802 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (320 puan) tarafından
Kızlar 1 ay sonra tatile gitmeyi düşünüyoruz o zaman bebeğim üç buçuk aylık olcak 110 günlük falan olcak. 5 saatlik yola gidicez. Tatile gidilir mi bebekle zor olur mu aranızda giden var mı ? Gidip gitmemekte kararsız kaldım.

12 Cevaplar

(352 puan) tarafından
Bizde 2 aylık olacaz eşim eylülde yıllık izne çıkacak o zaman 4 ayına girecek oğlum yanı küçük oldugu için düşünmüyoruz seneye Allah nasıp ederse gideceğiz cnm hem o zmn yürümüş olacak inşallah zaten gazdır huzursuz dur insan bisey yapmak istemiyor sende bebeğinin durumuna bak yapabileceksen git
-Reklam-
Profil image (1,548 puan) tarafından
Ben çıkmam kendi adıma soyluyorum bebekler sıcaktan çok rahatsız oluyor ve arabada durmuyorlar en azından benimki öyle yorgun düşene kadar ağlıyor sıcak mahvediyor resmen daha etrafa alismadilar hem benimki de şuan üç buçuk aylık
(145 puan) tarafından
Benimki de sıcaktan nefret eder ama arabaya karşı bir zaafı var arabaya koy 5 dkk olmadan susup uykuya dalıyor bazı geceler uyumadığında eşimle koyuyoz arabaya geziyoruz :) birde benimki gürültüyede bayılıyor elektrikli süpürge saç kurutma makinası ve kalabalık ortamdaki sesler
(603 puan) tarafından
Ben 2 aylik bebekle kendi aracımzla 9 saatlik yola gittim ama o zaman dünyadan haberi yoktu simdi 3 aylik kucakta gezmeye alisti. Arabayla 1 saatlik yola gittik yolculugun sonuna doğru iyice miz miz etmeye başlamıştı canim. Sen kendi bebegini daha iyi tanirsin  .
(201 puan) tarafından
Benim bebeğim de 3 bucuk aylik parka çıkınca bile 2 saat sonra ağlamaya başlıyor :( biz bu sene tatil planı yapamadık bu yüzden durmuyor diye ama sizinki sakın bir bebekte gidebilirsiniz tabi ki giden ve memnun dönen arkadaşım da var
(1,544 puan) tarafından
Ben baska şehre arkadas gezmesine falan gidicem. Ama bir otele gidermisiniz derseniz gitmem açıkçası. Bebeğe uygun değil bence. Maddi durumunuz var ise villa kiralayabilirsiniz . Yanınızda bebek bakacak biri ve de sut sağma makinesi olursa biraz tatil yapabilirsiniz. Villa olursa bakan birine de gerek yok. Şezlong yanına koyarsinız beşiğini
Ya da abant da falan küçük güzel oteller varorası olabilir. Bakın o güzel olur bebek arabasında kangruda takılır gezersiniz. Ama deniz kenarına ben gitmem sanirım
(22 puan) tarafından
Biz 1 ayliken 14 saatlik yola gittik arabayi sevdiği için sıkıntı olmadı tatlılık bölgede ztn bebek arabası çok işe yaradı bı sknti olmuyor bence canım :)
(1,484 puan) tarafından
4.5 aylıkken gittik 12 saatlik yolculuk yaptık. Saat 5ten sonra gittik sahile güneşten koruduk herhangi bir sıkıntı yaşamadık.
(602 puan) tarafından
Valla şuan tatildeyiz 1 hafta sonra 4 aylık olucaz aslinda uslu bı bebekti ama şu 2 gün zehir etti bize durmuyor sadece agliyor bebekle tatil çok zor birdaha tövbe
(1 puan) tarafından

Biz 46 günlük yol çıkmıştık denizliden kocaeli 9 saat gittik Son 1 saat huzursuzlandık :angel:

(280 puan) tarafından
İki buçuk aylık yarın gidiyoruz bizde hemde otele uslu bir bebek se hiç sıkıntı yapma ben büyük oglumlada hersene gittim bebeklikten bu yana  aksine temiz hava iyi geldi değişik ortam falan
tarafından

Kizimla gitmistik ancak bu minik sipa ultra uykusuz ve huysuz. Duzeni bozuldu mu uyuyamadimi teror estiriyor bununla cesaret edemiyorum.

Biraz bebekle alakali yani sakin uyumlu bi bebekse neden olmasin. Biz bu seneyi pas geciyoruz :)

(310 puan) tarafından
Ben çarşıya bile gitmem çok küçük gidilse de birşey anlaşılmaz cocuk da etkilenir