var son bir haftadir çak ve gel gel yapiyoruz  1 aydir tel sarari ogretmeye calisiorum ben yaparken dikkatlice bakıyor bazen elini birkez cevirdigide oluyor ama daha yapamiyor sizinkiler ne alemde nasil ogretiosunuz? Bisey isterken parmagiyla gosteriomu? 
Bebek Ayı 8 ay 1 gunluk

7 Cevaplar

0 oy
(342 puan) tarafından

Çak bikaç gündür yapıyor. Başka da bi şey yapmıyor. Bi de tokalaşıyor elimi uzatınca :Dkonuşma da yok henüz baba dede gibi. 

Profil image (533 puan) tarafından
Bizdede konusma yok daha acaba benmi ogretemiorum die dusunmeye basladim gerci her cocugun gelisimi farkli tabi ama bilemedim yinede
(342 puan) tarafından
Ben İngilizce de konuşuyorum sıklıkla. O yüzden konuşma daha da gecikebilir bizde. Ama daha erken diyo annem de konuşma için. Bi de bebek isterse öğreniyor canım. Ben alkış öğretmeye çalışıyorum tık yok
-Reklam-
0 oy
Profil image (1,913 puan) tarafından

Ne kadar ilgilensem de kendisi ne yapmak isterse onu yapıyor valla. Kızım 1 yaşında el sallıyor pisi pisi diyor anneci abici ablacı diyor. Ama ne kadar uğraşırsam uğraşıyım baba demiyor :D

Profil image (533 puan) tarafından
Aynen bende cok ugrasiorum ama yapmiyo istemeyince yatarken yerinden bike kaldiramioruz :)
Profil image (1,913 puan) tarafından
Ben baba diyorum o ısrarla anneci diyor :)) aklına gelirse alkış yapıyor. Kedi önünden hızlı geçerse hav hav oluyor :D
Profil image (533 puan) tarafından
;D masallah bu kadar olsunda darisi bizimkininde basina insallah
Profil image (1,913 puan) tarafından
İnşallah :))
0 oy
(279 puan) tarafından
canim benimki 8 bucuk aylik biz agliyor gibi yapiyoruz agliyor dede baba falan diyor ama bilincli mi diyor bilmiyorum anne baba abla nerde dedigimzde bilip bakiyor emekleme yok daha yatarken kendi kalkabiliyor yuvarlaniyor o kadar bu arada mama ile besleniyor biz ne yersek onada hepsini yediriyorum butun gidalari yiyor 
Profil image (533 puan) tarafından
Surekli tekrarlarlami baba dede falan demesini sagladiniz? Bende bin kere diorumdur gunde ama daha konusmaya yonelik bisiler yok
(279 puan) tarafından
ablasi var evde o cok ilgileniyor baba geliyor anne falan diyor o cok etkili oldu ama  aksamlari saklambac oynuyoruz hergun inan yarim saat en az anne baba abla ariyor boyle oyunlarla ogretmeye calisiyoruz
(279 puan) tarafından
babasi cak dediginde elini vuruyor sinirlenince yumruk yapiyor gel gel yapiyor tel sarar icin erken bence cunki elleri yeni kullanmaya basladilar cok seyde beklememek gerek diye dusunuyorum
Profil image (533 puan) tarafından
Yani evet her bebegin gelişimi farkli oluo sizde ne guzel bide abla varmis benim ilk cocugum biraz acelecide davranio olabilirim hayirlisi insallah hepsi bigun herseyi yapcak.nasilsa yavas yavas olucak hepsi
(115 puan) tarafından
Yağızın annesi oturuyormu desteksiz benim bebeğimde 8 buçuk aylık oturmayı pek sevmiyor
(279 puan) tarafından
kuzum onu yazdigimizda benimki 9 aya girmisti yeni yeni oturuyordu simdi 11 aya girdik surunuyoruz ve elleriniden tutup surekli yurutmemizi istiyor oyun oynuyoruz surekli cok degisti topa vurmaya bayiliyor
0 oy
tarafından
Benim oğlana 4 aylıkken falan ananesi gel geli öğretti:)çocukta huy kaldı elini sürekli gel gel yapiyo ağlarken de gülerken de heyecanlaninca da tık gibi bişey kaldı yani çocukta;) annemlerdeyim babamla kuzenlerimle çok oynuyo bu aralar.cee eee öğrendi :)saklaniyo perdeye yüzünü açınca kahkaha atıyor:)çak ogrettim:)merhaba yapıp tokalasiyoruz :)el hareketleri olarak bunlar var ;)ama onun haricinde kitap almıştım ona baya bakiyo ilgisini cekiyo .sesli oyuncaklari var öyle canım.7 bucuguz bizde
tarafından
Konuşma olarak da anne diyo dede diyo arada baba diyo.ama ağzından anlık cikiyo bilinçli bişey demedi henüz.gel gel diyo arada ama bilinçli demiyo zaten hemen unutuyo
Profil image (533 puan) tarafından
Merhabayi nasil ogrettiniz ya bende yapiorum ara ara ama devamli degil bebiste bakio dikaktlice ama merhaba diyince yuzume bakio ;))
tarafından
Tokalasiyorum oğlumla:)bizimki de bazen yapiyo bazen yapmiyo:)
0 oy
(5,746 puan) tarafından
Kızım 6 aylık olmak üzere çak çak yapmıyor tel sarar yapıyor gel deyince üzerine atılıyor bişi isteyince iki kolunu kaldırıp geriyor kendini anne diyor nerdeymiş kızımın babası deyince babasına bakıyor ismiyle hitap edince de bakıyor. emeklemiyor dönerek her yere gidebiliyor yanında gülersen gülüyor ağlama numarası yaparsan ağlıyor sesli oyuncaklar ilgisini çekiyor özellikle piyanosunda  istediği müziği kendi açınca mikrofondaki sesi yankı yapınca sesli gülmeye başlıyor. Hamileliğimden beri konuşuyorum şimdi nesneleri tanımaya çalışıyoruz herşeyi tabağı nevresim kapı duvar ne bulursak dokunup tekrar tekrar söylüyorum bi konuşsa git başımdan dicek 
0 oy
(82 puan) tarafından
Tel sarar ne :) 
(184 puan) tarafından
Ay tamda ben sorcktm cogu kisi anlamis nedense bizdemi sorun:))
Profil image (533 puan) tarafından
Tekerleme gibi dusunun hani delo derkem eli cevirirz ya onu daha yavas olarak yapip tel sarar oglum yada kizim tel sarar tel bulamazsa ne sarar die tekerleme soluoruz bu hareketi yapması demek artik beyni kollarina ellerine soz gecirebiliyor demek bilissel becerisi gelisiyor demek oluyor ama tabi yapamiyor diyede problem var demek degil her bebek farkli
0 oy
(175 puan) tarafından
Alkış çak biz onu almaya çalışmadan o kollarını uzatıyor agzıyla brşeyler yapıyor adınını tam bilmiyorum. 9 aylık. 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 328 göst.
10 Temmuz 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde ZEHRAELA (339 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 492 göst.
19 Eylül 2021 24-36 ay arası bebekler kategorisinde Asla vazgeçmem (244 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 124 göst.
...