780 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (127 puan) tarafından
Kızlar Çarşamba günü tatile gideceğiz inşallah bebegim 8 aylık. Bebekle ilk tatilim olacak tecrübesi olan bebeği ile tatile gidip keşke şunu alsaydim şöyle yapsaydım diyen bunu kesinlikle tavsiye ederim ya da olmazsa olmaz veyahut kesinlikle yanında bulunmalı almalısın diye tavsiye verecek olanlari can kulağı ile dinliyorum yardımcı olursanız çok sevinirim nasıl olacak hiç bilmiyorum uykusu yemesi vs.vs.

13 Cevaplar

(1,259 puan) tarafından
oglum 2 yaşında bu zamana kadar gitmedim artık büyüdü suyla havuzla vakit gecirir dedim bi haftalıgına gittik evde karnını doyurdum cıktık tatile varınca hicbirşey yemedi hadi sıcak dedim yadırgadı  yerinin dedim acıkınca yer nasıl olsa hic eziyeti yoktu 2 gün boyınca agzına zerre kadar bişey koymadı o sıcakta su bile icmiyordu o yemeyince bizde huzursuzduk tabi artık 3 cü gün iyice yorgun bitkin düştü nereyi bulsa kafayı oraya koyuyordu havuza katamadım denizden korktu ayagını yere bile basmadı 3 cü günü döndük artık eve geldim corba yaptım bi tası bitirdi benim oglan canlandı inşaallah sizinki iyi gecer gercekten cocukla cok zor oluyor
(127 puan) tarafından
Ya gerçekten çok zor geçmiş size ya inşallah umarım öyle şeyler yaşamam bende bu konularda endişe ediyorum. Çok sıcak oralar bunalacak diye düşünüyorum
(1,484 puan) tarafından
Sıcağın hafif olduğu vakitlerde çıktık biz bol bol anne sütü ile besledim sıvı açığı olmasın diye
(127 puan) tarafından
Aynen bende öyle yapmayı düşünüyorum inşallah
-Reklam-
(441 puan) tarafından
Bebeğim 14 aylık canım yeni geldik tatilden keyifli geçti havuza denize girdik bol bol peşinden koştuk uykuda problem olmadı mutlaka güneş kremi bol kıyafet al yanına bide simit aldık biz onu kullandık havuzda.
(127 puan) tarafından
Sağol canım rahatlattın valla yürüme olayimiz olmadığı için henüz o konuda rahatız biraz :) evet saydıklarınin hepsi hazır ayarladım onları
(1,227 puan) tarafından
Biz de önümüzdeki hafta gideceğiz . Bebeğim 15 aylık . Yeni yeni yürüyor sayılır. Odada nasıl hareket etti. Yani malum yerlerde haki olmuyor. Her seferinde ayakkabı giydir çıkart zor olur . Nasıl yaptınız cevaplarsanız çok makbule geçer. En merak ettiğim konu bu
(441 puan) tarafından
Valla canım ayağında çorap vardı arada değiştirdim benim kız yürüyor ama devamlı ayağında ayakkabı tutmaz bazen yalınayakta gezdi odaları devamlı temizliyorlar bi sıkıntı yaşamadık.
(1,227 puan) tarafından
Neyse ben de çorapla dolastirayim en iyisi . Çok teşekkür ederim cevap için
(185 puan) tarafından

Güneşlikli botlar var ondan alın bide mayo bezler var rahat rahat denize de havuzda girin beraber güneş kremi ve şapkayı unutmayın mutlaka alın .. otele gidiyorsanız çorba muhakkak vardır yedirirsiniz ek gıda aliyorsa otellerde herşey var sonuçta. Yatak isteyince getiriyorlar da park yatak oda sıkıntı olmuyor bol kiyafet alın yanınıza :)

(127 puan) tarafından
Sağol kuzum teşekkür ederim evet o botlardan aldım,mayo bezde aldım,krem şapka da hazır inşallah. Hah evet en çokta bunu merak ediyorum nerde nasıl uyuyacak diye park yataj isteyince veriyorlar da iyi :))
(6 puan) tarafından
Ilık suyla yıkayın sürekli benim oğlumda da çıktı ılık suyla yıkadım 2 günde geçti hiçbir ilaç kullanmadık
Yorumlar karıştı sanırım
(75 puan) tarafından
Geçen hafta 8 aylık kızımla 5 gün tatil yaptık.Bebeğinizin uyku yemek  rutinlerini dikkat ettikten sonra çok sorun olmuyor..En azından bizde öyle oldu..

Yolculuk için oyuncak küçük kitap çıngırak alabilirsiniz oyalıyor ve hazır mama ya da siz hazırlayabilirsiniz.. Araba camlarına mutlaka örtü vs alın güneş rahatsız ediyor..

Güneş kremi, silverdin, sinek kovucu krem, calpol, ateş ölçer, pişik kremi, kaşıntı kremi, burun açıcı malzemeler  mutlaka alın lazım olabiliyor

12ve 4 arasında  güneşe dikkat edin dışarı çıkacaksanız gölge yerleri tercih edin.. Otelin çocuklar için  havuzu vardı biz kullanmadık hastalıklar konusunda risk almamak için.. Denize sabah girdik biraz soğuktu akşam daha iyi ama kalabalık oluyor elimizden geldiğince mesafeli olduk..denizden sonra mutlaka duş aldırın deniz tuzu yakmasın..

Bebeğiniz nasıl uyuyor bilmiyorum bizimki sepet beşiği dışında uyumuyor otel park beşik temin etti ama sallanmadığı için yatırmadık kendi beşiğimizi götürdük..

Mama sandalyesi ya da oturma aparatı götürebilirsiniz çünkü oradakileri herkesin çocuğu kullanıyor..biz malesef ordakileri kullandık paketli veriyorlardı temiz olduğunu düşündük sonra bir baktım paketli olmasına rağmen toz var kalıntı var o yüzden dikkat edin kullanacaksanız silin.. hastalık açısından riskli salgın varmış Bizimkine Allahtan bir şey olmadı..

Termos alın yanınıza mama ya da ek gıda hazırlamak için çok faydası oluyor

Ek gıda olarak oradaki yoğurtlu ve meyveleri kullandım haşlanmış sebze yoktu otelde yanıma kavanoz sebze mana almıştım onları kullandım.. Bebek irmiği almıştım onunla da mama yaptım sıcak su ile..

Benim bebeğimde 3.gün kızarıklar çıktı elimden geldiğince korudum çocuğumu  tatil dönüşü doktora götürdük hastalıktan şüphelendik  isilik ve sinek ısırığı yüzündenmiş şükür geçti

Aklıma gelenler bunlar iyi tatiller dilerim..
(127 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun çok detaylı bir şekilde yazmışsınız çok çok sevindim. Sinek kovucu krem ne kullandınız sprey olsa daha mı kullanışlı olur acaba? Denize sabah girdiğiniz zaman suyun soğukluğu bebek için sorun olmadı mı hastalanir diye de korkuyorum çünkü. Size de çok geçmiş olsun güzel dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim..
(75 puan) tarafından
Çok teşekkürler.. Ben tatile gitmeden önce internetten pek bilgi bulamamıştım o yüzden deneyimlerimi yazayım dedim inşallah işinize yarar.. Evet tekrar baktım da Siveno sprey kremmiş.. Ben götürmeme rağmen  bir iki kere kullandım etrafta yok gibiydi ama ısırmış siz dikkat edin.. Sabah bir kere denize soktum çok hoşuna gitmedi akşama göre  soğuktu çıkardım hemen.. Akşam daha çok eğlendi suyla oynadı ama fazla durmuyor 10-15dak yeterli oldu.. Çok sağolsun, rica ederim ne demek
(127 puan) tarafından
Evet aynen netten bende aradığım cevapları bulamadım buraya yazmak istedim tekrar çok sağolun..
(638 puan) tarafından

Arkadaşlar çok güzel tavsiyelerde bulunmuş ben de bişiler ekleyim

Uçakla gidiyorsan emzik kullan uçakta yada emzir basınç etkilenmesin huzursuz olmasın

Bir de gider gitmez duş aldırırsan rahatlar hava değişimini hissetmez aynı şekilde dönüşte de

Ben bi kırkı çıkınca bi de bayramda memlekete gittim denize de soktum bi sorun yaşamadım çok şükür. Şimdi 107 günlük ve pazartesi yine gidiyoruz tatile korkmadan:P

(127 puan) tarafından
Sağol canım uçak değil zaten :) tamam duş aldırmak aklımda çok teşekkürler
(1,942 puan) tarafından
Güneş kremini bol bol sür. Ben 4ten sonra çıkardım hep güneşe yine de bol bol sürdüm. Yemeği sıkıntı oluyor yalnız kendin yapabilecek durumda misin? Ek gıdaya başlamıştır artık. Ben yanıma aldım herşeyi yemeği yine kendim yaptım. Suyu severse rahat geçer. Klimayi da 28dereceye ayarlayinca çarpmıyor.
(127 puan) tarafından
Otelde olacağız ama kendim yapamam ki evet ek gıda alıyor ama ona yapılan özel seyleri yemiyor pek. Yani klima hep 28 de çalıştı mı denizden ya da havuzdan geldiğiniz zaman oda serin olmadı mı oyke yapnca
(1,942 puan) tarafından
Yikadiktan sonra kapattık saçı kuruyunca yine açtık. Biz otel degil evde kalmıştık
(127 puan) tarafından
Hm anladım canım teşekkür ederim
(37 puan) tarafından
Bence mamaları yedikleri ni küçük küçük saklama kaplarına koy yanında dursun koktugun uzerinde bezleride arkadan aramaya çalışma zor olur şapkasını almalısın ve ben eşimle sahilde yürüdüm kanguru götürmüştük bebek arabası zor oluyor diye ve şort tulumlar çok işimize yaradı sürekli kucakta geziyor kanguruda diye şortlar toparlanıyor çünkü ve sürekli kısa kollu atlet giyindirdik güneş kremi sinek kovar losyonunu kolonyasını yagını eksik etmedik suluguyla gittik heryere çok susuyorlar çünkü değişiklikten dolayı başka aklıma gelen birşey olmadı ama biz simit de almıştık deniz topuyla çok ilgisini çekmişti ve irem güzeyin de bir vidyosu var youtubede izleyebilirsin cnm
(127 puan) tarafından
AA kanguru hiç aklıma gelmemişti tamamdır teşekkür ederim:) evet bende baby float aldım gölgelikli olanlardan
(37 puan) tarafından
Güle güle kullanın inş kanguru candır tatilde ;))
Teşekkür ederim :)
(1,484 puan) tarafından
4.5 aylıkken bir gittim bi de 6 aylıkken gittim sadece anne sütü aldığı için beslenme konusunda sıkıntı yaşamadım. Özellikli olarak şöyle yap diyeceğim bir şey yok. Merak ettiğin bişey varsa onu cevaplayabilirim
(127 puan) tarafından
çok   teşekkür ederim:)Sahilde felan nasıl emzirdiniz peki sıcakta emdi mi
(655 puan) tarafından
Dün 4 günlük tatilden 2ci gün dönmek zorunda kaldık malesef onca korumama kollamama rağmen bir kere denize inmemize sadece yarım saat kalmamız rağmen. Hava değişikliğimidir nedir anlamadık.Ateş düşürücünüzü sakın unutmayın. Güneşten kesinlikle koruyun kremi kıyafeti şemsiyenin altından çok fazla çıkarmayın çıkınca şapkadız üst kısmında kıyafet siz çıkarmama ya dikkat edin sudan çıkınca hemen kurulayın yeniden kremleyin bolca sıvı takviyesinde bulunun ya sabah erken inin yada 4 den sonra inin havuza yada denize.Birde bebeler evdeki düzenlerini bozmak istemiyorlar bize aman nolucak iki gün geç uyusun vs tarzı şeyler Bi anda olunca onlara ağır geliyor diye düşünüyorum
(127 puan) tarafından
Ahh Allah'ım umarım bu tarz bisiler yaşamam yaa çok amiiin:/ evet aynen kesinlikle öyle
(102 puan) tarafından
Biz bu akşam döndük Antalyadan aşırı sıcak oraları çok şükür bebeğim tontiş olmasına rağmen etkilenmedi saat 12 ile 16 arası güneşe çıkartmadım odada uyuduk sakın havuza sokmayın genelde insanların çoğu havuzda oluyor mikrop kapar gidin denize tuzlu suya sokun çok güzel deniz suyu oğlum çok mutlu oldu çıkmak istemedi denizden ve en önemlisi UV filtreli mayo çok güzel koruyor güneşten ve güneş kremi sadece açık yerlerine sürdüm otelde çıkan yemeklerden yedirmedim çünkü çok sıcak güvenemedim organik kaşık mama aldım yanıma günde bir defa verdim bol bol emzirdim bu arada bebeğim 7 aylık
(127 puan) tarafından
Sağol canım teşekkür ederim UV filtreli mayo nerden aldın acaba bide bizimki kaşık mamaları ile arası pek yok yemiyor
(102 puan) tarafından
İnternetten lcw bebek için UV korumalı mayo bir çok sitede var mağazalardada var
Tamam kuzum teşekkür ederim
(439 puan) tarafından
Oğlum 6 aylık gittik 7 gün tatil yaptık hiç bir sıkıntı olmadı gayet normal uyku saatlerini uyuttum odada deniz soktum saat 16.00dan sonra sonrasında daha derin deliksiz uyudu  hiç telaşa gerek yok bende giderken çok tereddüt etmiştim
(127 puan) tarafından
İnşallah canım çok teşekkür ederim saat 16 sonra deniz suyu bebeğe soğuk gelmedi değil mi?
(439 puan) tarafından
Ben yadirgamasn die duş aldrp direk deniz sokuyordum yakındı deniz vücut sıcak olunca korkmasn diye ıslatılmış daha iyi
(127 puan) tarafından
Hm anldim canım teşekkür ederim
(337 puan) tarafından
Biz de 13 aylik oglumla yeni döndük. Maalesef oğlum denizi ve havuzu sevmedi. Normalde suyu sever ama korktu sanırım. Daha önce denize ve havuza girmediyse sevmeme ihtimaline karşı yanınızda küçük bir şişme havuz götürmenizi tavsiye ederim. En kötü ihtimalle onunla oyalarsınız. Aynı şekilde otel odasında duşa da girmek istemedi orda da işinize yarayabilir. Ben pişman oldum almadığıma. Otelin yakınlarındaki hastaneleri araştırın. Biz 4. Gün ateş sebebiyle hastanedeydik. Ilk defa evden uzaklaştı ve hasta oldu. Inşallah başınıza gelmez ama her ihtimale karsi tedbirli olun nereye gidebileceginizi bilin. Ateş düşürücü ateş ölçer olsun mutlaka yanınızda.
(127 puan) tarafından
Tamam kuzum Allah razı olsun çok sağol umarım böyle şeyler yaşamam

İlgili sorular

5 cevap 424 göst.
5 cevap 648 göst.
7 Temmuz 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde İlyily (107 puan) tarafından soruldu
2 cevap 326 göst.
25 Haziran 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Eceöykü (6 puan) tarafından soruldu